Trello is a visual collaboration tool for planning tasks and projects. While commonly used by agile software development teams, the solution is also used in other departments such as marketing, sales, support and HR. The... Mehr erfahren
297 produkte
Jira Software ist ein Softwareentwicklungstool, das von agilen Teams zum Planen, Verfolgen und Freigeben von Software verwendet wird. Jira Software unterstützt Scrum, Kanban, ein Hybridmodell oder andere einzigartige... Mehr erfahren
Asana ist eine cloudbasierte Projekt- und Aufgabenmanagementlösung, mit der Unternehmen und Werbeagenturen Aufgaben und Projekte verwalten und organisieren sowie kommunizieren und zusammenarbeiten können. Die Lösung ist... Mehr erfahren
QuickBooks Time is a cloud-based time tracking solution that helps owners and managers keep track of employees in real-time from their web or mobile applications. It provides mobile time tracking for employees who either work... Mehr erfahren
Procore manages your projects, resources and financials from project planning to closeout. The platform connects every project contributor with the owner and general or specialty contractor. The centralized dashboard allows... Mehr erfahren
Die herausragende Kollaborations- und Projektmanagementplattform monday.com hilft Teams bei der gemeinsamen effizienten Planung und Durchführung komplexer Projekte für eine termingerechte Lieferung von Ergebnissen. Das Team- und... Mehr erfahren
Smartsheet ist eine Arbeitsausführungsplattform und ein Kollaborationstool mit einer vertrauten arbeitsblattähnlichen Nutzeroberfläche, mit der Teams Projekte in Echtzeit planen, verfolgen und verwalten können. Zu den... Mehr erfahren
Zoho Desk is a cloud-based help desk solution from Zoho Corporation, catering to businesses of all sizes. Key features include management of customer support tickets, a customer support portal, contract management and report... Mehr erfahren
Wrike ist eine cloudbasierte Projektmanagement-Plattform für Teams ab 20 Mitarbeitenden, die sowohl für große Unternehmen als auch für kleine und mittlere Unternehmen geeignet ist. Sie unterstützt die Remote-Arbeit für... Mehr erfahren
Clockify is a cloud-based and on-premise time tracking solution designed to help businesses monitor employee productivity, attendance and billable hours. Key features include time audit, reminders, data export, customizable... Mehr erfahren
Microsoft Project is a project management software designed for enterprises of all sizes. The tool includes project scheduling features, which allow management to create a project schedule, define and assign each project task,... Mehr erfahren
Float is a collaborative resource management software for real-time project planning and task scheduling. Features include an intuitive interface, drag-and-drop features, keyboard shortcuts, reports, and analytics, and editing... Mehr erfahren
Egal, ob Unternehmen ein neues Team gründen oder nach einer besseren Möglichkeit suchen, Mitarbeitende zu verwalten, Hubstaff hat alles, um Teams sicher zu führen. Mit der innovativen und robusten Lösung für die Zeiterfassung... Mehr erfahren
Airtable is a cloud-based project management solution targeting small to midsize businesses as well as departments within larger companies. This system focuses primarily on data organization and collaboration. The system uses a... Mehr erfahren
Workfront is the leader in enterprise work management. Workfront connects strategy to delivery, integrating people and data across the enterprise, and manages work from start to finish for the delivery of measurable outcomes, all... Mehr erfahren
MeisterTask ist eine cloudbasierte Projekt- und Aufgabenmanagementlösung, die für Unternehmen jeder Größe konzipiert ist. Zu den Hauptfunktionen zählen Dateimanagement, Zeiterfassung und Aufgabenverwaltung. MeisterTask bietet ein... Mehr erfahren
When I Work ist eine cloudbasierte Lösung für die Mitarbeitereinsatzplanung, mit der Unternehmen Zeit und Anwesenheit nachverfolgen, Mitarbeitereinsatzpläne erstellen und bearbeiten, dem Kalender neue Jobs hinzufügen,... Mehr erfahren
Teamwork is a cloud-based project management solution that provides businesses functionalities to manage different operations of a project. Features include task lists, time tracking, file uploads and messages. Teamwork helps... Mehr erfahren
LiquidPlanner is a cloud-based project management platform. This solution includes integrated applications for project portfolio management, document management, project collaboration, resource management, time tracking,... Mehr erfahren
My Hours ist eine cloudbasierte Zeiterfassungslösung, mit der Unternehmen die Arbeitszeiten der Belegschaft überwachen können. Die Lösung verfolgt die Zeit, verwaltet die Abrechnung und hilft bei der Planung von... Mehr erfahren
BigTime is an online time and billing solution designed to serve professional service firms like accounting, engineering, government contracting, legal and IT services. The integrated solution offers features like time and... Mehr erfahren
Targetprocess ist eine cloudbasierte visuelle Unternehmensplattform, die Portfolio, Produkte und Teams miteinander verbindet. Das Tool spiegelt die agile Methodik perfekt wider und kann jedem Unternehmen dabei helfen,... Mehr erfahren
TimeCamp ist eine cloudbasierte Zeiterfassungslösung, mit der Projektmanager zusammenarbeiten, abrechenbare Arbeitszeiten verfolgen und den Projektstatus überwachen können. Diese Lösung unterstützt Unternehmen bei der... Mehr erfahren
Boomr is a cloud-based time tracking solution designed for mobile workforces to monitor and automate employee work hours, project tracking and overall organizational performance. Boomr’s mobile app helps teams to track time... Mehr erfahren
BQE Core Legal is a cloud-based solution that offers integrated accounting, time tracking, and billing and invoicing. It can support the operations of a variety of law firms including litigation, corporate, family, tax,... Mehr erfahren
Bitrix24 ist eine Client-Management-Lösung, die Unternehmen eine Plattform zur Organisation und Verfolgung von Interaktionen mit potenziellen oder bestehenden Kunden und Partnern bietet. Mit der Software können Nutzer... Mehr erfahren
Deltek Vision is a cloud-based project-based solution for professional services firms that is available for cloud or on-premise deployment. It combines project accounting, resource management, project management, time/expense... Mehr erfahren
Freedcamp is a project management solution for large organizations in markets including advertising, architecture, engineering, interior design, IT services, manufacturing, retail, telecommunications, and many more. The system is... Mehr erfahren
Harvest ist ein cloudbasiertes Zeiterfassungstool für Unternehmen jeder Größe. Die Lösung bietet Funktionen für Rechnungsstellung und Arbeitszeittabellen für kleine Unternehmen und Freiberufler. Zu den wichtigsten Funktionen... Mehr erfahren
Mavenlink offers services and solutions for project management, resource planning, collaboration, and project accounting. Mavenlink combines the robust functionality of a Professional Services Automation solution with intuitive... Mehr erfahren
Die cloudbasierte TimeCost-Lösung von Replicon, Teil der Time-Intelligence-Plattform, hilft Unternehmen dabei, mehrere Projekte gleichzeitig zu verwalten. Organisationen können die Ressourcenproduktivität verwalten und... Mehr erfahren
Paymo ist eine cloudbasierte Lösung für das Arbeits- und Projektmanagement für kleine und mittlere kundenorientierte Unternehmen. Diese Lösung unterstützt Remote-Arbeit und bietet Teamkollaboration, Ressourcenplanung,... Mehr erfahren
Odoo POS ist Teil der integrierten Suite von Geschäftsanwendungen von Odoo. Das Modul ist sowohl online als auch offline verfügbar und bietet einheitliche Daten für alle Geschäfte. Außerdem enthält es eine integrierte... Mehr erfahren
ActiveCollab ist eine Projektmanagementlösung für Kreativprofis. Das Tool bietet cloudbasierte Abonnements oder eine Self-Hosting-Lizenz. Projekte werden in Aufgaben und Unteraufgaben aufgeteilt. Die Aufgaben können... Mehr erfahren
Avaza ist eine Business-Management-Lösung, die Funktionen für Projektmanagement, Ressourcenplanung, Online-Zeiterfassung, Ausgabenmanagement, Online-Rechnungsstellung, wiederkehrende Rechnungsstellung, Angebote und Rechnungen... Mehr erfahren
SuiteDash is a business management solution that helps organizations streamline operations related to workflow optimization, subscription management, feedback collection, file storage and more on a centralized platform. The... Mehr erfahren
Time Doctor ist eine cloudbasierte Zeiterfassungs- und Verwaltungslösung, die von Unternehmen zur Überwachung der Mitarbeiterproduktivität verwendet wird. Die Lösung bietet Tools für Zeiterfassung, Überwachung von... Mehr erfahren
Projectmanager.com is a project management software solution that offers applications including budgeting, time tracking, task management, document management and reporting. Projectmanager.com also offers Gantt chart... Mehr erfahren
ONLYOFFICE is a collaborative cloud-based and on-premise office suite suitable for small, midsize and large companies. It caters to individuals, educational institutions, affiliates and nonprofit industries. Additional features... Mehr erfahren
Resource Guru ist eine cloudbasierte Ressourcenplanungsanwendung, die sich für Unternehmen jeder Größe eignet. Diese Anwendung ermöglicht die Buchung und Umbuchung über die Kalenderfunktion und ein Drag-and-drop-Planungstool.... Mehr erfahren
Workamajig is a cloud-based HTML5 project management solution designed for creative ad agencies and in-house advertising teams of all sizes. Key features include opportunity tracking, project management, time tracking, resource... Mehr erfahren
Citrix Podio is a project management and social collaboration tool. It allows businesses to create custom applications to best meet unique business requirements and preferred workflow—without the need for technical skills or... Mehr erfahren
Notion ist ein digitaler Arbeitsbereich, mit dem kleine bis große Unternehmen Notizen, Aufgaben, Projekte, Aufzeichnungen, Kalender und mehr rationalisieren und verwalten können. Zu den wichtigsten Funktionen gehören ein... Mehr erfahren
Everhour is a cloud-based project management solution that caters to businesses of all sizes across various industries such as marketing and advertising, non-profit, consultancies and more. Key features include budgeting,... Mehr erfahren
ProWorkflow wurde 2002 gegründet und 2003 von ProActive Software Ltd übernommen. ProWorkflow ist eine cloudbasierte Projektmanagement- und Zeiterfassungssoftware, die Unternehmen jeder Größe bedient. ProWorkflow umfasst... Mehr erfahren
TMetric ist eine Projektmanagementlösung, mit der Unternehmen jeder Größe die Zeit für die Berechnung von abrechnungsfähigen Stunden, Budgets, Lohn- und Gehaltsabrechnungen und mehr verfolgen können. Die Lösung ermöglicht es... Mehr erfahren
Zoho Projects is a cloud-based project management solution designed for small and midsize companies. It offers project scheduling and budgeting, which allows project managers to define project tasks, assign them to their teams,... Mehr erfahren
Celoxis offers a comprehensive online project management solution for midsize to large businesses to help them plan and manage complex and diverse project portfolios. The collective suite includes modules for resource management,... Mehr erfahren
Zenkit is a cloud-based project management solution designed for businesses of all sizes. It offers collaboration, calendar management, task management, file sharing and project search functionalities within a suite. Android and... Mehr erfahren
Premier Construction Software is a true cloud, all in one accounting, job cost, project, document and drawing management solution, specifically designed to meet the needs of General Contractors, Land Developers, and Homebuilders.... Mehr erfahren
Quick Base is a low-code application development platform that enables organizations to unite information, people, and workflows within distribution in a single, cloud-based platform. Unlike traditional software solutions, Quick... Mehr erfahren
Jibble ist eine Software zur Zeit- und Anwesenheitsverfolgung, die Unternehmen im Baugewerbe, im Einzelhandel, in der Fertigung, im Gastgewerbe und in anderen Branchen dabei helfen soll, die Arbeitszeiten ihrer Mitarbeitenden zu... Mehr erfahren
Taskworld ist eine Projektmanagement-Software, die für Unternehmen aller Größenordnungen entwickelt wurde. Das Tool bietet Aufgabenmanagement, Projektplanung, Kollaboration und Berichterstattung. Das Produkt ist für den... Mehr erfahren
Timely is a project management software, which helps businesses of all sizes allot and schedule tasks to team members and track deliverables to visualize projects. It allows administrators to balance resources across various... Mehr erfahren
Vista is an integrated suite of finance, operations and project management applications for contractors and capital project owners that can be deployed on-premises or hosted in the cloud. Users can manage workflow and reporting... Mehr erfahren
Glasscubes offers cloud-based collaboration solution for businesses. It provides for file sharing, collaboration and document management, making it accessible from devices with an internet connection. Glasscubes’ file sharing... Mehr erfahren
Kanbanchi, built on G Suite, is a project management solution that helps businesses manage tasks, track productivity and collaborate with staff across the organization. The time tracker functionality maintains a record of time... Mehr erfahren
Kanbanchi, built on G Suite, is a project management solution that helps businesses manage tasks, track productivity and collaborate with staff across the organization. The time tracker functionality maintains a record of time... Mehr erfahren
Easy Projects ist eine cloudbasierte Projektmanagement-Plattform, die sich für mittlere und große Unternehmen eignet. Easy Projects bietet allen beitragenden Teammitgliedern, Projektmanagern, Führungskräften,... Mehr erfahren
Ayoa is a project management solution that caters to businesses and institutions of all sizes across various industries such as education, food and beverage, graphics and animation, apparel and more. Key features include idea... Mehr erfahren
Deltek Costpoint is an enterprise resource planning (ERP) and management solution designed to meet the requirements of midsize and large enterprise businesses. The solution primarily assists government contractors, professional... Mehr erfahren
Function Point is a web-based, all-in-one agency management and productivity software- manage client projects, forecast resources, integrate with QuickBooks, collaborate with internal teams, and track time, all within a single... Mehr erfahren
Priority Matrix is a cloud-based project management platform that helps project managers prioritize projects and tasks and enables them to achieve visibility and accountability across different projects. The solution enables... Mehr erfahren
TeamGantt is a cloud-based Gantt chart and project planning solution for small, midsize and large enterprises. It offers project collaboration tools such as collaborative Gantt charts, time tracking, file sharing and task-level... Mehr erfahren
SAP Business One is a modular and integrated enterprise resource planning (ERP) solution suitable for small and midsize size accounting, manufacturing, retail and distribution industries. Suitable for a wide array of verticals... Mehr erfahren
Mit der führenden kollaborativen Arbeitsmanagementlösung von Clarizen können Unternehmen Herausforderungen weit über das traditionelle Arbeits-, Projekt- oder Ressourcenmanagement hinaus lösen. Mit der Enterprise-Lösung von... Mehr erfahren
Tracker is a web-based, integrated recruitment ATS and CRM designed for recruiting and staffing firms across industries. The solution allows businesses to manage entire recruitment workflows, right from candidate sourcing and... Mehr erfahren
Scoro is a cloud-based professional services solution for small to midsize companies in advertising, consulting, IT and other industries. The solution provides a control hub that displays pending tasks, account information, key... Mehr erfahren
WorkOtter is a SaaS project, resource, and portfolio management solution built for teams of 50-200 who demand a simple, sensible, and supportable PPM alternative. Touting over 50 gorgeous, configurable, and full animated... Mehr erfahren
CaseCamp by DevelopScripts is a cloud-based project management solution designed for businesses of all sizes. The product caters to both in-house as well as outsourced IT development teams. It offers resource management,... Mehr erfahren
Nutcache is a project and expense management system designed for small to midsize businesses up to 1,000 employees and up to 100 users. Key features include task and time tracking, collaborative project boards (with visual... Mehr erfahren
Workzone is a project management solution that offers document management, project collaboration, customizable reporting, resource and task management and time tracking. The software is cloud-based and offers automated emailed... Mehr erfahren
Hive is a cloud-based project management solution designed for teams of all sizes who need to share files, chat and automate task management. It includes workflow templates, group messaging, multiple task views and over 100 app... Mehr erfahren
FunctionFox is a cloud-based time tracking and project management application, offering timesheets and estimates, as well as scheduling, task assignment, and reporting. FunctionFox’s capabilities are suited for the billing and... Mehr erfahren
Accelo ist eine cloudbasierte Lösung zur ServOps-Automatisierung (Service Operations), mit der Nutzer alle kundenbezogenen Aktivitäten verwalten können. Diese Lösung eignet sich für Unternehmen jeder Größe in verschiedenen... Mehr erfahren
Ganttic ist ein cloudbasiertes Projektmanagementsystem, das für die Planung auf Unternehmensebene entwickelt wurde. Hierbei handelt es sich um ein visuelles Ressourcenplanungstool für das Management von Projektportfolios. Zu... Mehr erfahren
Zoho Sprints is a cloud-based product roadmap solution for businesses of all sizes. The solution is designed to be used by agile teams and offers features such as user dashboards, reporting, scrum boards, timers and timesheets.... Mehr erfahren
Bugzilla is an open-source bug tracking software solution that enables software developers to track bugs and defects during software development. Features include automated bug detection, bug lists, patch management and web... Mehr erfahren
Hygger is a cloud-based project management solution for businesses of all sizes. The solution allows organizations to collect, organize and prioritize ideas, assign tasks and monitor project progress. Key features include time... Mehr erfahren
Any.do is a cloud-based task management solution suitable for small to midsize businesses. Key features include personalized themes, task color coding and collaboration. It is available across platforms such as iOS and Android... Mehr erfahren
RescueTime is a recognized productivity measurement and time management application that monitors computer use to calculate the number of hours employees work. It can easily track computer activities, visited websites, active... Mehr erfahren
Workflow Max is a cloud-based workflow and job management solution designed to serve small to midsize service-based businesses. Along with key project management capabilities, the solution provides quote creation, timesheets, job... Mehr erfahren
Redmine is an open-source cloud-based project management solution based on the Ruby on Rails programming framework. It is a cross-platform and cross-database solution and allows users to manage multiple projects within the... Mehr erfahren
Brightpod from Synage, is a cloud-based project management solution suited for businesses of all sizes. It is primarily used by marketing agencies or the marketing teams of businesses in a variety of industries. In Brightpod,... Mehr erfahren
Toggl Plan (formerly Teamweek) is a project management solution that helps businesses manage tasks, projects, client requirements and more. The solution comes with a drag-and-drop interface, which allows managers to create/modify... Mehr erfahren
Things is a task management solution that helps iOS, Mac, and Apple Watch users manage projects, organize events and set up reminders on a unified platform. It enables administrators to automatically synchronize data related to... Mehr erfahren
RationalPlan is a project management solution that helps small and midsize businesses plan projects, allocate resources, analyze workloads, track work progress, estimate project costs and manage budgets. Students, universities... Mehr erfahren
Hub Planner ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung für kleine, mittlere und große Unternehmen. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Ressourcenplanung, Projektplanung, Arbeitszeittabellen, Berichterstattung und... Mehr erfahren
Ora is a cloud-based and on-premise task management solution, which helps small to large businesses create and organize projects. Key features include to-do list creation, automated actions, project time tracking, commenting,... Mehr erfahren
Orangescrum is a project management and collaboration solution for teams of all sizes. It is offered in cloud, cloud self-hosted and open-source enterprise self-hosted editions. Orangescrum allows teams to organize projects,... Mehr erfahren
Kanbanize ist eine agile Projektmanagementsoftware, die Funktionen im Kanban-Stil und Geschäftsautomatisierung in einem virtuellen Arbeitsraum kombiniert. Kanbanize hilft Unternehmen, die Arbeit zu visualisieren, Projekte zu... Mehr erfahren
MantisBT is a cloud-based issue management and bug tracking solution designed for software development organizations. The solution helps team members to collaborate on projects and share software development progress with... Mehr erfahren
actiTIME ist ein cloudbasiertes Produkt zur Projektzeiterfassung, das Projektteams und Teamleitern Abrechnung und Rechnungsstellung, E-Mail-Erinnerungen, Aufgabenmanagement und Berichterstattungsfunktionen bietet. Nutzer... Mehr erfahren
BeeBole Timesheet is a cloud-based time tracking platform that helps businesses of all sizes perform daily, weekly and monthly tasks to monitor time spent across employees and projects. Key features include budget reporting,... Mehr erfahren
RoboHead is an online project management tool designed specifically for in-house marketing and creative teams. RoboHead manages projects from start to finish with customizable job request forms, resource management, online... Mehr erfahren
GoodDay ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung, die sich an Unternehmen aller Größen in verschiedenen Branchen wendet. Zu den Funktionen gehören Ideenmanagement, Ressourcenmanagement, Meilenstein-Tracking, Kanban-Boards,... Mehr erfahren
Kintone is a cloud-based, customizable workflow management platform suitable for businesses of all sizes. The key features of the solution include compliance management, approval process control, forms management, event... Mehr erfahren
Redbooth is a cloud-based project management, collaboration and communication platform that is focused on serving companies of all sizes in all industries. Redbooth features task management, collaboration, file sharing, time... Mehr erfahren
Taiga ist ein agiles cloudbasiertes On-Premise-Projektmanagement-Tool, mit dem Projektteams einfach und effektiv zusammenarbeiten können, unabhängig davon, ob sie Scrum, Kanban oder Scrumban verwenden oder einfach Probleme... Mehr erfahren
StoriesOnBoard is a user story mapping tool designed to help agile teams with product discovery, prioritizing ideas, planning releases whilst collaborating with team members working around the story map. Mapping individual user... Mehr erfahren