TeamViewer is an online meeting and video conferencing solution that connects any PC, mobile and server to each other globally. The solution is available in nearly all countries and supports over 30 languages. TeamViewer is... Mehr Erfahren
321 produkte
Microsoft Dynamics is a customer relationship management solution designed to serve businesses of all sizes. The solution is used across various industry verticals such as government, financial services, manufacturing,... Mehr Erfahren
Zendesk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Management-Lösung, die anpassbare Tools zur Erstellung eines Kundenserviceportals, einer Wissensdatenbank und von Online-Communitys bietet. Die Lösung bietet ein anpassbares... Mehr Erfahren
Freshdesk ist ein Helpdesk-System und eine Lösung, die den Kundenservice für dein Team vereinfacht und dabei hilft, ein ansprechendes Kundenerlebnis zu bieten. Durch die kanalübergreifende Rationalisierung von... Mehr Erfahren
Confluence is a project management solution that enables organizations to create, collaborate, organize and review project documents. The system offers both cloud-based and on-premise deployment. Confluence’s editor feature... Mehr Erfahren
ConnectWise Control is cloud-based operations management solution that allows technicians to perform remote support, gain remote access and run remote meetings. It acts as a meeting point for technicians and customers, enabling... Mehr Erfahren
Zoho Desk is a cloud-based help desk solution from Zoho Corporation, catering to businesses of all sizes. Key features include management of customer support tickets, a customer support portal, contract management and report... Mehr Erfahren
Wrike ist eine cloudbasierte Projektmanagement-Plattform für Teams ab 20 Mitarbeitenden, die sowohl für große Unternehmen als auch für kleine und mittlere Unternehmen geeignet ist. Sie unterstützt die Remote-Arbeit für... Mehr Erfahren
Nimble offers browser widget and mobile-based sales force automation and social CRM solution for small and midsize businesses. The solution automatically populates customer profiles and interaction histories from contact lists,... Mehr Erfahren
UpKeep's CMMS is a modern maintenance and asset management solution for your team. From your desktop to your phone and even your tablet, UpKeep is easily accessible from anywhere at any time. Create work orders on-the-go, get... Mehr Erfahren
ActiveCampaign's category-defining customer experience automation platform (CXA) helps over 130,000 businesses in 170 countries meaningfully engage with their customers. The platform gives businesses of all sizes access to 500+... Mehr Erfahren
Microsoft Project is a project management software designed for enterprises of all sizes. The tool includes project scheduling features, which allow management to create a project schedule, define and assign each project task,... Mehr Erfahren
Asset Panda is a cloud-based platform for facility managers that offers a suite of applications including asset tracking and maintenance management. It is compatible with Windows, Mac, iPad, iPhone and can be used from anywhere... Mehr Erfahren
LiveChat ist eine integrierte Chat- und Helpdesk-Plattform, die es Unternehmen jeder Größe ermöglicht, mit ihren Besuchern und Kunden zu chatten. Die Lösung wird in die Unternehmenswebsite eingebettet, von wo aus... Mehr Erfahren
EZOfficeInventory ist eine dynamische Softwarelösung für das Asset- und Instandhaltungsmanagement, die auf Unternehmen aller Größen zugeschnitten ist. Die cloudbasierte Software ist nutzerfreundlich und ist von überall und zu... Mehr Erfahren
LiveAgent ist eine Online-Live-Chat-Plattform für E-Commerce-Unternehmen auf kleiner und mittlerer Ebene. Die Plattform bietet eine Live-Chat-Anwendung, Ticketverwaltung, Online-Self-Service-Portale sowie Änderungs- und... Mehr Erfahren
mHelpDesk is a field service solution that helps customers automate everything from first customer contact to getting paid. This includes customer management, quoting, dispatching, invoicing, billing and reporting. mHelpDesk... Mehr Erfahren
TeamSupport is a business-to-business (B2B) support software solution designed to help companies resolve individual tickets while building stronger customer relationships. The solution goes beyond ticket management to streamline... Mehr Erfahren
Apptivo is a cloud-based suite of applications designed to help small businesses manage a range of functions including financials, human resources and supply chain management. Apptivo’s customer relationship management (CRM)... Mehr Erfahren
SolarWinds Service Desk is suitable for companies seeking a help desk solution that offers IT service management (ITSM) functionalities. SolarWinds Service Desk offers comprehensive service desk functionality that helps... Mehr Erfahren
Service Cloud from Salesforce is a cloud-based customer service management solution that is designed to initiate customer service activities from anywhere. Built on the Salesforce1 Platform, Service Cloud works to centralize and... Mehr Erfahren
Service Cloud from Salesforce is a cloud-based customer service management solution that is designed to initiate customer service activities from anywhere. Built on the Salesforce1 Platform, Service Cloud works to centralize and... Mehr Erfahren
Bitrix24 ist eine Client-Management-Lösung, die Unternehmen eine Plattform zur Organisation und Verfolgung von Interaktionen mit potenziellen oder bestehenden Kunden und Partnern bietet. Mit der Software können Nutzer... Mehr Erfahren
NICE inContact is cloud-based call center software that helps businesses to maximize the quality of leads and minimize the cost of client interaction. The solution comprises many features required to process inbound support... Mehr Erfahren
Zoho Assist ist eine cloudbasierte Remote-Support-Software, die für Unternehmen jeder Größe entwickelt wurde. Die Lösung ermöglicht es IT-Technikern, Kunden auf der ganzen Welt aus der Ferne zu unterstützen. Zu den wichtigsten... Mehr Erfahren
Agile CRM ist eine cloudbasierte CRM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Sie bietet Kontaktverwaltung, Telefonie-Tools, Terminplanung, Marketingautomatisierung, Projektmanagement, einen Zielseiten-Ersteller und... Mehr Erfahren
Freshservice ist eine cloudbasierte IT-Helpdesk- und Dienstleistungs-Management-Lösung, die es Unternehmen ermöglicht, ihren IT-Betrieb zu vereinfachen. Die Lösung bietet Funktionen wie ein Ticketingsystem, ein... Mehr Erfahren
SysAid ist eine cloudbasierte IT-Service-Management-, Servicedesk- und Helpdesk-Lösung, die Nutzern in Unternehmen aller Größen und Branchen dabei hilft, technologiebezogene Probleme zu lösen. Zu den wichtigsten Funktionen... Mehr Erfahren
LogMeIn Central is a cloud-based endpoint management solution that enables IT professionals to monitor and manage their endpoint infrastructure. Key features include user management, antivirus management, system health monitoring... Mehr Erfahren
Really Simple Systems CRM is a cloud-based customer relationship management (CRM) system designed for small and midsize organizations. The solution comes in both free and paid editions. The free edition offers only sales force... Mehr Erfahren
Maximizer CRM is an integrated customer relationship management (CRM) solution suitable for organizations of all sizes across various industries. This solution can be deployed on both on-premise and in the cloud. Maximizer CRM... Mehr Erfahren
Maximizer CRM is an integrated customer relationship management (CRM) solution suitable for organizations of all sizes across various industries. This solution can be deployed on both on-premise and in the cloud. Maximizer CRM... Mehr Erfahren
Notion ist ein digitaler Arbeitsbereich, mit dem kleine bis große Unternehmen Notizen, Aufgaben, Projekte, Aufzeichnungen, Kalender und mehr rationalisieren und verwalten können. Zu den wichtigsten Funktionen gehören ein... Mehr Erfahren
Logikcull is a cloud-based system for managing the process of legal discovery. With Logikcull, practices are able to drag and drop files, search, cull and create discovery productions within a secure system. Logikcull makes... Mehr Erfahren
Jira Service Desk ist eine IT-Service-Management-Lösung, die IT- und Serviceteams bei der Verwaltung von Vorfällen, Problemen und Änderungen unterstützt. Die Plattform bietet sowohl cloudbasierte als auch... Mehr Erfahren
SAP Litmos ist eine cloudbasierte Plattform für kontinuierliches Lernen, die das Lernmanagement, das erweiterte Unternehmen, vorgefertigte Inhalte und ein CMS (Content Management System) vereint, um die Schulungsanforderungen von... Mehr Erfahren
PeopleSoft IT Asset Management (ITAM) is a cloud-based solution, which helps businesses manage the entire IT asset lifecycle, streamline equipment provisioning and send alerts about expiration dates of leases. The... Mehr Erfahren
KnowledgeOwl is a cloud-based knowledge management solution that is suitable for businesses of all sizes. It is industry agnostic and is most useful to human resources (HR) and customer service departments. Core features include... Mehr Erfahren
Front ist ein cloudbasiertes Kollaborationstool für kleine und mittlere Unternehmen. Front konsolidiert verschiedene Kommunikationskanäle wie E-Mail-Konten, Facebook und Twitter und hilft den Nutzern, Kommunikationsabläufe zu... Mehr Erfahren
Bloomfire is a cloud-based collaboration platform that aims to help enterprise employees search for information to do their jobs by connecting people with information and knowledge. Bloomfire delivers content management and... Mehr Erfahren
SAP - CRM is a cloud-based customer relationship management solution that helps small and mid-size businesses manage communication and interactions with existing and potential customers. It helps businesses to manage the sales... Mehr Erfahren
Tidio Chat is a cloud-based live chat platform suitable for integration into any company’s website. It includes a customizable interface that lets companies make the live chat interface match the look and feel of existing online... Mehr Erfahren
Atera ist eine cloudbasierte End-to-End-IT-Management-Softwarelösung, die sich an kleine bis mittelständische Unternehmen im IT-Bereich richtet. Sie umfasst Funktionen für Zeiterfassung, Ausgabenverfolgung, Abrechnung und... Mehr Erfahren
ConnectWise Manage is a managed service provider (MSP) solution that caters to businesses of all sizes across various industries such as marketing and advertising, finance, sales, hospitality and more. Key features include backup... Mehr Erfahren
Kaseya VSA ist eine cloudbasierte IT-Management- und Fernüberwachungslösung für Unternehmen jeder Größe und in verschiedenen Branchen. Sie bietet eine zentrale Konsole für die Verwaltung des IT-Betriebs einschließlich der... Mehr Erfahren
NetSuite CRM+ is a cloud-based customer relationship management (CRM) solution for small and midsize organizations. NetSuite caters to thousands of customers across a wide range of industries including wholesale distribution,... Mehr Erfahren
GoCodes is a cloud-based asset and inventory tracking solution for small and midsize companies in the accounting, education, construction, engineering and health care industries. Key modules include fixed asset accounting,... Mehr Erfahren
PagerDuty is an incident management solution for monitoring systems and triggering alerts. Key features include monitoring aggregation, event grouping, real-time collaboration, mobile incident management, user reporting and... Mehr Erfahren
HelpCrunch ist eine Kundenkommunikationsplattform, die Live-Chat, E-Mail-Marketing-Automation und einen Helpdesk in einer Lösung vereint. Die Lösung hilft Support-, Vertriebs- und Marketing-Teams, Leads zu akquirieren, zu... Mehr Erfahren
Quip is a cloud-based project management and task collaboration solution that help users work together and communicate without emails. Users can create and edit spreadsheets, documents and checklists in the system, and team... Mehr Erfahren
Help Scout is a cloud-based help desk solution that helps small businesses and small teams manage their customer relationships. Help Scout is designed to look like a personal email. There are no ticket numbers, case numbers or... Mehr Erfahren
Tracker is a web-based, integrated recruitment ATS and CRM designed for recruiting and staffing firms across industries. The solution allows businesses to manage entire recruitment workflows, right from candidate sourcing and... Mehr Erfahren
Vivantio is a service management solution that allows users to create custom processes that align with internal business operations. Key features of the solution include dashboards, charts and reports, routing, assignments and... Mehr Erfahren
Kayako is a cloud-based customer support platform that integrates various support channels such as email, live chat and phone calls. This integration helps users manage multi-channel customer support and assists with internal and... Mehr Erfahren
livepro is a purpose-built cloud knowledge management platform for staff, customers, and partners. livepro offers the ability to view business knowledge as decision trees and process guidance, as well as articles. Everyone in the... Mehr Erfahren
Cherwell Service Management is a cloud-based IT service management solution that helps IT teams in organizations to implement, automate and upgrade service and support processes. Cherwell Service Management supports process... Mehr Erfahren
Issuetrak is a flexible issue tracking software solution that can be configured to suit the needs of a variety of industries and usages, including IT Help Desk, Customer Support, Project Management, and more. Issuetrak can be... Mehr Erfahren
ServiceDesk Plus is a help desk management platform. It includes core help desk and IT management applications, as well as project management, contract management and features for ITIL (information technology infrastructure... Mehr Erfahren
Pulseway ist eine integrierte IT-Asset- und Netzwerküberwachungslösung, die für IT-Administratoren zur Fernüberwachung und -steuerung ihrer geschäftlichen IT-Ressourcen entwickelt wurde. Die Lösung unterstützt eine... Mehr Erfahren
Adobe Campaign is a marketing automation platform used in email automation, delivery and reporting. It allows users to create, coordinate and deliver dynamic campaigns through emails, mobile platforms and offline... Mehr Erfahren
Teamwork Desk is a ticketing solution that helps businesses of all sizes resolve customer queries through a unified inbox, canned responses, prioritization and more. It aims to improve agent performance/productivity by letting... Mehr Erfahren
Seismic is a cloud-based sales enablement platform which helps automate content-related marketing processes and conversions. Primarily catering to midsize and large businesses, it provides custom-built solutions for wealth... Mehr Erfahren
Lessonly is a cloud-based learning management system that allows users to build, share and track training materials and activity from a singular interface. It is primarily used by customer service teams, sales teams, and human... Mehr Erfahren
Capsule von Zestia ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung, mit der kleine und mittlere Unternehmen die Personen und Organisationen, mit denen sie Geschäfte tätigen, zusammen mit ihren Interaktionen und Chancen in der... Mehr Erfahren
NinjaRMM ist eine ITSM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen in den Bereichen Bildung, Gesundheitswesen, Fertigung, IT und mehr. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Tools für Netzwerküberwachung und... Mehr Erfahren
MangoApps bietet digitale Arbeitsplatzlösungen, die Intranet, Kollaboration, Messaging, Lernen und über 50 installierte Integrationen miteinander kombinieren. Mit einer Mitarbeiterplattform als Basisfunktion eignet sich... Mehr Erfahren
Rescue by LogMeIn is a cloud-based remote support tool that helps organizations provide technical support to their customers. The product caters to businesses of all sizes. Key features include remote support, mobile support,... Mehr Erfahren
SalesforceIQ is a cloud-based customer relationship management (CRM) solution suitable for small to medium-sized businesses across a variety of industries. Key features include sales automation and a customer interaction... Mehr Erfahren
Gist is a cloud-based help desk platform that helps small to large enterprises manage customer queries and streamline communication with leads. It enables users to embed chat widgets into business websites and customize greeting... Mehr Erfahren
Highrise is a CRM solution for small businesses with contact and task management functionality. The software allows users to track communication with clients so that teams can view the status of deals and relationships. Contacts... Mehr Erfahren
Opsgenie ist eine cloudbasierte ITSM-Lösung, die Entwicklungs- und Betriebsteams dabei unterstützt, Strategien für Serviceunterbrechungen zu entwickeln und bei Vorfällen die Kontrolle zu behalten. Das Produkt verfügt über native... Mehr Erfahren
CHEQROOM is an asset tracking solution that helps businesses and schools streamline operations related to equipment booking, troubleshooting, barcode scanning, maintenance management, inspections and more. It provides mobile... Mehr Erfahren
RTG Network Monitor ist eine On-Premise- und cloudbasierte Netzwerküberwachungslösung. Das Tool richtet sich an Unternehmen aller Größen in verschiedenen Branchen und ist mit Windows 7 oder höher kompatibel. Zu den wichtigsten... Mehr Erfahren
HubSpot Service Hub ist eine cloudbasierte Kundenservice-Plattform, die für kleine bis große Unternehmen entwickelt wurde, um Kontakte, Anfragen, Geschäfte, Terminpläne und vieles mehr zu verwalten. Zu den Hauptfunktionen gehören... Mehr Erfahren
BMC Helix ITSM is a cloud-based digital service management solution that combines a service desk manager, a change manager, a service delivery manager and an IT director into one suite. It is also available for on-premise... Mehr Erfahren
SolarWinds Web Help Desk is a cloud-based ticketing and asset management solution that gives businesses tools for service management from request to resolution. Web Help Desk assists businesses in the following key areas of... Mehr Erfahren
eXo Platform is a digital workplace solution that allows businesses to connect, engage, empower, and reward teams. eXo Platform is a holistic solution that combines social, collaborative, gamification and reward features to... Mehr Erfahren
Deskero by Nabra is a cloud-based help desk management solution designed for businesses of all sizes. It offers ticketing, multi-channel support, social media and chat support and reporting functionalities within a suite. Phone,... Mehr Erfahren
ServiceNow is an IT service management solution that provides asset management, change and release management, incident management, IT cost management and problem management. It caters to various industries, including financial... Mehr Erfahren
Workbooks offers growing companies a SaaS platform to run their business and engage with their customers – at an affordable price. Workbooks designs, develops and implements its own software, which is targeted specifically at... Mehr Erfahren
BOSSDesk is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog.... Mehr Erfahren
Claritysoft is a cloud-based customer relationship management (CRM) solution designed for midsize and large enterprise businesses. It offers sales automation, customer service and support, marketing automation and social CRM... Mehr Erfahren
WORKetc is a cloud-based customer relationship management (CRM) software with integrated CRM, project management, invoicing, help desk, sales and marketing management modules, catering to the business management needs of... Mehr Erfahren
PlanPlus Online uses the Franklin Covey business planning methodology to help organizations and professionals in real estate, insurance and finance sectors manage both time and customers. The system provides an all-in-one... Mehr Erfahren
HappyFox is a cloud-based customer relationship management solution that provides help desk and ticketing solutions to businesses across various industries, including computer and software, education, travel and leisure, media... Mehr Erfahren
Gold-Vision is a customer relationship management (CRM) solution that includes modules for sales, marketing, support, projects and events. Suitable for organizations of all sizes, it can be installed both on-premise and in the... Mehr Erfahren
SalesNOW by Interchange Solutions Inc. is a cloud-based customer relationship management (CRM) and sales force automation solution that allows sales teams, management and executives to manage aspects of sales cycle including... Mehr Erfahren
Sortly Pro ist eine cloudbasierte Bestandsverwaltungslösung, die sich an kleine und mittlere Unternehmen in verschiedenen Branchen richtet. Zu den Hauptfunktionen gehören Aktivitätsverfolgung, Standortverfolgung,... Mehr Erfahren
Splashtop ist eine Remote-Support-Lösung für Managed-Services-Anbieter, IT-Experten und Helpdesk-Mitarbeiter. Sie bietet Zugriff auf mehrere Geräte sowie Funktionen für Dateiübertragung, Remote-Druck, Chat, Gruppierung und... Mehr Erfahren
Hiver is the world’s first helpdesk built for Google Workspace. Hiver helps teams deliver fast and empathetic customer service, right from the tool they are already familiar with - Gmail. This means they can assign, track, and... Mehr Erfahren
InvGate Service Desk is an IT service management platform that offers help desk request fulfillment, customer service and support and self-service knowledge management. The system is compatible with Mac, Windows, and iPad (or... Mehr Erfahren
Tribe ist eine cloudbasierte Community-Plattform-Lösung für Online-Communitys aller Größen. Zu den wichtigsten Funktionen gehören die vollständige Anpassung, integrierbare Widgets, modernes Design, umfassende API, Gamification,... Mehr Erfahren
LiveHelpNow multi channel help desk/call center software facilitates real-time customer service communications via the following channels: Live chat, Chat Bot, SMS/Text, Email, Facebook, VoIP(Phone) as well as provides ability... Mehr Erfahren
Helpjuice ist eine cloudbasierte Wissensdatenbank-Managementlösung, die sich für Unternehmen jeder Größe und in jeder Branche eignet. Sie umfasst Anwendungen für die Erstellung und Verwaltung von internen und externen... Mehr Erfahren
Mojo Helpdesk is a cloud-based help desk system that serves businesses of all sizes. It helps managers in product, IT, facility maintenance, customer service, and operations domains to handle internal support issues and customer... Mehr Erfahren
Cosential is a cloud-based CRM and proposal automation tool that allows business developers, marketers and principles to access and act upon the information specific to their role that compliments cross-functional... Mehr Erfahren
EngageBay ist eine integrierte Marketing-, Vertriebs-, Support- und CRM-Lösung, die kleinen und mittleren Unternehmen dabei helfen soll, Website-Besuchende zu akquirieren, zu binden und in Kunden zu konvertieren. Die... Mehr Erfahren
PhaseWare Tracker is a customer support and help desk solution. It automatically notifies users whenever clients report or escalate existing issues. Flexible deployment options include on-premise installation and a cloud-based... Mehr Erfahren
Shelf is a highly awarded, innovative knowledge automation platform designed to help remote workers be more productive and efficient. Through MerlinAI we enable company knowledge to automatically be suggested through context.... Mehr Erfahren
Crisp ist eine cloudbasierte Helpdesk-Plattform, die kleine und mittlere Unternehmen dabei unterstützt, die Kommunikation mit Website-Besuchenden zu verbessern, indem personalisierte Kampagnen, Live-Chat und öffentliche... Mehr Erfahren