SoftwareAdvice
  • Alle Kategorien
  • Für Anbieter
  • Über uns
  • Alle Kategorien
  • Für Anbieter
  • Über uns
  1. Startseite
  2. Projektmanagement Tools für Kreativprojekte
Erfahre, warum Software Advice kostenlos ist

Projektmanagement Tools für Kreativprojekte

Produktbewertung

  • (64)
  • (271)
  • (276)
  • (276)
  • (277)

Preisspanne

  • (12)
  • (8)
  • (80)
  • (74)
  • (123)

Branche

  • Industrieautomation (244)
  • Grafikdesign (267)
  • Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen (254)
  • Non-Profit-Organisation Management (256)
  • Informationstechnologie & -dienste (275)
  • Marketing & Werbung (292)
  • Finanzdienstleistungen (243)
  • Unternehmensberatung (257)
  • Telekommunikation (241)
  • Computer-Software (274)

Unternehmensgröße

  • 1.001+ (246)
  • 501-1.000 (250)
  • 201-500 (277)
  • 51-200 (276)
  • 11-50 (260)
  • 2-10 (253)
  • Selbstständig (177)
Sortieren nach:
Filter anwenden:

Produktbewertung

  • (64)
  • (271)
  • (276)
  • (276)
  • (277)

Preisspanne

  • (12)
  • (8)
  • (80)
  • (74)
  • (123)

Branche

  • Industrieautomation (244)
  • Grafikdesign (267)
  • Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen (254)
  • Non-Profit-Organisation Management (256)
  • Informationstechnologie & -dienste (275)
  • Marketing & Werbung (292)
  • Finanzdienstleistungen (243)
  • Unternehmensberatung (257)
  • Telekommunikation (241)
  • Computer-Software (274)

Unternehmensgröße

  • 1.001+ (246)
  • 501-1.000 (250)
  • 201-500 (277)
  • 51-200 (276)
  • 11-50 (260)
  • 2-10 (253)
  • Selbstständig (177)

297 produkte

Slack
Slack
Slack

Slack ist ein cloudbasiertes Tool für Projektkollaboration und Teaminteraktion, das die Kommunikation zwischen Unternehmen erleichtert. Die Lösung richtet sich an verschiedene Branchen, darunter Medien, Forschung, Technologie,... Mehr erfahren

4,5
(20.379 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Trello
Trello
Trello

Trello is a visual collaboration tool for planning tasks and projects. While commonly used by agile software development teams, the solution is also used in other departments such as marketing, sales, support and HR. The... Mehr erfahren

4,5
(18.936 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Basecamp
Basecamp
Basecamp

Basecamp is a real-time communication tool that helps teams stay on the same page; it’s less for traditional project management tasks (e.g., resource planning and long-term scheduling). With to-do-lists, calendaring, due dates... Mehr erfahren

4,5
(12.869 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Jira
Jira
Jira

Jira Software ist ein Softwareentwicklungstool, das von agilen Teams zum Planen, Verfolgen und Freigeben von Software verwendet wird. Jira Software unterstützt Scrum, Kanban, ein Hybridmodell oder andere einzigartige... Mehr erfahren

4,5
(10.188 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Asana
Asana
Asana

Asana ist eine cloudbasierte Projekt- und Aufgabenmanagementlösung, mit der Unternehmen und Werbeagenturen Aufgaben und Projekte verwalten und organisieren sowie kommunizieren und zusammenarbeiten können. Die Lösung ist... Mehr erfahren

4,5
(9.606 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Evernote Business
Evernote Business
Evernote Business

Evernote ist ein webbasiertes Projektmanagement-Tool, das Funktionen für Projektkollaboration, Terminplanung und Aufgabenmanagement in einer Suite vereint. Diese Lösung ist für Unternehmen jeder Größe konzipiert. Mit... Mehr erfahren

4,5
(6.815 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Box
Box
Box

Box is a cloud content management platform for companies of all sizes and industries. It offers security and controls for admins as well as sharing and collaboration capabilities for end users across the globe. The Box platform... Mehr erfahren

4,5
(3.826 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
GitHub
GitHub
GitHub

GitHub is a project management and code sharing platform that allows users to share their codes with others and create/iterate using collective intelligence. The software can be used for different kinds of coding assignments... Mehr erfahren

5
(3.337 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
monday.com
monday.com
monday.com

Die herausragende Kollaborations- und Projektmanagementplattform monday.com hilft Teams bei der gemeinsamen effizienten Planung und Durchführung komplexer Projekte für eine termingerechte Lieferung von Ergebnissen. Das Team- und... Mehr erfahren

4,5
(2.274 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Freshdesk
Freshdesk
Freshdesk

Freshdesk ist ein Helpdesk-System und eine Lösung, die den Kundenservice für dein Team vereinfacht und dabei hilft, ein ansprechendes Kundenerlebnis zu bieten. Durch die kanalübergreifende Rationalisierung von... Mehr erfahren

4,5
(2.239 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
ClickUp
ClickUp
ClickUp

ClickUp ist ein cloudbasiertes Tool für Kollaboration und Projektmanagement, das sich für Unternehmen aller Größen und Branchen eignet. Zu den Funktionen gehören Kommunikations- und Kollaborationstools, Aufgabenzuweisungen und... Mehr erfahren

4,5
(2.151 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Confluence
Confluence
Confluence

Confluence ist eine Projektmanagementlösung, mit der Unternehmen Projektdokumente erstellen, kollaborieren, organisieren und bewerten können. Das System bietet sowohl cloudbasierte als auch On-Premise-Bereitstellungen. Mit der... Mehr erfahren

4,5
(1.801 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Smartsheet
Smartsheet
Smartsheet

Smartsheet ist eine Arbeitsausführungsplattform und ein Kollaborationstool mit einer vertrauten arbeitsblattähnlichen Nutzeroberfläche, mit der Teams Projekte in Echtzeit planen, verfolgen und verwalten können. Zu den... Mehr erfahren

4,5
(1.656 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Zoho Desk
Zoho Desk
Zoho Desk

Zoho Desk is a cloud-based help desk solution from Zoho Corporation, catering to businesses of all sizes. Key features include management of customer support tickets, a customer support portal, contract management and report... Mehr erfahren

4,5
(1.649 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Wrike
Wrike
Wrike

Wrike ist eine cloudbasierte Projektmanagement-Plattform für Teams ab 20 Mitarbeitenden, die sowohl für große Unternehmen als auch für kleine und mittlere Unternehmen geeignet ist. Sie unterstützt die Remote-Arbeit für... Mehr erfahren

4
(1.648 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Clockify
Clockify
Clockify

Clockify is a cloud-based and on-premise time tracking solution designed to help businesses monitor employee productivity, attendance and billable hours. Key features include time audit, reminders, data export, customizable... Mehr erfahren

4,5
(1.537 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Todoist
Todoist
Todoist

Todoist is a to-do list and task manager for professionals and small businesses. Combining tasks, projects, comments, attachments, notifications, and more, Todoist lets users streamline their personal and team productivity and... Mehr erfahren

4,5
(1.330 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Microsoft Project
Microsoft Project
Microsoft Project

Microsoft Project is a project management software designed for enterprises of all sizes. The tool includes project scheduling features, which allow management to create a project schedule, define and assign each project task,... Mehr erfahren

4,5
(1.167 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Lucidchart
Lucidchart
Lucidchart

Lucidchart is a cloud-based solution that helps small to large enterprises manage projects, data visualization, and diagramming processes. The centralized platform enables users to create visual diagrams of business processes and... Mehr erfahren

4,5
(1.152 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Float
Float
Float

Float is a collaborative resource management software for real-time project planning and task scheduling. Features include an intuitive interface, drag-and-drop features, keyboard shortcuts, reports, and analytics, and editing... Mehr erfahren

4,5
(1.148 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Hubstaff
Hubstaff
Hubstaff

Egal, ob Unternehmen ein neues Team gründen oder nach einer besseren Möglichkeit suchen, Mitarbeitende zu verwalten, Hubstaff hat alles, um Teams sicher zu führen. Mit der innovativen und robusten Lösung für die Zeiterfassung... Mehr erfahren

4,5
(1.131 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Airtable
Airtable
Airtable

Airtable is a cloud-based project management solution targeting small to midsize businesses as well as departments within larger companies. This system focuses primarily on data organization and collaboration. The system uses a... Mehr erfahren

4,5
(1.117 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Workfront
Workfront
Workfront

Workfront is the leader in enterprise work management. Workfront connects strategy to delivery, integrating people and data across the enterprise, and manages work from start to finish for the delivery of measurable outcomes, all... Mehr erfahren

4,5
(1.032 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
MeisterTask
MeisterTask
MeisterTask

MeisterTask ist eine cloudbasierte Projekt- und Aufgabenmanagementlösung, die für Unternehmen jeder Größe konzipiert ist. Zu den Hauptfunktionen zählen Dateimanagement, Zeiterfassung und Aufgabenverwaltung. MeisterTask bietet ein... Mehr erfahren

4,5
(935 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Samepage
Samepage
Samepage

Samepage ist eine cloudbasierte Kollaborationssoftwarelösung, die Teams hilft, Engpässe zu vermeiden und nahtlos mit Teammitgliedern zu kommunizieren. Samepage bietet eine Reihe von Projektmanagement-Tools,... Mehr erfahren

5
(809 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Teamwork
Teamwork
Teamwork

Teamwork is a cloud-based project management solution that provides businesses functionalities to manage different operations of a project. Features include task lists, time tracking, file uploads and messages. Teamwork helps... Mehr erfahren

4,5
(672 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Microsoft OneNote
Microsoft OneNote
Microsoft OneNote

Microsoft OneNote is a digital note taking app that can be accessed via Android, Chrome, Windows, iOS and Mac devices. The solution is well-suited for individuals attending numerous meetings per week and working on multiple... Mehr erfahren

4,5
(638 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
My Hours
My Hours
My Hours

My Hours ist eine cloudbasierte Zeiterfassungslösung, mit der Unternehmen die Arbeitszeiten der Belegschaft überwachen können. Die Lösung verfolgt die Zeit, verwaltet die Abrechnung und hilft bei der Planung von... Mehr erfahren

4,5
(588 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
GitLab
GitLab
GitLab

GitLab is a cloud-based project management platform that allows software developers to develop and manage codes collaboratively. The platform can be deployed either on-premise or in the cloud. GitLab helps developers manage the... Mehr erfahren

4,5
(554 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
BigTime
BigTime
BigTime

BigTime is an online time and billing solution designed to serve professional service firms like accounting, engineering, government contracting, legal and IT services. The integrated solution offers features like time and... Mehr erfahren

4,5
(534 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Targetprocess
Targetprocess
Targetprocess

Targetprocess ist eine cloudbasierte visuelle Unternehmensplattform, die Portfolio, Produkte und Teams miteinander verbindet. Das Tool spiegelt die agile Methodik perfekt wider und kann jedem Unternehmen dabei helfen,... Mehr erfahren

4,5
(534 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
TimeCamp
TimeCamp
TimeCamp

TimeCamp ist eine cloudbasierte Zeiterfassungslösung, mit der Projektmanager zusammenarbeiten, abrechenbare Arbeitszeiten verfolgen und den Projektstatus überwachen können. Diese Lösung unterstützt Unternehmen bei der... Mehr erfahren

4,5
(525 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Boomr Mobile
Boomr Mobile
Boomr Mobile

Boomr is a cloud-based time tracking solution designed for mobile workforces to monitor and automate employee work hours, project tracking and overall organizational performance. Boomr’s mobile app helps teams to track time... Mehr erfahren

4,5
(518 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Insightly
Insightly
Insightly

Insightly is a SaaS-based CRM solution targeted at growing mid-sized businesses. More than 1.5 million users worldwide use Insightly to securely manage all their customer data in one place, build customer relationships,... Mehr erfahren

4
(490 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Yammer
Yammer
Yammer

Yammer is a private cloud-based social network that enables employees to collaborate across departments, locations, content and business applications. It is suitable for businesses of all sizes. Yammer is available either as a... Mehr erfahren

4
(468 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Bitrix24
Bitrix24
Bitrix24

Bitrix24 ist eine Client-Management-Lösung, die Unternehmen eine Plattform zur Organisation und Verfolgung von Interaktionen mit potenziellen oder bestehenden Kunden und Partnern bietet. Mit der Software können Nutzer... Mehr erfahren

4
(458 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Freedcamp
Freedcamp
Freedcamp

Freedcamp is a project management solution for large organizations in markets including advertising, architecture, engineering, interior design, IT services, manufacturing, retail, telecommunications, and many more. The system is... Mehr erfahren

4,5
(444 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Harvest
Harvest
Harvest

Harvest ist ein cloudbasiertes Zeiterfassungstool für Unternehmen jeder Größe. Die Lösung bietet Funktionen für Rechnungsstellung und Arbeitszeittabellen für kleine Unternehmen und Freiberufler. Zu den wichtigsten Funktionen... Mehr erfahren

4,5
(419 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Mavenlink
Mavenlink
Mavenlink

Mavenlink offers services and solutions for project management, resource planning, collaboration, and project accounting. Mavenlink combines the robust functionality of a Professional Services Automation solution with intuitive... Mehr erfahren

4
(415 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Replicon
Replicon
Replicon

Die cloudbasierte TimeCost-Lösung von Replicon, Teil der Time-Intelligence-Plattform, hilft Unternehmen dabei, mehrere Projekte gleichzeitig zu verwalten. Organisationen können die Ressourcenproduktivität verwalten und... Mehr erfahren

4,5
(404 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Paymo
Paymo
Paymo

Paymo ist eine cloudbasierte Lösung für das Arbeits- und Projektmanagement für kleine und mittlere kundenorientierte Unternehmen. Diese Lösung unterstützt Remote-Arbeit und bietet Teamkollaboration, Ressourcenplanung,... Mehr erfahren

4,5
(404 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Agile CRM
Agile CRM
Agile CRM

Agile CRM ist eine cloudbasierte CRM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Sie bietet Kontaktverwaltung, Telefonie-Tools, Terminplanung, Marketingautomatisierung, Projektmanagement, einen Zielseiten-Ersteller und... Mehr erfahren

4
(404 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Odoo
Odoo
Odoo

Odoo POS ist Teil der integrierten Suite von Geschäftsanwendungen von Odoo. Das Modul ist sowohl online als auch offline verfügbar und bietet einheitliche Daten für alle Geschäfte. Außerdem enthält es eine integrierte... Mehr erfahren

4
(397 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
ActiveCollab
ActiveCollab
ActiveCollab

ActiveCollab ist eine Projektmanagementlösung für Kreativprofis. Das Tool bietet cloudbasierte Abonnements oder eine Self-Hosting-Lizenz. Projekte werden in Aufgaben und Unteraufgaben aufgeteilt. Die Aufgaben können... Mehr erfahren

4,5
(367 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Avaza
Avaza
Avaza

Avaza ist eine Business-Management-Lösung, die Funktionen für Projektmanagement, Ressourcenplanung, Online-Zeiterfassung, Ausgabenmanagement, Online-Rechnungsstellung, wiederkehrende Rechnungsstellung, Angebote und Rechnungen... Mehr erfahren

4,5
(352 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
SuiteDash
SuiteDash
SuiteDash

SuiteDash is a business management solution that helps organizations streamline operations related to workflow optimization, subscription management, feedback collection, file storage and more on a centralized platform. The... Mehr erfahren

5
(343 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Time Doctor
Time Doctor
Time Doctor

Time Doctor ist eine cloudbasierte Zeiterfassungs- und Verwaltungslösung, die von Unternehmen zur Überwachung der Mitarbeiterproduktivität verwendet wird. Die Lösung bietet Tools für Zeiterfassung, Überwachung von... Mehr erfahren

4,5
(332 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Miro
Miro
Miro

Miro ist ein cloudbasiertes Kollaborationstool für kleine bis mittlere Unternehmen. Die Lösung verfügt über ein digitales Whiteboard, das für Forschung, Ideenfindung, das Erstellen von Kunden-Journeys und User-Story-Maps,... Mehr erfahren

4,5
(316 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
ONLYOFFICE
ONLYOFFICE
ONLYOFFICE

ONLYOFFICE is a collaborative cloud-based and on-premise office suite suitable for small, midsize and large companies. It caters to individuals, educational institutions, affiliates and nonprofit industries. Additional features... Mehr erfahren

4,5
(302 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Flock
Flock
Flock

Flock is a cloud-based tool that facilitates team communication. It is suitable for businesses of all sizes across a variety of industries and offers video and audio calling, screen sharing, text chat, integration with other... Mehr erfahren

4,5
(286 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Resource Guru
Resource Guru
Resource Guru

Resource Guru ist eine cloudbasierte Ressourcenplanungsanwendung, die sich für Unternehmen jeder Größe eignet. Diese Anwendung ermöglicht die Buchung und Umbuchung über die Kalenderfunktion und ein Drag-and-drop-Planungstool.... Mehr erfahren

4,5
(280 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Workamajig
Workamajig
Workamajig

Workamajig is a cloud-based HTML5 project management solution designed for creative ad agencies and in-house advertising teams of all sizes. Key features include opportunity tracking, project management, time tracking, resource... Mehr erfahren

3,5
(279 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Podio
Podio
Podio

Citrix Podio is a project management and social collaboration tool. It allows businesses to create custom applications to best meet unique business requirements and preferred workflow—without the need for technical skills or... Mehr erfahren

4,5
(275 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Everhour
Everhour
Everhour

Everhour is a cloud-based project management solution that caters to businesses of all sizes across various industries such as marketing and advertising, non-profit, consultancies and more. Key features include budgeting,... Mehr erfahren

4,5
(254 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
ProWorkflow
ProWorkflow
ProWorkflow

ProWorkflow wurde 2002 gegründet und 2003 von ProActive Software Ltd übernommen. ProWorkflow ist eine cloudbasierte Projektmanagement- und Zeiterfassungssoftware, die Unternehmen jeder Größe bedient. ProWorkflow umfasst... Mehr erfahren

4,5
(246 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Zoho Projects
Zoho Projects
Zoho Projects

Zoho Projects is a cloud-based project management solution designed for small and midsize companies. It offers project scheduling and budgeting, which allows project managers to define project tasks, assign them to their teams,... Mehr erfahren

4
(229 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Celoxis
Celoxis
Celoxis

Celoxis offers a comprehensive online project management solution for midsize to large businesses to help them plan and manage complex and diverse project portfolios. The collective suite includes modules for resource management,... Mehr erfahren

4,5
(228 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Zenkit
Zenkit
Zenkit

Zenkit is a cloud-based project management solution designed for businesses of all sizes. It offers collaboration, calendar management, task management, file sharing and project search functionalities within a suite. Android and... Mehr erfahren

4,5
(228 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Quickbase
Quickbase
Quickbase

Quick Base is a low-code application development platform that enables organizations to unite information, people, and workflows within distribution in a single, cloud-based platform. Unlike traditional software solutions, Quick... Mehr erfahren

4,5
(218 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Streamtime
Streamtime
Streamtime

Streamtime is a cloud-based project management solution that offers task management and team management functionalities to help businesses manage their operations. The solution caters to businesses of all sizes across various... Mehr erfahren

4,5
(214 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Taskworld
Taskworld
Taskworld

Taskworld ist eine Projektmanagement-Software, die für Unternehmen aller Größenordnungen entwickelt wurde. Das Tool bietet Aufgabenmanagement, Projektplanung, Kollaboration und Berichterstattung. Das Produkt ist für den... Mehr erfahren

4,5
(211 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Glasscubes
Glasscubes
Glasscubes

Glasscubes offers cloud-based collaboration solution for businesses. It provides for file sharing, collaboration and document management, making it accessible from devices with an internet connection. Glasscubes’ file sharing... Mehr erfahren

4,5
(204 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
GanttPRO
GanttPRO
GanttPRO

GanttPro ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung für kleine und mittlere Unternehmen sowie für einzelne Nutzer. Die Software bietet Gantt-Diagramme, Planung, Fortschrittsverfolgung und mehr. GanttPro ermöglicht... Mehr erfahren

4,5
(203 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Kanbanchi
Kanbanchi
Kanbanchi

Kanbanchi, built on G Suite, is a project management solution that helps businesses manage tasks, track productivity and collaborate with staff across the organization. The time tracker functionality maintains a record of time... Mehr erfahren

4,5
(202 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Kanbanchi
Kanbanchi
Kanbanchi

Kanbanchi, built on G Suite, is a project management solution that helps businesses manage tasks, track productivity and collaborate with staff across the organization. The time tracker functionality maintains a record of time... Mehr erfahren

4,5
(202 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Easy Projects
Easy Projects
Easy Projects

Easy Projects ist eine cloudbasierte Projektmanagement-Plattform, die sich für mittlere und große Unternehmen eignet. Easy Projects bietet allen beitragenden Teammitgliedern, Projektmanagern, Führungskräften,... Mehr erfahren

4,5
(200 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Ayoa
Ayoa
Ayoa

Ayoa is a project management solution that caters to businesses and institutions of all sizes across various industries such as education, food and beverage, graphics and animation, apparel and more. Key features include idea... Mehr erfahren

4,5
(194 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Function Point
Function Point
Function Point

Function Point is a web-based, all-in-one agency management and productivity software- manage client projects, forecast resources, integrate with QuickBooks, collaborate with internal teams, and track time, all within a single... Mehr erfahren

4,5
(187 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Ziflow
Ziflow
Ziflow

Ziflow is a cloud-based proofing solution, which helps businesses of all sizes manage content review and approval processes in a collaborative manner. Features include customizable branding, version control, automated workflows,... Mehr erfahren

4,5
(184 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Priority Matrix
Priority Matrix
Priority Matrix

Priority Matrix is a cloud-based project management platform that helps project managers prioritize projects and tasks and enables them to achieve visibility and accountability across different projects. The solution enables... Mehr erfahren

4,5
(179 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
TeamGantt
TeamGantt
TeamGantt

TeamGantt is a cloud-based Gantt chart and project planning solution for small, midsize and large enterprises. It offers project collaboration tools such as collaborative Gantt charts, time tracking, file sharing and task-level... Mehr erfahren

4,5
(177 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
SAP Business One
SAP Business One
SAP Business One

SAP Business One is a modular and integrated enterprise resource planning (ERP) solution suitable for small and midsize size accounting, manufacturing, retail and distribution industries. Suitable for a wide array of verticals... Mehr erfahren

4
(173 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Quip
Quip
Quip

Quip is a cloud-based project management and task collaboration solution that help users work together and communicate without emails. Users can create and edit spreadsheets, documents and checklists in the system, and team... Mehr erfahren

4,5
(171 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Clarizen
Clarizen
Clarizen

Mit der führenden kollaborativen Arbeitsmanagementlösung von Clarizen können Unternehmen Herausforderungen weit über das traditionelle Arbeits-, Projekt- oder Ressourcenmanagement hinaus lösen. Mit der Enterprise-Lösung von... Mehr erfahren

4
(166 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Glip
Glip
Glip

Glip is a cloud-based collaboration tool that provides integrated task management, video conferencing, notes, calendars, communication tools and file sharing. It is suitable for businesses of all sizes within most... Mehr erfahren

4,5
(164 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Scoro
Scoro
Scoro

Scoro is a cloud-based professional services solution for small to midsize companies in advertising, consulting, IT and other industries. The solution provides a control hub that displays pending tasks, account information, key... Mehr erfahren

4,5
(158 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
WorkOtter
WorkOtter
WorkOtter

WorkOtter is a SaaS project, resource, and portfolio management solution built for teams of 50-200 who demand a simple, sensible, and supportable PPM alternative. Touting over 50 gorgeous, configurable, and full animated... Mehr erfahren

5
(155 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
CaseCamp
CaseCamp
CaseCamp

CaseCamp by DevelopScripts is a cloud-based project management solution designed for businesses of all sizes. The product caters to both in-house as well as outsourced IT development teams. It offers resource management,... Mehr erfahren

4,5
(155 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Issuetrak
Issuetrak
Issuetrak

Issuetrak is a flexible issue tracking software solution that can be configured to suit the needs of a variety of industries and usages, including IT Help Desk, Customer Support, Project Management, and more. Issuetrak can be... Mehr erfahren

4,5
(154 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Nutcache
Nutcache
Nutcache

Nutcache is a project and expense management system designed for small to midsize businesses up to 1,000 employees and up to 100 users. Key features include task and time tracking, collaborative project boards (with visual... Mehr erfahren

4,5
(154 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Cherwell Service Management
Cherwell Service Management
Cherwell Service Management

Cherwell Service Management is a cloud-based IT service management solution that helps IT teams in organizations to implement, automate and upgrade service and support processes. Cherwell Service Management supports process... Mehr erfahren

4,5
(154 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
ManageEngine ServiceDesk Plus
ManageEngine ServiceDesk Plus
ManageEngine ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus is a help desk management platform. It includes core help desk and IT management applications, as well as project management, contract management and features for ITIL (information technology infrastructure... Mehr erfahren

4,5
(151 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Workzone
Workzone
Workzone

Workzone is a project management solution that offers document management, project collaboration, customizable reporting, resource and task management and time tracking. The software is cloud-based and offers automated emailed... Mehr erfahren

4,5
(145 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Karbon
Karbon
Karbon

Karbon is a workstream collaboration tool that acts as a work and communication hub for medium and large businesses. It offers functionalities such as email integration, internal communication, workflow management, task... Mehr erfahren

5
(143 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Hive
Hive
Hive

Hive is a cloud-based project management solution designed for teams of all sizes who need to share files, chat and automate task management. It includes workflow templates, group messaging, multiple task views and over 100 app... Mehr erfahren

4,5
(141 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
FunctionFox
FunctionFox
FunctionFox

FunctionFox is a cloud-based time tracking and project management application, offering timesheets and estimates, as well as scheduling, task assignment, and reporting. FunctionFox’s capabilities are suited for the billing and... Mehr erfahren

4,5
(139 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Ganttic
Ganttic
Ganttic

Ganttic ist ein cloudbasiertes Projektmanagementsystem, das für die Planung auf Unternehmensebene entwickelt wurde. Hierbei handelt es sich um ein visuelles Ressourcenplanungstool für das Management von Projektportfolios. Zu... Mehr erfahren

4
(138 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
4myRollout
4myRollout
4myRollout

4myRollout ist eine cloudbasierte Projektmanagement-Software, die Unternehmen bei der Verwaltung von Aufgaben und der Verbesserung von Arbeitsabläufen im gesamten Unternehmen unterstützen soll. Fachleute können das Dashboard... Mehr erfahren

4,5
(134 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
VivifyScrum
VivifyScrum
VivifyScrum

VivifyScrum is a cloud-based agile project management solution that features Scrum and Kanban collaboration boards, team management, invoicing, client management and time management. It is suitable for small agile teams and large... Mehr erfahren

4,5
(127 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
IDoneThis
IDoneThis
IDoneThis

IDoneThis ist eine cloudbasierte Lösung zur Verwaltung von Teamaufgaben. Das Tool ermöglicht es Unternehmen, erledigte und ausstehende Aufgaben in „Ziele“ und „Erledigt“ zu unterteilen. Aufgaben können mit einem integrierten... Mehr erfahren

4,5
(124 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Dropbox Paper
Dropbox Paper
Dropbox Paper

Dropbox Paper is a web-based collaborative workspace that is suitable for teams of all sizes to create, manage and coordinate documents online. The key features of the solution include document generation, annotation and... Mehr erfahren

4,5
(121 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Hygger
Hygger
Hygger

Hygger is a cloud-based project management solution for businesses of all sizes. The solution allows organizations to collect, organize and prioritize ideas, assign tasks and monitor project progress. Key features include time... Mehr erfahren

4,5
(119 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Candy
Candy
Candy

Candy is a project control and construction estimating software designed to help businesses in the construction industry manage project pricing and planning, quantity take-off and controlling at site level. Key features include... Mehr erfahren

4,5
(118 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Any.do
Any.do
Any.do

Any.do is a cloud-based task management solution suitable for small to midsize businesses. Key features include personalized themes, task color coding and collaboration. It is available across platforms such as iOS and Android... Mehr erfahren

4,5
(116 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
RescueTime
RescueTime
RescueTime

RescueTime is a recognized productivity measurement and time management application that monitors computer use to calculate the number of hours employees work. It can easily track computer activities, visited websites, active... Mehr erfahren

4,5
(116 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Pivotal Tracker
Pivotal Tracker
Pivotal Tracker

Pivotal Tracker from Pivotal is a cloud-based agile project management solution designed to facilitate collaboration between teams and monitor progress throughout the entire project lifecycle. The solution allows team members... Mehr erfahren

4,5
(113 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
WorkflowMax
WorkflowMax
WorkflowMax

Workflow Max is a cloud-based workflow and job management solution designed to serve small to midsize service-based businesses. Along with key project management capabilities, the solution provides quote creation, timesheets, job... Mehr erfahren

4,5
(111 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Redmine
Redmine
Redmine

Redmine is an open-source cloud-based project management solution based on the Ruby on Rails programming framework. It is a cross-platform and cross-database solution and allows users to manage multiple projects within the... Mehr erfahren

4
(109 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Brightpod
Brightpod
Brightpod

Brightpod from Synage, is a cloud-based project management solution suited for businesses of all sizes. It is primarily used by marketing agencies or the marketing teams of businesses in a variety of industries. In Brightpod,... Mehr erfahren

4,5
(109 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
Nifty
Nifty
Nifty

Nifty is a cloud-based project management solution designed to help marketing and product teams manage feedback, collaboration, milestone tracking, task assignment and more. Key features include Agile methodologies, Gantt charts,... Mehr erfahren

5
(108 Bewertungen)
Vergleiche App Mehr Erfahren
  • 1
  • 2
  • 3
  • >

Ähnliche Kategorien

Task Management Tools Projektmanagement Software für Mac Betriebswirtschaftliche Software Projektmanagement Software für Teams PPM-Software
SoftwareAdvice
Unternehmen
  • Über uns
  • Hilfe
Rechtliches
  • Impressum
  • Geschäftsbedingungen für Softwareanbieter
  • Datenschutzbestimmungen
  • Cookie-Richtlinie
  • Community-Richtlinien
  • Geschäftsbedingungen
  • Richtlinien für Produktprofile
  • FAQ zu Nutzerbewertungen
  • Glossar
Softwareanbieter
  • Produktprofil aufführen
Wähle dein Land:

© 2021 SoftwareAdvice. Alle Rechte vorbehalten.

Software Advice ist ein eingetragenes Warenzeichen von Nubera eBusiness S.L. Nubera eBusiness verwendet eigene Cookies und Cookies von Drittanbietern. Durch die Nutzung der Website stimmst du der Verwendung von Cookies zu.

Weitere Informationen zu unseren Cookies finden Sie hier.

Wähle dein Land:

English   Australia (English)
Português   Brasil (Português)
Deutsch   Deutschland (Deutsch)
español   España (español)
français   France (français)
English   Ireland (English)
Italiano   Italia (Italiano)
español   México (español)
English   New Zealand (English)
Deutsch   Österreich (Deutsch)
Português   Portugal (Português)
English   Singapore (English)
English   United Kingdom (English)