Slack ist ein cloudbasiertes Tool für Projektkollaboration und Teaminteraktion, das die Kommunikation zwischen Unternehmen erleichtert. Die Lösung richtet sich an verschiedene Branchen, darunter Medien, Forschung, Technologie,... Mehr Erfahren
230 produkte
Trello is a visual collaboration tool for planning tasks and projects. While commonly used by agile software development teams, the solution is also used in other departments such as marketing, sales, support and HR. The... Mehr Erfahren
Basecamp is a real-time communication tool that helps teams stay on the same page; it’s less for traditional project management tasks (e.g., resource planning and long-term scheduling). With to-do-lists, calendaring, due dates... Mehr Erfahren
Jira Software ist ein Softwareentwicklungstool, das von agilen Teams zum Planen, Verfolgen und Freigeben von Software verwendet wird. Jira Software unterstützt Scrum, Kanban, ein Hybridmodell oder andere einzigartige... Mehr Erfahren
Evernote ist ein webbasiertes Projektmanagement-Tool, das Funktionen für Projektkollaboration, Terminplanung und Aufgabenmanagement in einer Suite vereint. Diese Lösung ist für Unternehmen jeder Größe konzipiert. Mit... Mehr Erfahren
Box is a cloud content management platform for companies of all sizes and industries. It offers security and controls for admins as well as sharing and collaboration capabilities for end users across the globe. The Box platform... Mehr Erfahren
GitHub is a project management and code sharing platform that allows users to share their codes with others and create/iterate using collective intelligence. The software can be used for different kinds of coding assignments... Mehr Erfahren
Die herausragende Kollaborations- und Projektmanagementplattform monday.com hilft Teams bei der gemeinsamen effizienten Planung und Durchführung komplexer Projekte für eine termingerechte Lieferung von Ergebnissen. Das Team- und... Mehr Erfahren
Freshdesk ist ein Helpdesk-System und eine Lösung, die den Kundenservice für dein Team vereinfacht und dabei hilft, ein ansprechendes Kundenerlebnis zu bieten. Durch die kanalübergreifende Rationalisierung von... Mehr Erfahren
ClickUp ist ein cloudbasiertes Tool für Kollaboration und Projektmanagement, das sich für Unternehmen aller Größen und Branchen eignet. Zu den Funktionen gehören Kommunikations- und Kollaborationstools, Aufgabenzuweisungen und... Mehr Erfahren
Confluence is a project management solution that enables organizations to create, collaborate, organize and review project documents. The system offers both cloud-based and on-premise deployment. Confluence’s editor feature... Mehr Erfahren
Smartsheet ist eine Arbeitsausführungsplattform und ein Kollaborationstool mit einer vertrauten arbeitsblattähnlichen Nutzeroberfläche, mit der Teams Projekte in Echtzeit planen, verfolgen und verwalten können. Zu den... Mehr Erfahren
Zoho Desk is a cloud-based help desk solution from Zoho Corporation, catering to businesses of all sizes. Key features include management of customer support tickets, a customer support portal, contract management and report... Mehr Erfahren
Wrike ist eine cloudbasierte Projektmanagement-Plattform für Teams ab 20 Mitarbeitenden, die sowohl für große Unternehmen als auch für kleine und mittlere Unternehmen geeignet ist. Sie unterstützt die Remote-Arbeit für... Mehr Erfahren
Clockify is a cloud-based and on-premise time tracking solution designed to help businesses monitor employee productivity, attendance and billable hours. Key features include time audit, reminders, data export, customizable... Mehr Erfahren
Todoist is a to-do list and task manager for professionals and small businesses. Combining tasks, projects, comments, attachments, notifications, and more, Todoist lets users streamline their personal and team productivity and... Mehr Erfahren
Microsoft Project is a project management software designed for enterprises of all sizes. The tool includes project scheduling features, which allow management to create a project schedule, define and assign each project task,... Mehr Erfahren
Lucidchart is a cloud-based solution that helps small to large enterprises manage projects, data visualization, and diagramming processes. The centralized platform enables users to create visual diagrams of business processes and... Mehr Erfahren
Float is a collaborative resource management software for real-time project planning and task scheduling. Features include an intuitive interface, drag-and-drop features, keyboard shortcuts, reports, and analytics, and editing... Mehr Erfahren
Egal, ob Unternehmen ein neues Team gründen oder nach einer besseren Möglichkeit suchen, Mitarbeitende zu verwalten, Hubstaff hat alles, um Teams sicher zu führen. Mit der innovativen und robusten Lösung für die Zeiterfassung... Mehr Erfahren
Airtable is a cloud-based project management solution targeting small to midsize businesses as well as departments within larger companies. This system focuses primarily on data organization and collaboration. The system uses a... Mehr Erfahren
Workfront is the leader in enterprise work management. Workfront connects strategy to delivery, integrating people and data across the enterprise, and manages work from start to finish for the delivery of measurable outcomes, all... Mehr Erfahren
Samepage ist eine cloudbasierte Kollaborationssoftwarelösung, die Teams hilft, Engpässe zu vermeiden und nahtlos mit Teammitgliedern zu kommunizieren. Samepage bietet eine Reihe von Projektmanagement-Tools,... Mehr Erfahren
Teamwork is a cloud-based project management solution that provides businesses functionalities to manage different operations of a project. Features include task lists, time tracking, file uploads and messages. Teamwork helps... Mehr Erfahren
Microsoft OneNote is a digital note taking app that can be accessed via Android, Chrome, Windows, iOS and Mac devices. The solution is well-suited for individuals attending numerous meetings per week and working on multiple... Mehr Erfahren
My Hours ist eine cloudbasierte Zeiterfassungslösung, mit der Unternehmen die Arbeitszeiten der Belegschaft überwachen können. Die Lösung verfolgt die Zeit, verwaltet die Abrechnung und hilft bei der Planung von... Mehr Erfahren
Paycom provides user-friendly HR and payroll technology to enhance the entire employee life cycle, all in a single software. Our comprehensive software is unique because it’s truly everything you need — from hire to retire — in... Mehr Erfahren
Deputy is a cloud-based human resource management (HRM) solution that caters to businesses of all sizes across various industry verticals and provides them employee management and scheduling functionalities. Deputy's rostering... Mehr Erfahren
GitLab is a cloud-based project management platform that allows software developers to develop and manage codes collaboratively. The platform can be deployed either on-premise or in the cloud. GitLab helps developers manage the... Mehr Erfahren
TimeCamp ist eine cloudbasierte Zeiterfassungslösung, mit der Projektmanager zusammenarbeiten, abrechenbare Arbeitszeiten verfolgen und den Projektstatus überwachen können. Diese Lösung unterstützt Unternehmen bei der... Mehr Erfahren
Boomr is a cloud-based time tracking solution designed for mobile workforces to monitor and automate employee work hours, project tracking and overall organizational performance. Boomr’s mobile app helps teams to track time... Mehr Erfahren
Insightly is a SaaS-based CRM solution targeted at growing mid-sized businesses. More than 1.5 million users worldwide use Insightly to securely manage all their customer data in one place, build customer relationships,... Mehr Erfahren
Yammer is a private cloud-based social network that enables employees to collaborate across departments, locations, content and business applications. It is suitable for businesses of all sizes. Yammer is available either as a... Mehr Erfahren
Bitrix24 ist eine Client-Management-Lösung, die Unternehmen eine Plattform zur Organisation und Verfolgung von Interaktionen mit potenziellen oder bestehenden Kunden und Partnern bietet. Mit der Software können Nutzer... Mehr Erfahren
Harvest ist ein cloudbasiertes Zeiterfassungstool für Unternehmen jeder Größe. Die Lösung bietet Funktionen für Rechnungsstellung und Arbeitszeittabellen für kleine Unternehmen und Freiberufler. Zu den wichtigsten Funktionen... Mehr Erfahren
Die cloudbasierte TimeCost-Lösung von Replicon, Teil der Time-Intelligence-Plattform, hilft Unternehmen dabei, mehrere Projekte gleichzeitig zu verwalten. Organisationen können die Ressourcenproduktivität verwalten und... Mehr Erfahren
Favro ist ein Projektmanagement- und Kollaborationstool, mit dem Entwicklungs- und Vermarktungsteams sowie Führungskräfte Ideen planen, verfolgen und weiterentwickeln können. Favro ist so konzipiert, dass es der Größe und den... Mehr Erfahren
Paymo ist eine cloudbasierte Lösung für das Arbeits- und Projektmanagement für kleine und mittlere kundenorientierte Unternehmen. Diese Lösung unterstützt Remote-Arbeit und bietet Teamkollaboration, Ressourcenplanung,... Mehr Erfahren
Agile CRM ist eine cloudbasierte CRM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Sie bietet Kontaktverwaltung, Telefonie-Tools, Terminplanung, Marketingautomatisierung, Projektmanagement, einen Zielseiten-Ersteller und... Mehr Erfahren
ActiveCollab ist eine Projektmanagementlösung für Kreativprofis. Das Tool bietet cloudbasierte Abonnements oder eine Self-Hosting-Lizenz. Projekte werden in Aufgaben und Unteraufgaben aufgeteilt. Die Aufgaben können... Mehr Erfahren
SuiteDash is a business management solution that helps organizations streamline operations related to workflow optimization, subscription management, feedback collection, file storage and more on a centralized platform. The... Mehr Erfahren
Time Doctor ist eine cloudbasierte Zeiterfassungs- und Verwaltungslösung, die von Unternehmen zur Überwachung der Mitarbeiterproduktivität verwendet wird. Die Lösung bietet Tools für Zeiterfassung, Überwachung von... Mehr Erfahren
ONLYOFFICE is a collaborative cloud-based and on-premise office suite suitable for small, midsize and large companies. It caters to individuals, educational institutions, affiliates and nonprofit industries. Additional features... Mehr Erfahren
Miro ist ein cloudbasiertes Kollaborationstool für kleine bis mittlere Unternehmen. Die Lösung verfügt über ein digitales Whiteboard, das für Forschung, Ideenfindung, das Erstellen von Kunden-Journeys und User-Story-Maps,... Mehr Erfahren
Flock is a cloud-based tool that facilitates team communication. It is suitable for businesses of all sizes across a variety of industries and offers video and audio calling, screen sharing, text chat, integration with other... Mehr Erfahren
Everhour is a cloud-based project management solution that caters to businesses of all sizes across various industries such as marketing and advertising, non-profit, consultancies and more. Key features include budgeting,... Mehr Erfahren
Zoho Projects is a cloud-based project management solution designed for small and midsize companies. It offers project scheduling and budgeting, which allows project managers to define project tasks, assign them to their teams,... Mehr Erfahren
Zenkit is a cloud-based project management solution designed for businesses of all sizes. It offers collaboration, calendar management, task management, file sharing and project search functionalities within a suite. Android and... Mehr Erfahren
Celoxis offers a comprehensive online project management solution for midsize to large businesses to help them plan and manage complex and diverse project portfolios. The collective suite includes modules for resource management,... Mehr Erfahren
Quick Base is a low-code application development platform that enables organizations to unite information, people, and workflows within distribution in a single, cloud-based platform. Unlike traditional software solutions, Quick... Mehr Erfahren
Streamtime is a cloud-based project management solution that offers task management and team management functionalities to help businesses manage their operations. The solution caters to businesses of all sizes across various... Mehr Erfahren
GanttPro ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung für kleine und mittlere Unternehmen sowie für einzelne Nutzer. Die Software bietet Gantt-Diagramme, Planung, Fortschrittsverfolgung und mehr. GanttPro ermöglicht... Mehr Erfahren
Glasscubes offers cloud-based collaboration solution for businesses. It provides for file sharing, collaboration and document management, making it accessible from devices with an internet connection. Glasscubes’ file sharing... Mehr Erfahren
Kanbanchi, built on G Suite, is a project management solution that helps businesses manage tasks, track productivity and collaborate with staff across the organization. The time tracker functionality maintains a record of time... Mehr Erfahren
Kanbanchi, built on G Suite, is a project management solution that helps businesses manage tasks, track productivity and collaborate with staff across the organization. The time tracker functionality maintains a record of time... Mehr Erfahren
Ayoa is a project management solution that caters to businesses and institutions of all sizes across various industries such as education, food and beverage, graphics and animation, apparel and more. Key features include idea... Mehr Erfahren
Deltek Costpoint is an enterprise resource planning (ERP) and management solution designed to meet the requirements of midsize and large enterprise businesses. The solution primarily assists government contractors, professional... Mehr Erfahren
Priority Matrix is a cloud-based project management platform that helps project managers prioritize projects and tasks and enables them to achieve visibility and accountability across different projects. The solution enables... Mehr Erfahren
TeamGantt is a cloud-based Gantt chart and project planning solution for small, midsize and large enterprises. It offers project collaboration tools such as collaborative Gantt charts, time tracking, file sharing and task-level... Mehr Erfahren
SAP Business One is a modular and integrated enterprise resource planning (ERP) solution suitable for small and midsize size accounting, manufacturing, retail and distribution industries. Suitable for a wide array of verticals... Mehr Erfahren
Quip is a cloud-based project management and task collaboration solution that help users work together and communicate without emails. Users can create and edit spreadsheets, documents and checklists in the system, and team... Mehr Erfahren
Mit der führenden kollaborativen Arbeitsmanagementlösung von Clarizen können Unternehmen Herausforderungen weit über das traditionelle Arbeits-, Projekt- oder Ressourcenmanagement hinaus lösen. Mit der Enterprise-Lösung von... Mehr Erfahren
Glip is a cloud-based collaboration tool that provides integrated task management, video conferencing, notes, calendars, communication tools and file sharing. It is suitable for businesses of all sizes within most... Mehr Erfahren
WorkOtter is a SaaS project, resource, and portfolio management solution built for teams of 50-200 who demand a simple, sensible, and supportable PPM alternative. Touting over 50 gorgeous, configurable, and full animated... Mehr Erfahren
CaseCamp by DevelopScripts is a cloud-based project management solution designed for businesses of all sizes. The product caters to both in-house as well as outsourced IT development teams. It offers resource management,... Mehr Erfahren
Issuetrak is a flexible issue tracking software solution that can be configured to suit the needs of a variety of industries and usages, including IT Help Desk, Customer Support, Project Management, and more. Issuetrak can be... Mehr Erfahren
Cherwell Service Management is a cloud-based IT service management solution that helps IT teams in organizations to implement, automate and upgrade service and support processes. Cherwell Service Management supports process... Mehr Erfahren
ServiceDesk Plus is a help desk management platform. It includes core help desk and IT management applications, as well as project management, contract management and features for ITIL (information technology infrastructure... Mehr Erfahren
Karbon is a workstream collaboration tool that acts as a work and communication hub for medium and large businesses. It offers functionalities such as email integration, internal communication, workflow management, task... Mehr Erfahren
Hive is a cloud-based project management solution designed for teams of all sizes who need to share files, chat and automate task management. It includes workflow templates, group messaging, multiple task views and over 100 app... Mehr Erfahren
Ganttic ist ein cloudbasiertes Projektmanagementsystem, das für die Planung auf Unternehmensebene entwickelt wurde. Hierbei handelt es sich um ein visuelles Ressourcenplanungstool für das Management von Projektportfolios. Zu... Mehr Erfahren
4myRollout ist eine cloudbasierte Projektmanagement-Software, die Unternehmen bei der Verwaltung von Aufgaben und der Verbesserung von Arbeitsabläufen im gesamten Unternehmen unterstützen soll. Fachleute können das Dashboard... Mehr Erfahren
IDoneThis ist eine cloudbasierte Lösung zur Verwaltung von Teamaufgaben. Das Tool ermöglicht es Unternehmen, erledigte und ausstehende Aufgaben in „Ziele“ und „Erledigt“ zu unterteilen. Aufgaben können mit einem integrierten... Mehr Erfahren
Dropbox Paper is a web-based collaborative workspace that is suitable for teams of all sizes to create, manage and coordinate documents online. The key features of the solution include document generation, annotation and... Mehr Erfahren
Hygger is a cloud-based project management solution for businesses of all sizes. The solution allows organizations to collect, organize and prioritize ideas, assign tasks and monitor project progress. Key features include time... Mehr Erfahren
Candy is a project control and construction estimating software designed to help businesses in the construction industry manage project pricing and planning, quantity take-off and controlling at site level. Key features include... Mehr Erfahren
Any.do is a cloud-based task management solution suitable for small to midsize businesses. Key features include personalized themes, task color coding and collaboration. It is available across platforms such as iOS and Android... Mehr Erfahren
RescueTime is a recognized productivity measurement and time management application that monitors computer use to calculate the number of hours employees work. It can easily track computer activities, visited websites, active... Mehr Erfahren
Pivotal Tracker from Pivotal is a cloud-based agile project management solution designed to facilitate collaboration between teams and monitor progress throughout the entire project lifecycle. The solution allows team members... Mehr Erfahren
Redmine is an open-source cloud-based project management solution based on the Ruby on Rails programming framework. It is a cross-platform and cross-database solution and allows users to manage multiple projects within the... Mehr Erfahren
Brightpod from Synage, is a cloud-based project management solution suited for businesses of all sizes. It is primarily used by marketing agencies or the marketing teams of businesses in a variety of industries. In Brightpod,... Mehr Erfahren
eXo Platform is a digital workplace solution that allows businesses to connect, engage, empower, and reward teams. eXo Platform is a holistic solution that combines social, collaborative, gamification and reward features to... Mehr Erfahren
Toggl Plan (formerly Teamweek) is a project management solution that helps businesses manage tasks, projects, client requirements and more. The solution comes with a drag-and-drop interface, which allows managers to create/modify... Mehr Erfahren
Things is a task management solution that helps iOS, Mac, and Apple Watch users manage projects, organize events and set up reminders on a unified platform. It enables administrators to automatically synchronize data related to... Mehr Erfahren
Quire ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung, mit der kleine und mittlere Unternehmen Aufgabenlisten, Aufgaben und mehr verwalten können, um die Kollaboration zwischen Teams zu erleichtern. Zu den wichtigsten Funktionen... Mehr Erfahren
Wimi ist eine cloudbasierte und On-Premise-Projektmanagement-Suite, die Nutzer bei der Dokumentenverwaltung, bei der Projektkollaboration, dem Portfoliomanagement, dem Aufgabenmanagement und der Zeiterfassung unterstützt. Die... Mehr Erfahren
RationalPlan is a project management solution that helps small and midsize businesses plan projects, allocate resources, analyze workloads, track work progress, estimate project costs and manage budgets. Students, universities... Mehr Erfahren
Hub Planner ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung für kleine, mittlere und große Unternehmen. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Ressourcenplanung, Projektplanung, Arbeitszeittabellen, Berichterstattung und... Mehr Erfahren
Flow is a cloud-based task management solution by MetaLab Design that delegates and manages tasks by prioritizing multiple to-do lists. It helps users communicate with their teams and minimizes time spent discussing tasks. It... Mehr Erfahren
ITM Platform is the Project Portfolio Management solution that easily connects your business strategy with your project management. Offering powerful tools that allow you to manage all components at portfolio, program, project,... Mehr Erfahren
SpiraTeam ist eine Projektmanagementlösung, die Kollaborations- und Qualitätssicherungswerkzeuge für Unternehmen aller Größen und Branchen bietet. Die Lösung kann entweder in der Cloud oder vor Ort bereitgestellt werden und... Mehr Erfahren
Airfocus ist ein cloudbasiertes Produkt-Roadmap- und Planungstool, das sich an Unternehmen jeder Größe richtet. Die Lösung kann von Projektmanagern, Produktmanagern, Start-up-Gründern und Führungskräften in verschiedenen Branchen... Mehr Erfahren
Orangescrum is a project management and collaboration solution for teams of all sizes. It is offered in cloud, cloud self-hosted and open-source enterprise self-hosted editions. Orangescrum allows teams to organize projects,... Mehr Erfahren
Kanbanize ist eine agile Projektmanagementsoftware, die Funktionen im Kanban-Stil und Geschäftsautomatisierung in einem virtuellen Arbeitsraum kombiniert. Kanbanize hilft Unternehmen, die Arbeit zu visualisieren, Projekte zu... Mehr Erfahren
GoodDay ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung, die sich an Unternehmen aller Größen in verschiedenen Branchen wendet. Zu den Funktionen gehören Ideenmanagement, Ressourcenmanagement, Meilenstein-Tracking, Kanban-Boards,... Mehr Erfahren
Redbooth is a cloud-based project management, collaboration and communication platform that is focused on serving companies of all sizes in all industries. Redbooth features task management, collaboration, file sharing, time... Mehr Erfahren
Backlog is a cloud-based project management and issue tracking solution that caters to development teams working with design, marketing and IT teams. The key features of the solution include project and issue management,... Mehr Erfahren
Roadmunk is a cloud-based project management solution suitable for all industries and businesses of all sizes. Roadmunk offers schedule visualization tools, project templates and team collaboration features. Users can create... Mehr Erfahren
inMotion ignite is a creative project management software built specifically for the needs of creative and marketing teams. Combining the most powerful elements of task and workflow management with the collaborative features of... Mehr Erfahren
Changepoint PPM is a time and expense management solution designed to help project management office (PMO) leaders, resource managers and executive stakeholders manage hybrid or strategic portfolios, resources and project costs.... Mehr Erfahren