Nutzerbewertungen im Überblick

Über XCALLY

XCally ist eine On-Premise- und cloudbasierte Kontaktcenter-Lösung, die mehrere Kanäle wie Sprache, Chat, SMS, E-Mail, Fax und weitere verwaltet. Die Lösung richtet sich an Inbound-, Outbound- und Blended-Callcenter jeder...

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Funktionsbewertungen

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7
Funktionen
4.7
Bedienkomfort
4.8
Kundenbetreuung
4.8

Nutzerbewertungen zu XCALLY durchsuchen

101 von 101 Bewertungen
Sortieren nach:
Numan
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.11.2019

Future of Contact Center !!! Xcally Motion 2

Xcally Motion 2 is like charm when we show to our valuable customers. It always has a wow factor.

Vorteile

Intuitive GUI.
Tons of features.
Easy Install & Maintain.
Future Proof Investment.
State of the art technology.

Nachteile

I live everything about Xcally Motion 2.

In Betracht gezogene Alternativen

Cisco Unified Communications Manager

Warum XCALLY gewählt wurde

Cost

Gründe für den Wechsel zu XCALLY

low cost but yet features rich.
Antoni
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 6.7.2022

Greate VoIP solution

Price
Reporting
UX
Information and support

Vorteile

You can easily roll-back to a previous version if the update fails
They have its own wiki with a lot of content
You can choose to work between Webclient or Phonebar

Nachteile

They don't have automatic updates
They use WebRTC for Webclient and it's not compatible with Firefox browser

John
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 20.11.2019

Xcally stands at the frontier of call center

The sense of responding to customer has improved.

Vorteile

The feedback feature and one agent console is useful

Nachteile

The repeat of realtime report on all channel with the same info. Its unnecessary

Die besten Alternativen zu XCALLY

Janis
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.5.2022

The great Xcally Motion

Great support, friendly sales, possibility to order unique additional functionality.

Vorteile

Easy to use, design and functionality! The software has friendly IVR designer

Nachteile

I’m waiting WFM feature. Easy price model for customers.

Irfanudeen
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 5’001–10’000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 12.5.2022

Good Dialler tool with decent features

I use XCALLY in my daily routine, and I feel that XCALLY is a good dialler tool with manageable errors at sometimes. It will be the best in the market, if they consider little price cut with improved service and features.

Vorteile

XCALLY is simple to set-up and ready to use application in our workstations. It turns all our connecting devices to a portable call centers with IVR support and call management features. Call reports are easy to pull from XCALLY and serves us as a testimony of our productivity.

Nachteile

XCALLY mobile application needs improvement in user interface and stability, the application hangs a lot. The call quality went down sometimes for no reasons, the clients coudn't hear our voices properly.

Michele
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.8.2018

Great value for money to manage top-notch customer service

I first used XCally as the CEO of ZALORA Group, with Customer Support Centers in 6 countries and hundreds of CS Reps. XCally integration with ZenDesk, its ease of use and its value for money made it a clear top choice.
When I left ZALORA to found StashAway, XCally was the obvious choice to empower our Customer Engagement Team.
I have recommended XCally to several other entrepreneurs and senior managers in South East Asia.

Vorteile

- Ease and simplicity of use (easy to train many CS reps)
- Integration with Zendesk
- Ability to manage multicountry easily
- Reliability
- Value for money

Nachteile

- Not many

wan
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 1’001–5’000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.8.2018

XCally

Vorteile

- Work very well on Cloud based Services such AWS
- Easy to install and scalable
- User Friendly and solid client phonebar software
- Asterisk based, therefore integration with any telco provider not an issue
- Cally Square (IVR Module) is one of the powerful tools which allow us to do CTI integration easily and support build of complex IVR structure within short amount of time.

Nachteile

- The tech-support could be a little bit slow in response sometime, however this is due to different time zone as we are SEA based company.

Nouti
  • Branche: Computer-Vernetzung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.8.2018

The best omni-channel software

Vorteile

All is thinked to work first with API . Dashboard and UX are really good. The team is really reactive and ready to help. The price is really interesting when you look about all the functionnality included on.

The interconnexion with lot of system like Google ASR, Amazon Poly, etc give the opportunity to create really powerful IVR.

Nachteile

High possibility of personnalisation request skills on the software to create amazing things.
It can be hard to start from nowhere with this kind of solution.

Yehoshua
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.3.2018

An excellent fit for our support desk calling needs

Vorteile

The support is out of this world. The xCally support professional who has handled our implementation and issues is exceptionally personable, expert and responsible. I've worked with a wide range of support teams, and there's a lot of good people out there, but there's no one like Felice!

Nachteile

Minor point/fix suggestion: When you clone a IVR in Cally Square, you need to reassign values (i.e., for sound files) in the cloned IVR, so if the IVR is complex, this can be a chore.

Alfredo
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.5.2022

Good partner

Vorteile

Omnichannel and easy to install and configure

Nachteile

No negative considerations rigth now, it's ok

Mariella
  • Branche: Druck
  • Unternehmensgröße: 501–1’000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.8.2018

Olivetti Customer Care

Vorteile

XCally is a great solution for our activities! It provides specialized functions for our Contact Center Agents activities and a great UI too, both for Agents and for Supervisors. One of the best thing about XCally is that you don't need IT people in order to configure queues, agents and even simple IVR.. We use XCally mainly for handling Voice Phone Calls but we use also the Omnichannel Chat module, which provides a good level of customization and activities monitoring capabilities (using the Realtime environment and the Analytics). We are using XCally from 5 years now and each time we need to upgrade it for a new channel it takes us very little time!

Nachteile

nothing special, it’s a good solution for all our requirements and needs

Jean Rodrigue
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 11.8.2020

JR review

Xcally Motion is a great solution for our business,
It helps to track our customers desires and feedbacks in realtime.Thus we improve customers experience
easily and efficiently.
we have raise customer satisfaction and have increase the number of new customers and retain the old ones.

Vorteile

the multichannel is so for the impactfull feature for our business.we implemented Voice, SMS, Web Chat, E-mail,Fax and Social Channels to keep closely in touch with our customers.
Our agents really enjoy the motion solution because it's very easy and frienduser.
We've fully integrated with SalesForce and that help us to manage efficiently our customers relation.

Nachteile

I experienced a particular misfunction when I add a team to a Queue, team members don't receive calls.
I have to add each agent directly on Queue to allow them receive the calls.Maybe i did something wrongh or I hope that can be improved.

Aleksejs
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.5.2018

A very fast evolving Contact Center solution that follows the latest technology trends.

Vorteile

The Contact center software is very flexible, extensible and applicable to many situations, where a traditional call center would fail
Many interesting projects can be made with the tools provided by the software
Very user friendly and awesome look in terms of design
Many integration possibilities with existing customer care systems
Very strong development team with many additions and suggestions implementing to the software on a regular basis
Awesome communication experience with customer support and sales teams

Nachteile

As everything in the world, it is not ideal. But it is the closest to ideal in terms of price and functionality/quality you can get.

Kārlis
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.2.2019

multi channel contact system for every company

great system, fast support, great xCally Team.

Vorteile

one system - all channel for communication with our clients.

Nachteile

hard to start dailer system, imposible start several dailer campaign at same time, contact manager one form for every employee, at big companies, there are different departments and they need different contact manager forms. If use one form for everyone - too much info for end users

Elia
  • Branche: Wein und Spirituosen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.8.2018

Easy to use and full of interesting features

We started using XCALLY to manage our social media interactions (Facebook, Twitter and Instagram) and we are very satisfied with the application and the help given to us by the support and sales team over time.
The value for money is perfect!

Vorteile

* Possibility to manage your social media using Open Channel
* Powerful 3rd party applications (the most famous ticketing and CRM systems)
* Modern GUI and easy to use
* Flexibility and availability of the development team to configure the application according to our needs
* The support and sales team consists of experienced staff and communications are excellent

Nachteile

Nothing relevant in the daily use of the application

Thomas
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.5.2018

A flexible product for global customer service operations

Vorteile

The customer support! Even the CEO makes sure that we are getting the most from our product. That is especially helpful for us as a startup.

Nachteile

We needed to configure some database settings for our global rollout of KPIs. For most users that is not a problem since the native dashboard is effective.

John
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.1.2017

Nice and easy

We were looking for the best web base contact center tool on Asterisks and we found xCALLY. It has some really cool features: The customer care agents could manage multiple channels such as chat, email, voice call, fax and SMS according on their skills set and capacity, a customizable real-time reporting dashboard, a user friendly drag and drop visual IVR designer, integrations for Zendesk, custom contact auto pop up details, mobile app and it comes with a free phonebar (softphone) that fit in nicely. We drop the idea of buying hardphone completely.

It is worth pointing out that when we encountered some limitation implementing xCally on a google cloud platform, the support team was there holding our hands till it was resolved.

Vorteile

Clean, simple and powerful

Nachteile

The phonebar is only available for Windows user.

Pape Pathé
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.2.2019

An excellent solution for managing the customer relationship

I sold well and integrated several solutions call center, and each time the report was the same:
- Software too complex
- Missing features that must be developed
- Many requests for support from our customers because not easy to use
Since I started selling and integrated Xcally, I have almost no more support request so the software is feature rich and very easy to use.
Our customers always thank us for bringing them the solution that corresponds to their needs and that allows them to save time and performance.
Congratulations to the team for this wonderful job.

Vorteile

Its ease of integration and use.
The support is very responsive as well as the sales team.
The documentation is very complete with all the features well explained.

Nachteile

No integration with Odoo yet
Minimum number of users (at least one admin and one supervisor)

Fabio
  • Unternehmensgröße: 1’001–5’000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.7.2016

Reliable and easy-to-deploy !

Long time and satisfied customers (almost 5 years), we've had the opportunity to test and deploy every version and we'll never turn back.

Vorteile

Easy and the support team is excellent !

Nachteile

not so cheap, but it's worth it

Ahmad
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.5.2018

Simply put, XCally saved us time and money.

Well, we have an enterprise level call center at a very reasonable cost.

Vorteile

* Reliability based on the legendary Asterisk call manager
* Easy to use and well designed user interface
* Visual drag and drop IVR designer
* Live, customizable and beautifully designed stats dashboards
* Reasonable pricing compared to the competition

Nachteile

* Trials are very limited
* Phone Bar supports Windows only, other OSes have to use other regular VOIP software (ex. Linphone)

Panayiotis
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.10.2021

Our trip with xCAlly

Vorteile

XCALLy is an easy to setup and manage platform. It offers us the ability to automate many of the call center needs and filla gap in the market.

Nachteile

Will love to see an integration of call controll int he scripting page.

Antonio
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.9.2017

They know what they do. XCALLY Motion works. They provide awesome support and competitive...

Money saving. No need to buy expensive hardware.
We have information to analyze now!

Vorteile

It is constantly being improved, they keep publishing new versions with the proper documentation. I'm surprised how fast we got up and running after the installation. Also, they don't have exorbitant prices!
Their support response time exceeds any expectations.
IVR designs are easy and changes are applied in real time, no need to restart server.

Nachteile

They still don't have an iOS app and they already have for it Android. Initially we got confused about the difference between users and agents, but that is not an issue anymore.

Alexandre
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.7.2016

Pratical, Reliable and Very-Well Design

Xcally Shuttle can drive you inside Asterisk word without further knowlodge. You'll be able to understand your call centre operation in few minutes.

Vorteile

Smooth and very-well designed web interface, customizable reports, Drag and Drop IVR, Visual Dialplan Interaction

Skander
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.2.2017

GOOD SOLUTION

nice solution, Xcally offre all features that we need in call center without problelms and we don't need engeneers skills to manage the solution.

Nice work, to be continued.

Vorteile

Easy administration
All features are working good.

Jane
  • Branche: Sport
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.7.2016

Great Omni Channel solution

XCALLY is one of the best call center software product if you need a complete multichannel solution for your customer care

Vorteile

Great user interface
High level of scalability
Available both on premises and on the cloud

101 Bewertungen