Nutzerbewertungen im Überblick

Über JivoChat

JivoChat ist ein Business-Communications-Tool für E-Commerce-Unternehmen. Das Tool bietet Live-Chat, E-Mails, Anrufe und Facebook-Messaging in einer Omnichannel-Anwendung. Nutzer können Live-Chat auf ihrer Website implementieren...

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Funktionsbewertungen

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5
Funktionen
4.5
Bedienkomfort
4.7
Kundenbetreuung
4.5

Nutzerbewertungen zu JivoChat durchsuchen

87 von 87 Bewertungen
Sortieren nach:
Farid
  • Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
  • Unternehmensgröße: 501–1’000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.10.2018

Essential tool for any type of website.

Vorteile

JivoChat is direct communication method between website visitor and owner. Not every visitor is villing to buy something. But with smart features of JivoChat most percentage of visitors can be turned to buyers after short conversation. My most liked feature in Wix is pop up window with custom message which most of visitors tend to start conversation.

Nachteile

There is one feature which I want to offer. While chatting with website admin it would be great if visitors could send voice messages in order to express their ideas more clearly.

Roberto
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.8.2020

A tool that we can't live without

Jivochat is our biggest communication funnel right now, most of our leads will contact us first through our chat, and the flexibility of sharing and transfer information between our people, we cannot see ourselves without it now.

Vorteile

I have been using Jivochat for a couple of years already and I must say that it became an essential tool for our day-to-day business. We love the options of seeing what the user is typing before pressing send, the connection to many third-party tools, and the continuous improvements in functionalities that Jivochat keeps bringing to the table, it makes it the perfect sales tool.

Nachteile

I would like to start seeing more integration possibilities with different platforms, and share of information.

In Betracht gezogene Alternativen

LiveChat, Chatbot und Intercom

Gründe für den Wechsel zu JivoChat

Best option
Chris
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
2
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 18.3.2020

Find ANYTHING else

I wouldn't recommend them to anyone. HUGE waste of time

Vorteile

Easy to use - until you need help - then they vanish

Nachteile

While it was easy enough to use starting out, their customer service is horrible! Delayed responses, uncaring about client needs - even when you want to PURCHASE more!

In Betracht gezogene Alternativen

HoneyBook und Freshchat

Gründe für den Wechsel zu JivoChat

ease of installation

Die besten Alternativen zu JivoChat

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 26.2.2022

JivoChat a well established chat and support tool

Vorteile

JivoChat is a well-established chat and support tool that has been helping us to communicate with our customers. Its features include live chat, and chatbot, making it the perfect solution for our company looking to improve our customer service.

Nachteile

Brand removing is not available for my subscription

In Betracht gezogene Alternativen

LiveAgent

Warum JivoChat gewählt wurde

They are closing down the service.

Gründe für den Wechsel zu JivoChat

It is more costly to add extra agents
Vitaly
  • Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.8.2020

Great solution for the website

Jivochat helps us get more leads

Vorteile

Integration with other business apps CRM, mail etc.

Nachteile

Would like more configuration options for some features

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho SalesIQ

Gründe für den Wechsel zu JivoChat

Price / functionality
Paulo
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.8.2018

JivoChat is easy. Super duper easy

JivoChat is helping my company to make more sales because it makes me closer to visitors in my website. I really like the fact that, with mobile and desktop applications, I can be online 24/7 to my customers and help them to buy more from me!

Vorteile

Everything is so intuitive that I almost did not had to ask for help. They have a great support in their homepage, but most of the features I could make it work by myself, with no coding needed!

Nachteile

There is nothing to don't like about them. Support is always there when something is not working and I can always rely on it.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.8.2021

My experience using JivoChat

JivoChat has made it very easy for my business and agency clients to communicate with customers.

Vorteile

Easy integration to WordPress and the ability to have a separate and dedicated number for customer support inbuilt in JivoChat.

Nachteile

JivoChat can sometimes be a challenge to customize but becomes easy once you figure it out.

César
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.9.2021

Simple, easy integration chat application

almost ready-to-use online chat widget application.

Vorteile

you need very low effort to setup and integrate the web widget to our self developed applications.

Nachteile

it doesn´t offers too much administration features to separate chats among different areas, but we know it´s proportional to the cost of the application.

David
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 2.11.2021

Overall a good multichannel system

They had promised a native chatbot function included in my plan, and then they backed off and 1. Delayed the feature 2. Said it would a paid add-on

Vorteile

I like that is stable, it has desktop and mobile apps

Nachteile

Doesn't have instagram, unified inboxes and the plan I've got has a very prominent and ugly branding

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.2.2020

Great Options to keep me on track

Overall I was impressed. The ability to see what customers are typing before they send the message is quite useful.

Vorteile

The Best thing about this software is that it keeps track of the users and allows you to set up reminders while showing you the conversation you are being reminded about in the following week or month.

Nachteile

The worst part is that you can only assign chats to online users. It would be helpful to be able to assign B2B leads to offline sales agents.

Arthur
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.8.2022

Táticoo e JivoChat - Parceria de sucesso

Muito satisfeito. Principalmente pela parceria e Programa de Afiliados.
Quando os clientes precisaram, sempre utilizamos JivoChat em nossos projetos.

Vorteile

A flexibilidade da ferramenta e as integrações.

Nachteile

Hoje em dia, com o grande foco em Tempo de Load e Web Vitals a ferramenta de chat pode influenciar negativamente esses resultados. Mas não tem outro ferramenta de chat que resolve bem tudo isso.

Mostafa
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.8.2021

great chat service with alot of integrations

good

Vorteile

they have integration with Facebook messenger & Instagram & telegram , WhatsApp which you can still able to reply your visitor on his social platform messages

Nachteile

they don't have their own chatbot but it's on their roadmap , I hope they release it soon

Alexandre
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 11.8.2022

Ótima ferramenta de comunicação

Ele nos ajuda bastante em vendas mais complexas, que necessitam de conversa e ajuda aos clientes.

Vorteile

A ferramenta proativa e a possibilidade de interações personalizadas.

Nachteile

O recurso de geolocalização dos usuários falha bastante.

Minas
  • Branche: Übersetzung und Lokalisierung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.2.2020

JivoChat - One of the great (even the best) software

Vorteile

Most I like is that software show text when customer typing, which help our supports to answer as quickly as possible

Nachteile

There is no option to use one account in different desktops.
But I understand the reaseon

Larissa
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Unternehmensgröße: 5’001–10’000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.5.2021

Excellent Jivo chat

There is something I did not like, besides being completely practical

Vorteile

The Web platform is great, and the chat is very efficient, thinking about the group of people that use it with me, the software has served me very well, for people who have ecommerce like me this app is splendid.
The contact we have with the client, gives much more confidence and credibility to the work.

Nachteile

One point of improvement was that when minimizing the window, the software inserts the missing status, even if it is online automatically.

Mihai
  • Branche: Onlinemedien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.11.2018

JivoChat Review

We are interacting with persons that are interested with our business

Vorteile

What i like the most is the option that let me to connect to my facebook page and recive directly messages from there.

Nachteile

The rumors that in future we couldnt recive anymore our chats in email.

Velicu
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 15.11.2018

Jivo chat is very good!

Comunication.

Vorteile

I recommend it! It's great to be able to communicate with your prospects. It has helped me to grow my business.

Nachteile

Everything is fine, I have nothing to reproach

Badr
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2020

Very Useful App !

Chatting with customers, generating more sales by answering visitors about their pre-buy doubts.

Vorteile

The apps allows you to generate more sale through contacting customer who're confused.

Nachteile

Easy to use, on multiple devices, even while driving =D !

Julie
  • Branche: Sportartikel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.11.2018

Patternmaster.com

Great way to communicate with the end user of our products. Reduces the amount of phone calls.

Vorteile

Allows more users than other software and contains the same features.

Nachteile

I can not think of a feature I do not like. It works well for our business.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationsdienst
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.5.2022

Good for the price

Vorteile

It have multiple channel integration like WhatsApp, sms, messenger and more which is great

Nachteile

There are no in house chat bot option and recommended options on the site is expensive and other options might have difficulty in getting it to work with jivo. chat robot would help save agents time and redirect questions answerable by faq to faq and not to agents. It would be great if they could offer it.

Guillermo
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 14.6.2020

Nice communication solution

100% recommended it does what it is supposed to do without much troubles and nice user experience.

Vorteile

Very simple to use while offering almost all what you need to integrate your blog, website or communication requirement in your business.

Nachteile

Good solution but not really solving something that other alternatives can solve for free or at same cost.

dejen
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 10.2.2020

jivochat

i like it i had a good amount of success with jivochat and its super easy to use.

Vorteile

i can connect with customers with ease and answer all their questions right away.

Nachteile

how often the chat pops up for the customer, some customer might get frustrated and leave the website

Darrin
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.2.2020

Great Experience

Vorteile

Easy access to all customers currently on our website. and very easy to talk real time with real buyers

Nachteile

Can be difficult to stay in touch with customer if they dont give a phone number

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 8.12.2022

Not Ideal App for Needed Function

Vorteile

Marketing ideas and concept of product.

Nachteile

Practically unfunctional due to problem and lack of support.

Claudia Sayuri
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.7.2021

Find Potential Buyer

Vorteile

I started it on my website, free trial and it is well.

Nachteile

I don't know if I can manage with other people when I get a free trial.

87 Bewertungen