Nutzerbewertungen im Überblick

Über JivoChat

JivoChat ist ein Business-Communications-Tool für E-Commerce-Unternehmen. Das Tool bietet Live-Chat, E-Mails, Anrufe und Facebook-Messaging in einer Omnichannel-Anwendung. Nutzer können Live-Chat auf ihrer Website implementieren...

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Funktionsbewertungen

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.4
Funktionen
4.5
Bedienkomfort
4.7
Kundenbetreuung
4.5

Nutzerbewertungen zu JivoChat durchsuchen

91 von 91 Bewertungen
Sortieren nach:
Farid
  • Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
  • Unternehmensgröße: 501–1’000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.10.2018

Essential tool for any type of website.

Vorteile

JivoChat is direct communication method between website visitor and owner. Not every visitor is villing to buy something. But with smart features of JivoChat most percentage of visitors can be turned to buyers after short conversation. My most liked feature in Wix is pop up window with custom message which most of visitors tend to start conversation.

Nachteile

There is one feature which I want to offer. While chatting with website admin it would be great if visitors could send voice messages in order to express their ideas more clearly.

Roberto
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.8.2020

A tool that we can't live without

Jivochat is our biggest communication funnel right now, most of our leads will contact us first through our chat, and the flexibility of sharing and transfer information between our people, we cannot see ourselves without it now.

Vorteile

I have been using Jivochat for a couple of years already and I must say that it became an essential tool for our day-to-day business. We love the options of seeing what the user is typing before pressing send, the connection to many third-party tools, and the continuous improvements in functionalities that Jivochat keeps bringing to the table, it makes it the perfect sales tool.

Nachteile

I would like to start seeing more integration possibilities with different platforms, and share of information.

In Betracht gezogene Alternativen

LiveChat, Chatbot und Intercom

Gründe für den Wechsel zu JivoChat

Best option
Chris
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
2
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 18.3.2020

Find ANYTHING else

I wouldn't recommend them to anyone. HUGE waste of time

Vorteile

Easy to use - until you need help - then they vanish

Nachteile

While it was easy enough to use starting out, their customer service is horrible! Delayed responses, uncaring about client needs - even when you want to PURCHASE more!

In Betracht gezogene Alternativen

HoneyBook und Freshchat

Gründe für den Wechsel zu JivoChat

ease of installation

Die besten Alternativen zu JivoChat

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 26.2.2022

JivoChat a well established chat and support tool

Vorteile

JivoChat is a well-established chat and support tool that has been helping us to communicate with our customers. Its features include live chat, and chatbot, making it the perfect solution for our company looking to improve our customer service.

Nachteile

Brand removing is not available for my subscription

In Betracht gezogene Alternativen

LiveAgent

Warum JivoChat gewählt wurde

They are closing down the service.

Gründe für den Wechsel zu JivoChat

It is more costly to add extra agents
Vitaly
  • Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.8.2020

Great solution for the website

Jivochat helps us get more leads

Vorteile

Integration with other business apps CRM, mail etc.

Nachteile

Would like more configuration options for some features

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho SalesIQ

Gründe für den Wechsel zu JivoChat

Price / functionality
Paulo
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.8.2018

JivoChat is easy. Super duper easy

JivoChat is helping my company to make more sales because it makes me closer to visitors in my website. I really like the fact that, with mobile and desktop applications, I can be online 24/7 to my customers and help them to buy more from me!

Vorteile

Everything is so intuitive that I almost did not had to ask for help. They have a great support in their homepage, but most of the features I could make it work by myself, with no coding needed!

Nachteile

There is nothing to don't like about them. Support is always there when something is not working and I can always rely on it.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.8.2021

My experience using JivoChat

JivoChat has made it very easy for my business and agency clients to communicate with customers.

Vorteile

Easy integration to WordPress and the ability to have a separate and dedicated number for customer support inbuilt in JivoChat.

Nachteile

JivoChat can sometimes be a challenge to customize but becomes easy once you figure it out.

César
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.9.2021

Simple, easy integration chat application

almost ready-to-use online chat widget application.

Vorteile

you need very low effort to setup and integrate the web widget to our self developed applications.

Nachteile

it doesn´t offers too much administration features to separate chats among different areas, but we know it´s proportional to the cost of the application.

David
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 2.11.2021

Overall a good multichannel system

They had promised a native chatbot function included in my plan, and then they backed off and 1. Delayed the feature 2. Said it would a paid add-on

Vorteile

I like that is stable, it has desktop and mobile apps

Nachteile

Doesn't have instagram, unified inboxes and the plan I've got has a very prominent and ugly branding

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.2.2020

Great Options to keep me on track

Overall I was impressed. The ability to see what customers are typing before they send the message is quite useful.

Vorteile

The Best thing about this software is that it keeps track of the users and allows you to set up reminders while showing you the conversation you are being reminded about in the following week or month.

Nachteile

The worst part is that you can only assign chats to online users. It would be helpful to be able to assign B2B leads to offline sales agents.

Celso Teixeira
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 11.8.2022

Pegamos o cliente na pesquisa pelos nossos sites

Jivo já faz parte da família PREVETEC BRASIL

Vorteile

E maravilhoso ver o cliente pesquisar em nosso site e de imediato poder mos falar com ele e fechar negócio por ali mesmo...

Nachteile

Falta integração com nosso número VoIP único Brasil onde o cliente possa ligar pelo site tá tô pelo celular como computador

Monica
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
2
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 1.2.2020

I am upset from technical problems and support

Vorteile

at first I found it easy to use and I found enough features as i wanted

Nachteile

bad support
slow and at the end I don't understand what the problem is

Antwort von Jivosite

Hey Monica. Wow, I'm terribly sorry to hear that this has occurred. This is definitely not how we want our customer support to be perceived, and we hate to hear this sort of thing. We do our best to offer top-tier support to everyone we work with, clearly, you slipped through the cracks here, and that is unacceptable.
I certainly hope you've now received an answer. Please feel free to reach out to us directly on our social media channels as well! Thank you for taking the time to write us a review, it helps us improve.

Beantwortet am 5.2.2020
Siddu
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.11.2018

One of the best chat we have used so far

Using for more than 4 years and never thought to go for any other chat services.
Jivo chat is good.

Vorteile

Easy to configure.
Easy to Use.
Many options for users to connect.
Compatible for the devices

Nachteile

Analytics should be improved or send weekly analytics report to the mentioned email ID

William
  • Branche: Sicherheit & Untersuchungen
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.2.2020

Excellent chat platform!

Vorteile

Very user friendly for both parties, integrates with everything! Apple business chat works great with JivoChat!

Nachteile

SMS features are limited.. we’d like to be able to send SMS from our business numbers without a customer first having to chat in to create a dialogue.

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Sales Cloud
Chris
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 13.2.2020

Review

It's been a good tool to connect with people instantly and answer their questions...we've seen increased sales from using this.

Vorteile

We use the chat daily...setting it up for our needs was not too difficult but needed some adjustments after we figured out how it looked and functioned on our set...it was certainly not a one-step set up process. It's been very helpful in allowing us to assess our customers questions so that we can make improvements to our site. As with any chat, we get some interesting questions...

Nachteile

Some of our customers complain about the number of times the chat box pops up while they are on the site...call it "annoying". I sent a note to your customer support dept. but never heard back :(

Tania
  • Branche: Import und Export
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.2.2020

Great application

Vorteile

- The triggered chat
- Ease of installation
- Filtering of transcriptions

Nachteile

- My company don´t have any cons about this software.

Julie
  • Branche: Sportartikel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.11.2018

Patternmaster.com

Great way to communicate with the end user of our products. Reduces the amount of phone calls.

Vorteile

Allows more users than other software and contains the same features.

Nachteile

I can not think of a feature I do not like. It works well for our business.

Shawn
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.2.2019

A great communication suite for your website.

I am using JivoChat for my chat service. I especially love the callback feature. You can add your business phone as caller id and receive the call on the app, in desktop browser, or on a phone number you specify. I am gradually boosting my conversion rate with this app.

Vorteile

I really liked all of the great features and integrations that make JivoChat a great asset for your business. It’s a very easy to use platform, so first time users and new employees will catch on fast.

Nachteile

It was customizable but it can use a little more options to make it more adaptive depending on your business, such as widgets and more.

Tamari
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 29.1.2020

I love Jivochat

Vorteile

I found the chat accidentally, while searching for the system which would show better that our website had an online chat. I am very satisfied with jivochat, it is definetely one of the best.

Nachteile

I am using free version now, we are 4 agents and the price is a bit above our budget.

Antwort von Jivosite

Hey Tamari! Thanks for taking the time to write us a review and thank you for the positive feedback, we really appreciate it. We wish you the best in your business and we're always here to help when you need us.

Beantwortet am 5.2.2020
Damon
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.2.2020

Very easy to use and straight-forward chat software. Highly recommended

Vorteile

The app allows me to connect with our website visitors daily and the reporting tools give us a good view of daily activities. The program is easy to use and we have seen a rapid improvement in our Customer Care Department for the short time we have been using it.

Nachteile

I miss the daily visitor statistics in our analysis tools. Would be a great feature.

Gurpreet
  • Branche: Software für die Automobilindustrie
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
Nicht verfügbar

4
Bewertet am 19.2.2020

Very practical and efficient way to provide solutions to website visitors

An exciting platform to interact with customers. You can get instant responses from the customers and address their queries faster.

Vorteile

Far better than AI powered Chatbots . Ability to handle complex queries as the chat is with real person

Nachteile

Nothing in particular. over all a great software.

RYAN
  • Branche: Software für die Automobilindustrie
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
Nicht verfügbar

4
Bewertet am 10.2.2020

USER

CAN COMMUNICATE WITH CUSTOMER OVER THE CHAT, EASIER TO CAPTURE INFO TO CALL

Vorteile

EASE OF USE, LIKE THAT YOU CAN SEE WHAT PEOPLE ARE ABOUT TO SAY

Nachteile

WHEN A CONVERSATION COMES UP AND YOU HIT IGNORE, IT KEEPS COMING UP

Sergey
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.12.2022

convenient, understandable

best

Vorteile

convenient, understandable, i like it, simple

Nachteile

I like everything, it is understandable even for children

Daniel
  • Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.7.2019

Great Free Chat Manager

Vorteile

The ability to connect to multiple outlets and devices makes sure you don't miss a potential customers message.

Nachteile

Set up may take some time and the chat box is not that aesthetic. However, it works and that's all that matters and for the price (free) you can't beat it.

Antwort von Jivosite

Hey Daniel,
Thanks for your review!

Beantwortet am 25.11.2019
Andrea
  • Branche: Landwirtschaft
  • Unternehmensgröße: 10’000+ Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 17.2.2023

organization and practicality

This application is practical and provides easy communication with the customer.

Vorteile

easy to use.efficient.extremely necessary in a company.

Nachteile

the price could be more attractive......

91 Bewertungen