Über Jibble

Jibble ist eine Software zur Zeit- und Anwesenheitsverfolgung, die Unternehmen im Baugewerbe, im Einzelhandel, in der Fertigung, im Gastgewerbe und in anderen Branchen dabei helfen soll, die Arbeitszeiten ihrer Mitarbeitenden zu verfolgen und die Lohn- und Gehaltsabrechnungsprozesse zu rationalisieren. Das Tool ermöglicht es Fachleuten, die Arbeitszeiten der Mitarbeitenden in Tages-, Wochen- oder Monatsstundenzetteln zu erfassen, eingereichte Einträge zu genehmigen und zur späteren Verwendung zu exportieren. Mit den mobilen Anwendungen von Jibble für iOS- und Android-Geräte können Managende auf Anwesenheitsprotokolle zugreifen und Mitarbeitende auch von entfernten Standorten aus ihre Zeit erfassen. HR-Fachleute können die Mitarbeiterstatistiken zur Leistungsüberprüfung überwachen und wöchentliche Zusammenfassungen der Stundenzettel per E-Mail erhalten. Darüber hinaus kann die Administration den Verwaltungsbereich nutzen, um Projekte zu verwalten und Aktivitäten in Bezug auf bestimmte Kunden zu verfolgen. Mit Jibble können Unternehmen Berichte nach Datumsbereich oder Teammitgliedern filtern und die Geschäftsleistung mithilfe von aussagekräftigen Analysen überwachen. Das Produkt ist kostenlos verfügbar und im Rahmen eines Monats- oder Jahresabonnements. Der Support erfolgt über Live-Chat, Telefon und andere Online-Ressourcen.
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Jibble Preis

Jibble bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Jibble ist ab $ 0.00/Monat verfügbar.

Startpreis:
$ 0.00/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Jibble

Clockify ist eine cloudbasiert und on premise verfügbare Zeiterfassungslösung, mit der Unternehmen die Produktivität,... Mehr erfahren

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ESET Endpoint Security ist eine On-Premise- und cloudbasierte Anti-Malware- und Security-Suite für kleine, mittlere und... Mehr erfahren
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Timesheets.com bietet eine cloudbasierte Zeiterfassung für kleine und mittelständische Unternehmen. Arbeitgeber können... Mehr erfahren
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Jibble Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8
Funktionalität
4.6
Bedienkomfort
4.8
Kundenbetreuung
4.7
May
  • Branche: Computer-Software
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.12.2017

Simple, efficient and good value for your money

Easier way to log in hours for different clients and track improvement of workflows.

Vorteile

Jibble allows you to create a team and create clients, which for our business, being able to log in hours for each specific client is crucial and huge help for billing, estimating workflow success and improving and optimizing workflow strategies. Being able to know how many hours we've spent in a certain project is essential for our improvement as a tech team. I like that we can also see weekly summary, edit and allocate to a specific client. We use Slack a lot and I love that you can log in and out from slack directly, you don't even need to open Jibble. Super efficient and easy to use.

Nachteile

The only think I haven't found yet is the ability to create a project your team is spending hours on. So far, I have done it using the client tool, I create a 'client' for every project that is owned by our company and then have the team log their hours there, but it would be nice if you can actually create projects as easy as you can create clients and log in hours in. Not being able to merge team members is a little bit frustrating (one of my team members created a team member using another email account and it appears as an extra team member) so I tried to merge them, into the same member profile but you can't.

Antwort von Jibble

Great to hear that Jibble is helping your business, May! We are always working on our product and a project management feature/power-up is something on our long term roadmap, so make sure to check our updates once in a while.
Regarding your feedback on merging team members, I've shared that with the development team so that they are aware that you're seeking this feature.

Beantwortet am 18.12.2017
David
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 14.8.2018

Helping me get the most from my team and ROI on my projects

Overall pleased with the tool. The engagement from the team is high as the tool is easy to use and integrates with our IM client. The real time notifications has helped me keep team members on the priority tasks and reports has let me see which projects are time stinks or not delivering good ROI and where team members are losing time.

Vorteile

The webapp interface is nice to use and they have some useful integrations making it even easier - switch tasks during a slack conversation. Being able to see what my full team, especially remote workers, are working on in real time and also in historical reports is very helpful. Seeing how much a project cost in developers time when multiple members of the team contributed is so much easier. Support is just a chat message or email away and everyone has been really helpful even taking on feature requests.

Nachteile

Isn't quite as flexible as we'd like so as we are trying to use it in a slightly different way than intended we have encountered some issues. For example we want to switch the tasks that our developers can say they are working on each sprint but deleting old tasks removes them from the historical reporting. Jibble say they are working on a solution to this but for now we just keep adding tasks and have tried to be more generic with the listings to avoid clutter. No Jira integration means we have to list the tasks manually - again something that Jibble may solve when they launch their api.

Antwort von Jibble

Hi David,

Thank you for your honest review! This great feedback for the product team to continue building great features.

Regarding your usage of activities, this feature has been released a few weeks ago actually! You can "disable/archive" activities now so they can't be used, but still show up in your reporting. More about that here: https://help.jibble.io/power-ups/activity-tracking/how-to-disable-activities-or-clients-from-being-used.

All the best,

- The Jibble Team

Beantwortet am 22.8.2018
Christian Manuel
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 17.2.2023

ORS review

Despite the browser tab scuff, Jibble is really easy to use and I would recommend it to other people.

Vorteile

Jibble is really easy to use because the main website is really simple. The UIs are simple and easy to navigate

Nachteile

The least the I like about the software is when I clock in, use other softwares/tools, the timer on the browser tab stops. I have to go back to Jibble to check if how many hours Im already working.

Jacqueline
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
1
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 8.3.2022

Take Caution when entering billing info

I tried it, I forgot to remove my free trial billing information and ended up subscribing. When I realized I didn't like it, I canceled my subscription. But they kept taking it out of my account. Thinking I maybe didn't cancel, I went to log back in but it said I had to sign up again, no account existed. I contact CS on Feb 7, no resonse. I contact CS again on Mar 7 and they said my account was active. They had the right email address but again, no account when I tried to log in. I have since sent them screen shots to show no subscription service. They tell me I am in the system, but there is ABSOLUTELY no way to cancel a second time. Not sure why CS just can't cancel. It's absurd and at this point they owe me. $30.00

Vorteile

Not much. I thought it would work for me, it didn't.

Nachteile

It wasn't user friendly and not for someone like me who logs independant contract hours. The location is off as well.

Antwort von Jibble

Hi Jacqueline,
First of all, thanks for the comments. We have since resolved this matter, but it took a bit longer because there were confusions with the two accounts you have in our Jibble 1 and Jibble 2 platforms. We hope to see you again one day.

Beantwortet am 8.4.2022
Louis
  • Branche: Computer-Hardware
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 30.12.2022

very nice and easy to use saas! Recommended for sure!

Daily use for one of the couple startups I'm involved with.

Vorteile

Once you make categories and subs, it's extremely effective little piece of saas.

Nachteile

Would love to understand better how the chrome extension works, as I never managed to make it work.

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