Über UpKeep

Das CMMS (Computerized Maintenance Management System) von UpKeep ist eine moderne Lösung zur Wartungs- und Anlagenverwaltung für dein Team. Von deinem Desktop über dein Handy bis hin zum Tablet ist UpKeep von überall und zu jeder Zeit leicht zugänglich. Erstelle unterwegs Arbeitsaufträge, lass dich benachrichtigen, wenn Aufgaben aktualisiert werden, und erhalte Warnungen direkt von deiner App aus, wenn Anlagen fallen, sodass dein Unternehmen effizienter läuft als je zuvor. UpKeep bietet Kernwartungsfunktionen wie Anlagen-, Inventar- und Arbeitsauftragsmanagement sowie präventive Wartung zur Erstellung von Serviceplänen. Nutzer können eine Aufgabenübersichtsseite nutzen, die anstehende Arbeiten zusammen mit Fälligkeitsterminen, Anlagen und der Priorität oder die der jeweiligen Aufgabe zugeteilten Arbeitskräfte anzeigt. Beim Hinzufügen neuer Aufgaben können Nutzer Notizen, eine farbcodierte Prioritätsbewertung, Bilder, Anlagen und Nutzer hinzufügen. Mit der mobilen App können Nutzer unter anderem Projekte erstellen, Arbeitsaufträge zuweisen und Anlagen verwalten. UpKeep wurde für kleine bis mittlere Unternehmen in verschiedenen Branchen entwickelt. Das Unternehmen bietet seine Services im Rahmen eines Monatsabonnements an, das Support per Telefon, E-Mail und über eine Online-Wissensdatenbank umfasst.
UpKeep Software - 1
UpKeep Software - 2
UpKeep Software - 3
UpKeep Software - 4
UpKeep Software - 5
UpKeep Software - 6
UpKeep Video
UpKeep Software - 1 - Vorschau
UpKeep Software - 2 - Vorschau
UpKeep Software - 3 - Vorschau
UpKeep Software - 4 - Vorschau
UpKeep Software - 5 - Vorschau

UpKeep Preis

UpKeep bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von UpKeep ist ab $ 45.00/Monat verfügbar.

Startpreis:
$ 45.00/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für UpKeep

Synchroteam

Synchroteam ist eine cloudbasierte Lösung für Außendienstmanagement und -planung, die sich an Unternehmen jeder Größe...

CAFM Explorer

CAFM Explorer von McLaren Software ist ein führendes End-to-End-Produkt für das Gebäudemanagement, das Helpdesk,...
Mapcon ist eine Wartungsmanagementlösung für die Fertigungs- und Anlagenindustrie, die eigenständiges Assetmanagement,...

SAP Ariba

SAP Ariba konzentriert sich auf die Rationalisierung von Source-to-Pay-Betriebsprozessen und bietet Lösungen für die...

IBM Maximo Application Suite

Die IBM Maximo Application Suite ist eine Ressourcenverwaltungslösung, die das EAM (Enterprise Asset Management) mit...
SKYLINE von SS&C Technologies ist eine webbasierte Immobilienverwaltungs- und Buchhaltungslösung, die sich für...

UpKeep Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6
Funktionalität
4.4
Bedienkomfort
4.6
Kundenbetreuung
4.7
5 reviews of 1’270 Alle Bewertungen anzeigen
Paul
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.11.2019

Upkeep can change your whole maintenance program

It's as good at the information provided, which is made better because once it's in there, its accessible to anyone and over time, can provide information

Vorteile

Information, details, knowing what was done on a machine last time, it means that you don't necessarily have to do the same job twice. If a problem comes back and was misdiagnosed last time you can review what was done and see if you can find where the actual issue is.

Locations, parts, assets, you can put them all into this software and down to the bolt you can provide details on any of them.

Nachteile

The UI needs work, especially when moving parts around or finding assets in a location. Having a naming standard helps a lot. If you know that an item belongs at a specific site, having a clear site name along with what it is makes a difference.

Antwort von UpKeep Technologies

Hi Paul!

Thank you for taking the time to leave a review and for all of your feedback! We are so happy to hear UpKeep is providing value to you and your team and helping to improve your maintenance program. Your feedback regarding the UI of the Parts page is valuable and we will make sure to bring it to the attention of our Product team.

Thank you again for taking the time to submit your feedback as we are always looking for ways to improve the app and make our customer's workflows as seamless as possible.

Have a great day!

Beantwortet am 14.11.2019
Federico
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 9.10.2022

Great tool to Manage your Assets

Our overall experience using UpKeep is very good because this solution has provided accountability and transparency in the use of our assets (owned and rented)

Vorteile

This is a great solution to manage the assets, we were having issues controlling the location and distribution of our rented laptops and electronic equipment provided to consultants, after implementing the solution we were able to locate, manage and renew our equipment without effort. We also use it to track work orders because their reporting capabilities work very good with out ERP.

Nachteile

The main con would be its price, $45 per user is a little high for many small businesses budget. Since this is an important tool the training in using it is a little hard but necessary. In addition we believe the permissions management needs a little more work.

In Betracht gezogene Alternativen

IFS Cloud

Warum UpKeep gewählt wurde

We made the switch because we needed a robust application that were able to track our assets and work with our ERP.

Zuvor genutzte Software

IFS Cloud

Gründe für den Wechsel zu UpKeep

We have chosen UpKeep because in our analysis the cost / benefit ratio was the highest.
Nana Kwame
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 10.3.2023

Asset Management Software? Checkout UpKeep

Without UpKeep's preventive maintenance scheduling and tracking, we would be having periodic downtime.

Vorteile

I get to easily integrate other software to make my use of UpKeep seamless. I also like that I can use the preventive scheduling feature which saves us a lot of cost since our assets are well maintained.

Nachteile

For someone who hasn't really used any asset management or inventory management software, it might be difficult to navigate the website. But after a while, you get used to it. Adoption is easier if you have used similar software before

Jamie
  • Branche: Eventservice
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 28.2.2019

A very strong start, but a long way to go yet.

We all like it, but the glitches are too slow at being corrected. I really don't want to switch companies but it has come up recently. I like working with the support team, they always seem very willing to help. Unfortunately the solutions they provide are hardly ever agreeable with me. I think that is usually no fault of theirs, but rather that we keep reaching the end of the program's capabilities. That is frustrating for me.

Vorteile

I really love the layout and the ease of use. I also appreciate the diverse application to many different uses. The fact that you can access it from a phone or a computer is amazing. Very convenient that way.

Nachteile

RECURRING WORK ORDERS! There are so many glitches when you start making work orders recur. I've tried my best to provide feedback on this because it is really starting to be a deal breaker but the problems continue.

1) duplicates pop up constantly and they don't go away easily.
2) The scheduling options for recurring work orders is totally bad. Model it after Google Calendar first, then add options to make it more detailed. The fact that you can't schedule seasonal tasks without some silly back-end procedure to duplicate the work orders every year is highly frustrating.
3) Gonna need a little more flexibility in the different categories of user. My techs need to be able to create their own work orders without being a complete access administrator. There should be something in between. I trust my guys and they know their jobs, I don't need to make all their work orders for them.
4) I'd like to see some improvement in the template modules. I've not been able to benefit from them realistically even though I've tried. When you go to add them into a work order it just never seems to make much sense.

Kate
  • Branche: Regierungsbeziehungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.11.2022

Things Made Easy

My overall experience with upkeep has been positive, it is a very professional site and very well organized; especially since I'm working with maintenance. Upkeep has work orders organized and prioritized, which makes getting the jobs done easier and within a reasonable amount of time.

Vorteile

The program practically organizes itself once the information has been put into the system, very effective.

Nachteile

The software is slightly difficult to understand for a few older employees, if there was a video tutorial to explain the ins and out of the program for those who are confused about the program.

Ähnliche Kategorien