4.4
Gesamtbewertung
Bewertungen

4.4
Gesamtbewertung
Bewertungen

Über Reputation

Reputation.com ist eine SaaS-Lösung, mit der große Unternehmen über mehrere Kanäle hinweg Kundenfeedback erfassen, verwalten und darauf reagieren können. Die Plattform ermöglicht Nutzern eine 360-Grad-Ansicht der Online-Reputation der Marke und verbessert das Kundenerlebnis durch die Verwaltung von Nutzerbewertungen, Geschäftseinträgen, Social-Media-Profilen und Umfragen auf einer einheitlichen Schnittstelle. Mithilfe von Reputation.com können Fachleute schnell anpassbare Umfragen erstellen, die Reaktion von Kunden über SMS, E-Mails oder standortspezifische Kiosks erhalten und Arbeitskräfte zur Lösung von Kundenbelangen oder -beschwerden zuweisen. Die Lösung hat ein Modul für Unternehmenseinträge, das es Managenden ermöglicht, Standorteinträge auf Online-Karten, Verzeichnissen und Suchseiten zu prüfen und zu nutzen und die Datengenauigkeit plattformübergreifend sicherzustellen. Darüber hinaus kann die Administration rollenbasierte Dashboards erstellen, um Ticketing- und Problemlösungsprozesse über alle Kanäle hinweg zu zentralisieren. Reputation.com ist eine KI-fähige Plattform, die maschinelles Lernen nutzt und die Einbindung verschiedener Anwendungen von Dritten wie CitySquares, Facebook, DemandForce, DexKnows, Uber, Waze und anderen erleichtert.
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Reputation Preis

Reputation bietet keine Gratisversion. Die kostenpflichtige Version von Reputation ist ab $ 100.00/einmalig verfügbar.

Startpreis:
$ 100.00/einmalig
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Reputation

Reputation Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.3
Funktionalität
4.3
Bedienkomfort
4.4
Kundenbetreuung
4.3
Becca
Becca
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.1.2022

Reputation.com makes it easy to manage your business!

Vorteile

I love being able to manage our multiple locations' listings and social media.

Nachteile

At times there can be challenges with initial setup, but the processes have improved.

Antwort von Reputation.com

Hi Becca, Thank you so much fro taking time to share your experience with Reputation. We appreciate your feedback. Have a wonderful day!

Beantwortet am 18.1.2022
Matthew
  • Branche: Software für die Automobilindustrie
  • Unternehmensgröße: 501–1’000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.9.2022

A Solid Partner For Your Business

We've had a very positive experience with Reputation.com since inception. That is why we continue to open the door to new rooftops using this platform. It's easy to set-up, easy to use and they continue to look for progress with their platform. It's not a stale/static product by any stretch of the imagination.

Vorteile

Reputation.com has been a part of our portfolio for 6+ years and has expanded across multiple rooftops over those years. It's an easy to use and understand platform that continues to update and evolve its offerings to include the latest relevant information to help you monitor and manage your online listings, customer sentiment and social media pages.

Nachteile

As they expand the platform, it's become very built out versus what it was just a few years ago. Moving around in the platform isn't as easy as it once was, but that's most likely due to user error and comfortability with new features.

Tiffany
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 501–1’000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
2
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

2
Bewertet am 23.9.2019

Neutral

Dealing with accounting has been the worst experience I've ever had with any accounting team. I've been on this product for over a year now and not once have I received a correct invoice. The amount of time I've wasted going back with accounting is insane and they are not clear about what is wrong.

Vorteile

I love the reporting aspects. I am very happy being able to pull metrics on reviews and surveys. This really helps us make changes and improvements within our company. The word cloud and key word summary are the two most important surveys I have and they are proven very useful. The review response feature has also been very helpful and saved us a lot of time.

Nachteile

It seems that the functionality breaks semi-often. When we put out a survey the results don't always come in for us to see them. The social media tools could be better. I would love to see a planning/grid option for Instagram. This would help us manage this better. Also, the set up process for our survey program was very taxing. Plus their help desk was not very proactive about fixing the product for us. It can take weeks to get a survey functioning properly.

Maria
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 501–1’000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 9.6.2024

Great Tool

Vorteile

It allows us to manage the reputation of our company on Google.

Nachteile

Their support team isn't as knowledgeable about the program as they should be.

Antwort von Reputation.com

Thank you for taking the time to share this review, Maria! We are happy that you're able to easily manage your company's reputation by using our platform. We appreciate your feedback!

Beantwortet am 18.7.2024
Tyler
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 10’000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 25.3.2022

Wonderful Product with Great Flexibility

I have had amazing experiences with Reputation. Sometimes there can be some small quirks or glitches in the software, but the benefits have absolutely outweighed the negatives. I have had other social media management platforms reach out, but no one has yet been able to offer everything that Reputation has.

Vorteile

I love the content library and user system! This makes Reputation stand out from all the other third-party social media softwares. This has allowed us to truly create content that is easily accessible to all users to be able to share with their social media audience. Reputation is always ever-expanding and constantly implementing new features!

Nachteile

The software can be glitchy every now and then, but overall this isn't such a detrimental issues.

In Betracht gezogene Alternativen

Sprinklr

Gründe für den Wechsel zu Reputation

Reputation has had a large focus on making social media content accessible and easy to use. Other softwares have basic and limited functions, but nothing can touch the social media content management features that Reputation has.

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