Über Five9

Five9 ist eine All-in-one-Cloud-Kontaktcenter-Lösung für Inbound-, Outbound-, Blended- und Omnichannel-Kontaktcenter.

Mit der praktischen KI von Five9 können Mitarbeitende Kundenerlebnisse über Telefon, E-Mail, Chat, Mobilgerät, Social Media und mehr anbieten.

Der KI-gesteuerte Five9 Engagement Workflow verwendet NLP und intelligentes Routing, um Kunden mit dem richtigen Mitarbeitenden zu verbinden, während Five9 Genius Kundenabsichtsdaten ableitet, um Mitarbeitenden die Anleitung zum nächsten Schritt bereitzustellen, bevor sie das Telefon abheben. Vier einstellbare Wählmodi überspringen Nicht-Antwortende und Besetztzeichen, um die Sprechzeit von Mitarbeitenden zu verdreifachen.

Das IVR von Five9 mit Spracherkennung kann für häufige Kundenanfragen verwendet werden, um Mitarbeitenden mehr Zeit für hochwertige Interaktionen zu geben. Überwache, analysiere und berichte über die Leistung des Kontaktcenters mit Echtzeitmetriken und Dashboards und synchronisiere alle Interaktionen mit CRM automatisch.

Das Kontaktcenter ist innerhalb weniger Tage einsatzbereit und kann je nach Geschäftsanforderungen skaliert werden.

Five9 Video
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Five9 Preis

Five9 bietet keine Gratisversion. Die kostenpflichtige Version von Five9 ist ab 100,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
100,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nicht verfügbar

Alternativen für Five9

Genesys Cloud

Genesys Cloud creates fluid conversations across digital and voice channels in an easy, all-in-one interface. Designed...

Genesys Cloud

Genesys Cloud creates fluid conversations across digital and voice channels in an easy, all-in-one interface. Designed...

Genesys Cloud

Genesys Cloud creates fluid conversations across digital and voice channels in an easy, all-in-one interface. Designed...

Genesys Cloud

Genesys Cloud creates fluid conversations across digital and voice channels in an easy, all-in-one interface. Designed...
CloudTalk ist eine Verwaltungslösung für Kontaktcenter, die es Unternehmen ermöglicht, die Kommunikation mit Teams und...
CloudTalk ist eine Verwaltungslösung für Kontaktcenter, die es Unternehmen ermöglicht, die Kommunikation mit Teams und...

Five9 Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4,5
5 von 384 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Angelina V.
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für Mehr als 2 Jahre
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.12.2019

Very Useful

Five9 works excellent for incoming calls, voicemail, call records, ability to leave notes on calls, set callbacks, and search session history. Caller ID is a plus as well. When incoming calls come in the callers info I'd populated and set location configured with other software to link up with.

Vorteile

What I like most about five9 is its reliability. I don't have to worry about its software glitching or failing on me. I love how easy it is and it allows you to set call backs.

Nachteile

I can't think about any con's with using this software. I have zero complaints. I reccomend using this software to anyone.

Antwort von Five9

Hi Angelina,

Thank you so much for taking the time to share your experience with others on this peer review site. We are happy to hear you have had such a great experience with us at Five9. Thank you again for your time.

Best regards,
Cindy

Beantwortet am 17.12.2019
Kimber C.
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für Mehr als 1 Jahr
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.10.2019

If you want the best...

The overall experience is great as you can focus on running your business rather than fighting with software. The multiple modes of dialer is extremely helpful too.

Vorteile

After several trials with other dialer systems and getting out of a contract with another dialer company, Five9 is simply one of the best systems for large organizations. Not only is it user friendly and easy to set up and management, the reporting functions are great and customizable. So easy to add/remove users and update skills. Uploading leads is a synch.

Nachteile

The ability to view agent chat sessions needs to be improved. It appears there is functionality there but in fact, you must log on as the agent to view. Upon doing so, you must kick the agent out of production.

Antwort von Five9

Hi Kimber, thank you for taking the time to share your review here on Capterra. We are so happy to hear that you are having a great user experience, thank you for being part of the Five9 family. Please do not hesitate to reach out to us if we can be of any further service.

Best Regards,
Cindy Seto
Customer Advocacy Manager

Beantwortet am 14.10.2019
Tesa H.
  • Branche: Computer-Hardware
  • Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für 6-12 Monate
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 21.4.2021

I am a independant contractor

This product is user friendly and very easy to setup and use

Vorteile

I like how easy it was to install on my computer, after the company sent it to me to start working.

Nachteile

I didn't run into any problems at all because the company walked me through the setup and how to use it.

Christopher M.
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für Mehr als 2 Jahre
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
2
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 6.8.2019

Hard to implement, but robust

It's very robust software, but the implementation is not worth the trouble- it's made for calling a large, large body of numbers with little need to change the leads within the campaign.

Vorteile

Once you get it going, which isn't easy at all, it doesn't quit running.

Nachteile

It's horrible to implement, the support is awful, it also uses mechanics that are impossible to understand with minimal documentation.

Selena G.
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für 6-12 Monate
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 4.2.2021

Very Effective Cloud Phone Software

Overall I found this a fantastic software. It really does the job you need it to in both an effective and fairly simple way. It has lots of features depending on what you need from it and I think it’s a great addition to anyone needing direct customer communication.

Vorteile

Five9 did exactly what it was meant to. It gave me a cloud telephone system that allowed me to make and receive necessary calls, in a fairly straightforward format. For the most part it had great, clear sound, and a steady connection so long as I had a wired connection. I think it’s a solid program that can be configured exactly as you might want or need it which makes it very valuable.

Nachteile

Installing it was a multi step process. And I could see how this could go wrong for some doing this at home with no I.T, if they’re not particularly tech savvy. But it’s not overly complex, just something to note. I also believe it worked best on Chrome, but that could have just been my computer.

Ähnliche Kategorien