Five9


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383 Bewertungen (4/5)
 

Five9 ist eine All-in-one-Cloud-Kontaktcenter-Lösung für Inbound-, Outbound-, Blended- und Omnichannel-Kontaktcenter.

Mit der praktischen KI von Five9 können Mitarbeitende Kundenerlebnisse über Telefon, E-Mail, Chat, Mobilgerät, Social Media und mehr anbieten.

Der KI-gesteuerte Five9 Engagement Workflow verwendet NLP und intelligentes Routing, um Kunden mit dem richtigen Mitarbeitenden zu verbinden, während Five9 Genius Kundenabsichtsdaten ableitet, um Mitarbeitenden die Anleitung zum nächsten Schritt bereitzustellen, bevor sie das Telefon abheben. Vier einstellbare Wählmodi überspringen Nicht-Antwortende und Besetztzeichen, um die Sprechzeit von Mitarbeitenden zu verdreifachen.

Das IVR von Five9 mit Spracherkennung kann für häufige Kundenanfragen verwendet werden, um Mitarbeitenden mehr Zeit für hochwertige Interaktionen zu geben. Überwache, analysiere und berichte über die Leistung des Kontaktcenters mit Echtzeitmetriken und Dashboards und synchronisiere alle Interaktionen mit CRM automatisch.

Das Kontaktcenter ist innerhalb weniger Tage einsatzbereit und kann je nach Geschäftsanforderungen skaliert werden.

 

Five9 - Agents
 
  • Five9 - Agents
    Agents
  • Five9 - Agent dashboard
    Agent dashboard
  • Five9 - Supervisor dashboard
    Supervisor dashboard
  • Five9 - Handled interactions
    Handled interactions
  • Five9 - Email
    Email
  • Five9 - Email interactions
    Email interactions
Unterstützte Betriebssysteme:
Mac OS, Webbrowser (OS-agnostisch)

383 Bewertungen über Five9

 

Angelina V. Branche: Restaurants Anzahl der Mitarbeiter:  501-1.000 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  501-1.000 Mitarbeiter

13.12.2019

13.12.2019

Quelle der Bewertung: Capterra

Very Useful

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

Five9 works excellent for incoming calls, voicemail, call records, ability to leave notes on calls, set callbacks, and search session history. Caller ID is a plus as well. When incoming calls come in the callers info I'd populated and set location configured with other software to link up with.

Vorteile

What I like most about five9 is its reliability. I don't have to worry about its software glitching or failing on me. I love how easy it is and it allows you to set call backs.

Nachteile

I can't think about any con's with using this software. I have zero complaints. I reccomend using this software to anyone.

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Antwort: Five9 17.12.2019

Hi Angelina,

Thank you so much for taking the time to share your experience with others on this peer review site. We are happy to hear you have had such a great experience with us at Five9. Thank you again for your time.

Best regards,
Cindy

Kimber C. Branche: Verbraucherdienste Anzahl der Mitarbeiter:  1.001-5.000 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  1.001-5.000 Mitarbeiter

1.10.2019

1.10.2019

Quelle der Bewertung: Capterra

If you want the best...

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

The overall experience is great as you can focus on running your business rather than fighting with software. The multiple modes of dialer is extremely helpful too.

Vorteile

After several trials with other dialer systems and getting out of a contract with another dialer company, Five9 is simply one of the best systems for large organizations. Not only is it user friendly and easy to set up and management, the reporting functions are great and customizable. So easy to add/remove users and update skills. Uploading leads is a synch.

Nachteile

The ability to view agent chat sessions needs to be improved. It appears there is functionality there but in fact, you must log on as the agent to view. Upon doing so, you must kick the agent out of production.

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Antwort: Five9 14.10.2019

Hi Kimber, thank you for taking the time to share your review here on Capterra. We are so happy to hear that you are having a great user experience, thank you for being part of the Five9 family. Please do not hesitate to reach out to us if we can be of any further service.

Best Regards,
Cindy Seto
Customer Advocacy Manager

Selena G. Branche: Rechtsberatung Anzahl der Mitarbeiter:  51-200 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  51-200 Mitarbeiter

4.2.2021

4.2.2021

Quelle der Bewertung: Capterra

Very Effective Cloud Phone Software

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität

Overall I found this a fantastic software. It really does the job you need it to in both an effective and fairly simple way. It has lots of features depending on what you need from it and I think it’s a great addition to anyone needing direct customer communication.

Vorteile

Five9 did exactly what it was meant to. It gave me a cloud telephone system that allowed me to make and receive necessary calls, in a fairly straightforward format. For the most part it had great, clear sound, and a steady connection so long as I had a wired connection. I think it’s a solid program that can be configured exactly as you might want or need it which makes it very valuable.

Nachteile

Installing it was a multi step process. And I could see how this could go wrong for some doing this at home with no I.T, if they’re not particularly tech savvy. But it’s not overly complex, just something to note. I also believe it worked best on Chrome, but that could have just been my computer.

Christopher M. Branche: Marketing & Werbung Anzahl der Mitarbeiter:  11-50 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  11-50 Mitarbeiter

6.8.2019

6.8.2019

Quelle der Bewertung: Capterra

Hard to implement, but robust

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

It's very robust software, but the implementation is not worth the trouble- it's made for calling a large, large body of numbers with little need to change the leads within the campaign.

Vorteile

Once you get it going, which isn't easy at all, it doesn't quit running.

Nachteile

It's horrible to implement, the support is awful, it also uses mechanics that are impossible to understand with minimal documentation.

Max S. Branche: Telekommunikation Anzahl der Mitarbeiter:  11-50 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  11-50 Mitarbeiter

12.2.2021

12.2.2021

Quelle der Bewertung: Capterra

Five9 will give your team a High Five

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

Overall five9 is one of the leaders in the space and my experience with it has been great

Vorteile

This cloud contact center has the best dialing features for sales teams, so if you are looking to make more sales with your team and in search of a CCaaS platform for this a good one!

Nachteile

The only issue I have with five9 is the admin is not the easiest to manage, and I don't like that it is not web-based it requires java to run.