Über Veryfi Receipts OCR & Expenses

Veryfi ist eine Spesenabrechnungslösung, die Unternehmen dabei unterstützt, Prozesse im Zusammenhang mit der Erfassung von Belegen, dem Kontenabgleich, der Auftragskalkulation, dem Dokumentenmanagement und mehr zu rationalisieren. Die Lösung bietet mobile Apps für Android- und iOS-Geräte, mit denen Fachleute Belege erfassen und relevante Daten mithilfe der Technologien OCR (Optical Character Recognition), KI und ML extrahieren können. Mit Veryfi können Immobilieninvestoren die Ausgaben und Einnahmen von Kunden oder Projekten verfolgen und Dokumente in einem zentralen Repository speichern. Das Management kann Mitarbeitende einplanen und den Kundenabgleich, den Bank-Feed und andere Details auf einer einheitlichen Plattform abwickeln. Darüber hinaus können Buchhalter personenbezogene Daten in Übereinstimmung mit den Standards des HIPAA (Health Insurance Portability and Accountability Act) und der DSGVO sichern. Veryfi ist im Rahmen eines Monats- oder Jahresabonnements erhältlich, und der Support erfolgt per Live-Chat, E-Mail, Video-Tutorials, Dokumentation und FAQs.
Veryfi Receipts OCR & Expenses Software - 1
Veryfi Receipts OCR & Expenses Software - 2
Veryfi Receipts OCR & Expenses Software - 3
Veryfi Receipts OCR & Expenses Software - 4
Veryfi Receipts OCR & Expenses Software - 5
Veryfi Receipts OCR & Expenses Software - 6
Veryfi Receipts OCR & Expenses Software - 1 - Vorschau
Veryfi Receipts OCR & Expenses Software - 2 - Vorschau
Veryfi Receipts OCR & Expenses Software - 3 - Vorschau
Veryfi Receipts OCR & Expenses Software - 4 - Vorschau
Veryfi Receipts OCR & Expenses Software - 5 - Vorschau
Veryfi Receipts OCR & Expenses Software - 6 - Vorschau

Veryfi Receipts OCR & Expenses Preis

Veryfi Receipts OCR & Expenses bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Veryfi Receipts OCR & Expenses ist ab $ 500.00/Monat verfügbar.

Startpreis:
$ 500.00/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Veryfi Receipts OCR & Expenses

Zoho Desk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Lösung von Zoho Corporation, die Unternehmen jeder Größe bedient. Zu den...
Fyle ist eine cloudbasierte Ausgabenmanagement-Lösung, die sich an Unternehmen sowie kleine und mittelständische...
Itemize ist eine cloudbasierte Buchhaltungslösung, die speziell für das Ausgabenmanagement entwickelt wurde. Dieses...

ExpensePoint

ExpensePoint ist eine cloudbasierte Lösung, die kleinen bis großen Unternehmen helfen soll, die Berichterstattung für...
Was ist Quicken? Quicken ist eine Lösung, mit der Unternehmen den Zahlungseinzug verwalten und den Wert von Immobilien...

Quickbooks Online

QuickBooks Online ist eine webbasierte Buchhaltungslösung, die sich an einzelne Buchhalter und kleine Unternehmen...

Veryfi Receipts OCR & Expenses Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6
Funktionalität
4.8
Bedienkomfort
4.8
Kundenbetreuung
4.8
Theo
  • Branche: Grafikdesign
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.8.2018

Veryfi review from Theo

Really good experience. Much, much happier than my previous service (SquirrelStreet). Their prices kept creeping up, and we would only know our final cost after the processed. Also if we were a few days late, we would still pay the minimum fee for the month and then get whacked with a huge surcharge—that doesn't happen with veryfi.

Vorteile

Cost, ability to hold backup files in Dropbox or Google Drive. Instant review and verification,

Nachteile

Not much. Yes I have to verify each transaction, and sometimes correct, but then I know that the information is there ready to use and accurate—no waiting a few weeks and hopping it was done correctly. It's a con which turns into a pro!
On some surfaces the auto detect doesn't work correctly or randomly. especially at Coles self serve checkouts. I tend to have auto detect off and then sometimes crop the image to reduce file size.

Robert
  • Branche: Industrieautomation
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.8.2021

Indispensable

Vorteile

Point of Sale disposition of bookkeeping chores. Finished before I hit the door.

Nachteile

I can't resist getting into conversations with random people when they see me use it.

Antwort von Veryfi

Robert, Love your feedback! Thank you so much for your support.

PS. Don't forget to use your code in the referral program (https://hub.veryfi.com/referrals/) so we can credit your account for every user you share Veryfi with

Best,
Ernest

Beantwortet am 1.9.2021
Jake
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 11.11.2016

Solid Optical Reading

I have not used IQBoxy for long, but I do have some clients using it to track their business expenses. They take photos of their receipts and IQBoxy converts them to digital information and syncs with Xero Accounting Software.

So far, the information the software gathers from the receipts has proven to be both accurate and reliable, which is more than can be said for some other software I've used. It is able to pull the vendor name, date, amount, etc. and accurately sync it with Xero. I also like the expense reports and reminders to get your receipts entered. The expense reports can be printed from your computer to submit to your accountant or bookkeeper.

The one area that I find challenging is the integration with Xero. Though it transfers information well, the workflow still requires more steps than entering a transaction. Essentially, it creates an unapproved Bill in Xero for your accountant to approve (create the bill), then record a payment (or you can use the Expense Reimbursement feature of Xero the same way). To set the account and approve the bill, then create a payment to actually hit your general ledger is more steps than just creating a spend or receive money transaction. For that reason, the integration might not be the right solution for everyone, but overall, the software is accurate and helpful for tracking business expenses and keeping your receipts organized.

Vorteile

Accuracy in reading receipts.

Nachteile

Integration steps (which may not really be unique to this software).

Antwort von Veryfi

Jake, thank you for your great feedback and support.

We now have web app tool for accountants & bookkeepers to manage your clients from the 1 place. Check it out => https://www.veryfi.com/accounting-practice-management/

PS. IQBoxy has a new name! VERYFI ~ Read the announcement => https://www.veryfi.com/news/iqboxy-is-now-veryfi/

Best, Ernest (cofounder)

Beantwortet am 7.12.2017
Mohamed
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.2.2023

wonderful

i am happy with the results i get from the software

Vorteile

it is easy to use and give me the required info

Nachteile

i would like it to be less expensive it will encourage me to use it more

Antwort von Veryfi

Thanks for your review! We appreciate your feedback, and are happy to see that our software is easy for you and your team to use. It looks like you may have tried our OCR API Platform free trial, you can continue to use that account after the first 14 days for free, for 50 documents a month. Alternatively, you can use our expense management app as an accounting practice with multiple team members, which is $15/mo/user.
Cheers,
The Veryfi Team

Beantwortet am 5.4.2023
Jamie
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.1.2020

Smarter, not harder

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN], answered questions/concerns, provided 1:1 training, amazing customer support, and treated our 2 employees business like we are just as important as their big construction company clients.

Vorteile

Veryfi’s Intelligent OCR (Optical character recognition) made scanning over 2,000 handwritten/printed receipts simple, convenient, and accurate data extraction effortlessly.

Nachteile

When using the column filters or a specific date range the filter is not saved.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho Desk

Gründe für den Wechsel zu Veryfi Receipts OCR & Expenses

Customer Support Simplicity of uploading receipts Accurate data extraction - including handwritten receipts Price/Cost

Antwort von Veryfi

Jamie, Thank you so much for the lovely feedback! I have shared it with the team and there were smiles all round. We are grateful for the lovely private note you left. Thank you again for the support!
Best,
Ernest (cofounder)

Beantwortet am 27.2.2020

Ähnliche Kategorien