Über eWay-CRM

CRM-Tools innerhalb von e-Way CRM sind in Outlook integriert und ermöglichen die weitere Nutzung und Erweiterung des Systems. Diese Software macht das Marketing einfach und effizient, da sie bei der Erstellung strategischer Pläne, dem Versenden von Massen-E-Mails, der Generierung von Leads und der Auswertung helfen kann. Die Lösung verfügt auch über Tools, um erfolgreiche Verkäufe zu erzielen. Das CRM speichert zusammen mit Outlook Daten zu den Kunden und ermöglicht Nutzern den Zugriff darauf. Die Software bietet auch ein Projektmanagementmodul, das die Automatisierung des Workflows ermöglicht. Darüber hinaus ist die Bewertung der Geschäftsleistung mit dem in dieser Software verfügbaren Analysetool möglich. Profis können das Tool auch als Webanwendung oder über mobile Geräte verwenden. Die Lösung funktioniert offline, sodass Mitarbeitende Geschäftschancen verfolgen und mit Kunden auch von entfernten Standorten aus interagieren können, an denen das Internet nicht verfügbar ist.
eWay-CRM Software - 1
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eWay-CRM Video
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eWay-CRM Software - 2 - Vorschau
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eWay-CRM Software - 4 - Vorschau

eWay-CRM Preis

eWay-CRM bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von eWay-CRM ist ab $ 24.00/Monat verfügbar.

Startpreis:
$ 24.00/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für eWay-CRM

Maximizer CRM

Maximizer CRM is an integrated customer relationship management (CRM) solution suitable for organizations of all sizes...
Pardot, ein Salesforce-Unternehmen, wurde für Organisationen geschaffen, deren Schwerpunkt auf B2B- (Business-to-Busines...

Time Matters

Time Matters ist eine cloudbasierte Zeitmanagementlösung für Kanzleien, die es ermöglicht, die interne Kollaboration zu...
Nimble offers browser widget and mobile-based sales force automation and social CRM solution for small and midsize...

HubSpot CRM

Mit seiner cloudbasierten CRM-Plattform hilft HubSpot CRM Unternehmen jeder Größe, Leads zu verfolgen und zu pflegen...

Freshsales

Freshsales ist eine cloudbasierte CRM-Lösung, die Unternehmen aus verschiedenen Branchen bei der Verwaltung ihrer...

eWay-CRM Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7
Funktionalität
4.5
Bedienkomfort
4.5
Kundenbetreuung
4.8
Joëlle
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.4.2021

Eway

Vorteile

Übersichtliche Plattform
alle Informationen auf einen Blich

Nachteile

Mir gefällt alles gut.

Fernando
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.3.2021

A+++. The Best CRM Software in the Market

I was a 10+ years users of the obsolete, outdated, full of issues Microsoft Business Contacts Manager. The thing was free and Microsoft did not care to update it and discontinued it. I spend 2 to 3 months checking almost all CRM software I could find before selecting one to replace Microsoft Business Contact Manager, as I wanted to make sure I did this only once. I picked eWay-CRM and I picked right. Imported the old database without any issue and set it up and customize it myself, even though I have no IT background. Very easy to set up and to customize.

Vorteile

Things that I like the most: 1. Customization. You customize the forms, the views, the database, the workflows, and everything and use them whatever way you want to use them. Really. 2. The breadth of features. Whatever you want to do, eWay-CRM has a way to do it. 3. Customer service. You call customer service in the USA any time during working hours and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] will pick up the phone in 5 seconds and solve your issue pronto. 4. The stability. Windows 10 and Office have dozens of updates and changes. You can always count on eWay-CRM to be there, stable, available 100% of the time. 5. Reliability. Everything is backup in the cloud instantly. My data is safe.

Nachteile

I like eWay-CRM so that much that I cannot think on anything to change, except some very minor icon function changes I suggested in the online forum. Has not been changed because fellow users did not agree with my suggestion. I can live with that and recognize that that only changes with a lot of users support can be implemented.

Thomas
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.10.2022

Just getting started- but impressed

We had an excellent experience. Their team (lead by [SENSITIVE CONTENT]) did an excellent job bringing us along with the trial. Easy integration into our workflow is key

Vorteile

The MS Out look plug in aspect of the product makes it incredibly easy to adopt and integrate into daily workflows.The ability to adapt the product and configure it to meet our needs without an outside consultant makes it possible to get the CRM we want without all the extra questions, costs and consulting

Nachteile

Still learning- nothing to negative at this point.

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Sales Cloud

Warum eWay-CRM gewählt wurde

We need something that was a bit more focused on the Sales process and the integration and ease of use made the decision for us.

Zuvor genutzte Software

Bitrix24

Gründe für den Wechsel zu eWay-CRM

Ease of use and pricing
Radek
  • Branche: Tiefbau
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
2
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 7.4.2021

great tool for Outlook users

Vorteile

outlook integration (easy to implement for outlook users)
contacts, companies and leads management is great both for sales purposes as well as for statistics
email categorization
marketing campaigns work great there (both professional and classic emails)

Nachteile

mobile app works good and it is fast but email preview is limited and attachments are missing there
office 365 integration is missing - then document management would be much easier
sometimes search tool works slowly
task management might work better (e.g create task for multiple users)

In Betracht gezogene Alternativen

Dynamics 365

Gründe für den Wechsel zu eWay-CRM

acceptable price and Outlook integration
Michael
  • Branche: Umweltdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 29.7.2022

A solid CRM package that is easy to implement and fully interactive with Outlook

We are pleased overall. The package has enough features to be very useful, and overall acceptance is a key to success. The initial acceptance gained by the package's simplicity were dampened by the Contact synchronization issues we have experienced. If you need something quick and easy to implement, eWay-CRM is a good choice. I suggest having an administrator assigned that has time to explore the way features work and to develop reporting.

Vorteile

We are a rep sales company, and were attracted to eWay-CRM because it was fully incorporated into Outlook, and this took advantage of everyone's familiarity with the Outlook interface. This made the package very easy to implement.
It was also priced attractively, and the number of users and cost side is easy to manage by the administrator (no complex contracts to manage).
eWay-CRM has the features required to track and manage our customers and the people (contacts) that we interact with at each.
It also has the ability to track sales opportunities through purchase and fulfillment to the project completion stage, which was one of the features we needed.

Nachteile

The package is light on pre-packaged reporting, which limits its usefulness right out of the box (although this may be a welcome blank-slate to some who want to create their own reports). The data is readily accessible and exportable, making that easy enough, but it means extra steps to make it useful.
It is an add-in to Outlook, which means it has (or creates) some quirky faults, failure-to-load, etc. Also, it is very particular about how you roll out updates, requiring a bit of a coordinated process.
Although it is fully interactive with Outlook, the coordination between Outlook contacts, the eWay-CRM Customer and Contact records, and external emails, can sometimes be ineffective, resulting in duplicate records.

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