Über Cin7 Omni

Cin7 ist eine cloudbasierte Retail-Management-Lösung mit Funktionen für E-Commerce, Inventarmanagement, POS und Berichterstattung. Die Lösung kombiniert die Funktionen von Inventarmanagement, POS, 3PL und EDI (Electronic Data Interchange) in einer einzigen Lösung. Mit Cin7 können Einzelhändler in Echtzeit die Lagerbestände in mehreren Lagern verfolgen, um Fehlbestände oder Überbestände zu vermeiden. Darüber hinaus können Führungskräfte auf Grundlage vorgegebener Regeln den genauen Selbstkostenpreis und Verkaufspreis der Produkte berechnen. Mit der POS-Funktion von Cin7 können Vertriebsmitarbeitende Bestände in Echtzeit nachverfolgen und Kassenverkäufe von jedem Mobilgerät aus verarbeiten. Darüber hinaus können Nutzer Zahlungen abwickeln und Konten verwalten. Mit der POS-Funktion können Einzelhändler Werbekampagnen und Treueprogramme ausführen, indem sie Rabatte und Geschenkkarten anbieten. Die Lösung eignet sich besonders für Einzelhändler, die Produkte wie Mode und Bekleidung, Bodenbeläge, Möbel, Elektronik und Haushaltsgeräte verkaufen.
Cin7 Omni Software - 1
Cin7 Omni Software - 2
Cin7 Omni Software - 3
Cin7 Omni Software - 4
Cin7 Omni Software - 5
Cin7 Omni Software - 6
Cin7 Omni Video
Cin7 Omni Software - 1 - Vorschau
Cin7 Omni Software - 2 - Vorschau
Cin7 Omni Software - 3 - Vorschau
Cin7 Omni Software - 4 - Vorschau
Cin7 Omni Software - 5 - Vorschau

Cin7 Omni Preis

Cin7 Omni bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Cin7 Omni ist ab $ 325.00/Monat verfügbar.

Startpreis:
$ 325.00/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Cin7 Omni

Shopify Plus

Shopify Plus ist eine cloudbasierte E-Commerce-Plattform, die es großen Einzelhändlern ermöglicht, internationale...
Odoo POS ist Teil der integrierten Suite von Geschäftsanwendungen von Odoo. Das Modul ist sowohl online als auch...

Katana PIM

Katana PIM ist eine Lösung für das PIM (Produktinformationsmanagement), die Unternehmen in der Einzelhandels-,...

SAP Concur

Concur ist eine cloudbasierte Softwarelösung für das Ausgaben- und Reisemanagement, mit der Führungskräfte Reisekosten...
Hike ist ein cloudbasiertes POS-System, das mit einer iPad-App geliefert wird. Die Lösung umfasst Inventarmanagement,...

Adobe Commerce

Magento Commerce ist eine cloudbasierte Software, mit der Unternehmen E-Commerce-Websites verwalten und den gesamten...

Cin7 Omni Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.1
Funktionalität
4.2
Bedienkomfort
4.2
Kundenbetreuung
4.1
David
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.11.2017

Cin7 has transformed our small business - We absolutely love Cin7.

Vorteile

Integrates all of our Sales Channels with our inventory management - streamlines our business - Customer Support is absolutely Outstanding.
Cin7 has transformed our small business and we could not be happier. Cin7 consolidates all of our sales channels; to include, 2 EDI sales channels. To have all sales channels integrated with inventory management in one application streamlined our business processes and reduced manual admin requirements. Truly, Cin7 is one of a few applications where technology actually reduces workload and frees up our small staff to focus on marketing, product development, and customer service.

The Cin7 customer support is OUTSTANDING. Our On-Boarding Account Manager was fantastic. The Support team made our transition to EDI smooth and they patiently trained us to automate our EDI processes. The telephone support provided is priceless. Knowing that we can reach out for help, around the clock, from an intelligent and caring "human" is absolutely essential for our small team of 8 employees. Each of us multitasks and manage many applications...we do NOT have time to be experts in any one application. We do NOT have time to read technical information, use forums, or play the back and forth never ending game of trouble tickets. With Cin7, we don't have too. We can simply pick up the phone and get help Immediately.

In the strongest term, we high Recommend Cin7 to anyone who is serious about running a successful eCommerce Business.

Nachteile

We did not have a way to import sales history from Stitchlabs...there might be a way..need to assess

Antwort von Cin7

Thank you for a Fantastic five star for Cin7. We are glad you liked Cin7 and our service. We will get in touch with you shortly about your query on importing sales history

Beantwortet am 26.11.2017
Karla
  • Branche: Groߟhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
1

4
Bewertet am 30.1.2023

Great software when it works - Shame about the slow and hard to access customer service

Good product in general - terrible customer service

Vorteile

As a complete inventory and order management system it is pretty good and easy to use and understand for anyone who has worked with ERP's before. I requires minimum set up if your business doesn't require any integrations. Easy to upload and download information.

Nachteile

If something "breaks" it takes forever for Customer Service to reply to your queries or issues, even critical ones. There's no-one to call, you can only create a case online and hope for the best. I've had issues or requests for integrations which have taken months to get a reply. If you are lucky enough to get someone in the chat service to chat to you, all they say is that you need to create a case online and wait for an answer. This problem has gotten worse in the past 12 months. If it continues, we might look into changing software for our business.

In Betracht gezogene Alternativen

NetSuite

Warum Cin7 Omni gewählt wurde

Previous system was outdated and didn't have support. Newer version needed to be set up and managed by consultants for the life of the product which would have costed a small fortune.

Gründe für den Wechsel zu Cin7 Omni

Value for money, particularly in terms of functionality.
Ed
  • Branche: Erneuerbare Energien & Umwelt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 20.3.2023

DO NOT USE CIN7 - No Telephone Support!!

Software is good but the company's attitude towards its customers is very poor, they don't care about you or your business's success, you just represent money in their pockets.

Vorteile

Cin7 initially offered us a great package, it has a lot of features which are great for running our business

Nachteile

The person who onboarded us was not great and wasn't a great experience, but the worst thing of all is that they've recently REMOVED PHONE SUPPORT. Considering we rely on Cin7 to run our business this is hugely counterproductive for us and we have to rely on an absurd ticketing system which makes resolving issues very time-consuming, frustrating and drawn out.When another equivalent platform shows up in my inbox I wouldn't hesitate to investigate and jump ship if it meets our needs, Cin7 is just another money-grabbing corporation that couldn't care less about its customers.

Marcos
  • Branche: Verpackung und Container
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 12.7.2022

CIN7 is Great for the Middle Tier company looking to move from small business

CIN7 was easy to implement into our Techstack, When placing orders on CIN7 it was made with ease. But CIN7 only works with small to mid-level businesses. If your company continues to grow, You will grow out of CIN7.

Vorteile

CIN7 works excellently as a Sales Tool, CRM, and Order Management software when connecting your eCommerce platform. it is excellent for Small businesses looking to get a grip on a more enterprise-level Inventory Management system.

Nachteile

CIN7 works great for a company not focused on manufacturing and just distribution. Due to CIN7 not being able to Commit stock for Backorders. Also not being able to have a Barcode System is a negative aspect.

In Betracht gezogene Alternativen

NetSuite und Zoho Desk

Warum Cin7 Omni gewählt wurde

Zarmoney was only able to keep inventory, Not locations, and create sales orders.

Gründe für den Wechsel zu Cin7 Omni

CIN7 was just the right fit for us at the right time
Meagan
  • Branche: Groߟhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.9.2021

Great inventory management system

Vorteile

- The onboarding for the software was great. We had access to the Cin7 Academy which walked through most steps and our dedicated onboarding specialist [SENSITIVE CONTENT] helped us weekly with any other issues that required more knowledge. No pressure was given to speed up this process and onboarding was overall a very good experience.
- Cin7 has a lot of features that are helpful for a growing business such as contact logs and templates, linking orders to PO's and credit limits.

Nachteile

- The software is somewhat 'clunky', not as intuitive as other softwares. An update in the overall users interface could help.

- Onboarding is expensive but if you have a great onboarding specialist it is worth it.

- Can be laggy

- Some features could be more fleshed out, especially in the B2B but they are working on that.

Ähnliche Kategorien