Über Direct Mail

Direct Mail ist eine E-Mail-Marketinglösung für Mac, mit der du personalisierte E-Mails erstellen und an Abonnentenlisten senden kannst. Direct Mail wurde sowohl für Freiberufler und KMU als auch für Großunternehmen entwickelt und umfasst anpassbare E-Mail-Vorlagen, Bildbearbeitung, Live-Vorschauen, nutzerdefinierte E-Mail-Anmeldeformulare, automatische und manuelle Listensegmentierung, E-Mail-Verfolgung, Kampagnenanalyse, Berichterstattung über die Aktivitäten der Abonnenten und vieles mehr. Passe deine E-Mails mit Bildern, Videos, Schaltflächen, Umfragen und mehr an. Zieh Bilder per Drag-and-Drop direkt in deine E-Mail und bearbeite sie in der Anwendung (einschließlich Zuschneiden, Entfernen von Hintergründen und Hinzufügen von Filtern). Mit bedingter Logik kannst du den Inhalt für jeden Empfänger individuell anpassen. Spam-Tests warnen dich vor dem Versenden vor Fehlern, z. B. vor fehlerhaften Links, falsch geschriebenen E-Mail-Adressen und Problemen mit dem Spam-Filter. Mit Direct Mail kannst du deine Nachrichten gezielt an bestimmte Abonnenten senden – entweder manuell oder automatisch. Zu den Metriken gehören Öffnungen, Klicks, Abbestellungen und Bounces.
Direct Mail Software - 1
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Direct Mail Video
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Direct Mail Preis

Direct Mail bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Direct Mail ist ab $ 15.00/Monat verfügbar.

Startpreis:
$ 15.00/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Direct Mail

ActiveCampaign

Die kategorienbestimmende Automatisierungsplattform für Kundenerfahrungen von ActiveCampaign hilft mehr als 130.000...
Agile CRM ist eine cloudbasierte CRM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Sie bietet Kontaktverwaltung,...

MailerLite

MailerLite ist eine cloudbasierte E-Mail-Marketing-Lösung. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Kampagnen-Berichterstat...

GetResponse

GetResponse ist ein cloudbasiertes Marketing-Tool, mit dem Nutzer per E-Mail mit Kunden in Kontakt treten und Zielseiten...

HubSpot CRM

Mit seiner cloudbasierten CRM-Plattform hilft HubSpot CRM Unternehmen jeder Größe, Leads zu verfolgen und zu pflegen...

SurveyMonkey

SurveyMonkey ist ein cloudbasiertes Umfragetool, mit dem Nutzer Umfragen erstellen, senden und analysieren können....

Direct Mail Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8
Funktionalität
4.6
Bedienkomfort
4.8
Kundenbetreuung
4.7
Gianni
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.12.2017

A great all-around DM solution

Vorteile

Great Templates, Ease of use and customization, Very good analytics. Renders very well on all kinds of devices and there's plenty of additional testing functions. The automatic management of unsubscribers is also very handy. For someone with zero previous DM experience but wanting to send out a weekly newsletter this is fantastic value for money.

Nachteile

Can't think of anything specific even though I would like to group reports (i.e. comparing flights of the same campaign or issues of the same newsletter. Presently I export to Excel but it would be practical to have these inside.

Ilan
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 6.7.2021

I've never looked back!

Without a doubt the best system I've used and I love that it's simple and smart at the same time.
It's easy to use and I never feel overwhelmed. Other systems go too far and make the experience feel like you need to be an expert (even though they say it's "easy").

We currently have the smaller of the packages but look forward to expanding to the next level soon - thanks to Direct Mail.

Vorteile

Where to begin?
• import from Google Sheets (because we use Google forms to add to our database)
• personalised emails with reference to specific fields (with a fallback)
• the reporting (especially the bounce report)
• smart groups
• templates

Nachteile

Four features I would love to see developed:
1) The ability to include a table with rows and columns
2) The ability to embed HTML/iframe
3) Some widgets like a countdown timer.
4) I would like to feature all our previous newsletters on our website and short of creating a button to each web version, I would love to see an archive site that we could use.

In Betracht gezogene Alternativen

Mailchimp

Warum Direct Mail gewählt wurde

Direct Mail makes developing communications to clients easy and very good looking - not the case with competitors.

Zuvor genutzte Software

Mailchimp

Gründe für den Wechsel zu Direct Mail

SEE "Why did you make the switch?"
Jeni
  • Branche: Hochschulbildung
  • Unternehmensgröße: 1’001–5’000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 23.1.2021

Customer Service Just Stopped Communicating with Me 2 1/2 Months Ago!

It worked fine until there was an issue. They made an initial response and never followed up to my subsequent questions or requests. I have been sending them the same request for 2 1/2 months and zero response by email or the online chat.

Vorteile

My predecessor used it and it was easy to continue to use.

Nachteile

Customer Service when you have a problem.

Simon
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.5.2021

Direct Mail always hits the spot

One of my oldest clients is a company that offers PR monitoring software and for the last five years we have been sending out email campaigns every week (Tuesdays through Thursdays) and I know that they are getting customers signing up to their services as a result. We update their campaigns on a regular basis and with Direct Mail's excellent interface I can adapt and amend things very quickly.

For all our email marketing clients Direct Mail allows me to schedule highly personalised campaigns for weeks ahead – a feature that is especially invaluable when we go away, ensuring that our clients' campaigns never miss a beat even when we're on the beach.

Getting notifications on my iPhone, via their Stamps app, means that whenever I am out of the office I am always aware how our campaigns are performing and can provide instant updates if clients need information even when I am away from my Mac.

Direct Mail is a real gem; the pricing policy is very fair and you can easilty up and downgrade your plans as needed. Their support is excellent, and I must shout out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]; even though we're on different continents we're on the same page and I appreciate being able to have direct contact with support and not having to go raise support tickets.

I very much look forward to continuing to send out compelling campaigns via Direct Mail in the months and years ahead.

Vorteile

Direct Mail is a powerful and comprehensive, but easy-to-use, email delivery platform that makes every email campaign a joy to design, develop and implement.

It's intuitive interface allows you to design a campaign, create a distribution list and then monitor the results in realtime. The templates that are provided by Direct Mail are almost infinitely adaptable, but you can create your own formats or import templates. Either way, you have at your fingers tips a professional system that I would now not want to be without.

Nachteile

There is very little, if anything, to dislike, but if there is one improvement they could make it would be to have the option to use the email sign-up forms as a contact form.

At the moment, when creating automated sign-up forms, the only option is for users to 'subscribe', but if Direct Mail could incorporate the option to choose 'submit' and not 'subscribe' that instantly turn it into a powerful and highly editable contact form, which you can incorporate into any website.

Arne Sigurd
  • Branche: Professionelles Training & Coaching
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 27.5.2021

Direct Mail because it's easy to use

I use Direct Mail heavily with DM campaigns for services and products, weekly and monthly newsletters both for my business, my local Rotary Club, and for my Rotary District.

Vorteile

What I like most with Direct Mail is how easy it is to use - especially for newsletters. Easy to design own templates and administer the address databases and opt-in functionality. It is also a good thing that you only pay for what you use by "digital stamps".

Nachteile

I would probably want a more visual way to make "workflows" and the possibility to make more tailor-made opt-in and landing pages for campaigns.

In Betracht gezogene Alternativen

Mailchimp

Warum Direct Mail gewählt wurde

Direct Mail is easier to use and costs less. Saving me both time and money.

Zuvor genutzte Software

Mailchimp

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