Über ERPLY

Erply ist eine cloudbasierte Einzelhandelslösung für kleine und mittelständische Unternehmen. Zu den wichtigsten Funktionen gehören POS, Kundendatenbank und Inventarmanagement. Die Lösung kann unabhängig vom Webzugriff ausgeführt werden und Daten werden bei einer erneuten Verbindung automatisch synchronisiert. Mobile Apps sind für Geräte und Tablets mit iOS und Android verfügbar. Der POS von Erply umfasst Funktionen wie Verkaufsaussetzung, Stornierung und Rückgabe von Käufen, Produktsuche, zeitgesteuerte Werbeaktionen, Verkaufsprovisionen und Unterstützung für mehrere Geschäfte und Kassen. Die Lösung bietet eine sichere Zahlungsabwicklung und X-Berichte nach Kartentyp, Erfassung elektronischer Signaturen und PIN-Debit. Erply enthält eine Kundendatenbank, die Informationen wie Verkaufshistorie, Shopgutschriften, Kontaktdaten und Social-Media-Details enthalten kann. Nutzer können Berichte zu einer Vielzahl von Geschäftskennzahlen ausführen, z. B. Verkäufe pro Produkt, Tag, Kunde und mehr. Die Lösung unterstützt die Verwaltung mehrerer Bestände und umfasst eine Lieferantendatenbank sowie automatische Nachbestellung.
ERPLY Software - 1
ERPLY Software - 2
ERPLY Software - 3
ERPLY Software - 1 - Vorschau
ERPLY Software - 2 - Vorschau
ERPLY Software - 3 - Vorschau

ERPLY Preis

ERPLY bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von ERPLY ist ab $ 29.00/Monat verfügbar.

Startpreis:
$ 29.00/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für ERPLY

ERPLY Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4.1
Bedienkomfort
4.2
Kundenbetreuung
4.0
Ryan "Ryno"
Ryan "Ryno"
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.11.2018

Great POS for a great price

Great POS overall

Vorteile

Very friendly and responsive customer service. Great price.

Nachteile

Wish there was more customization, such as native buy in process

Kyle
  • Branche: Landwirtschaft
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 9.5.2018

Erply customer service is second to none. It's nice to get a familiar person every time we...

We have benefited from inventory control, labor hour tracking, and many report functions.

Vorteile

I most enjoy the report functions and all the preset reports that are one click away. The layout and design is also very user friendly.

Nachteile

I wish the custom report generator were more user friendly, and I wish we were able to hard code some of what appears on our invoices and documents beyond what the templates in Erply allow. We are not all the way satisfied with how our invoices and documents look. It is also difficult to distinguish between what Erply considers an invoice, receipt, waybill, invoice-waybill, etc. I also wish we were able to go back after the fact and edit the warehouse location for a given transaction which is currently permanent once completed. Also we wish that it were easier when working on data entry to enter one line, hit tab or the down arrow, and be directed to the next blank. Currently it only takes you across the same line instead of being able to press down and create a new line on whatever form you're working on such as an invoice or inventory registration.

Emily
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 14.6.2021

Stay far away from this product

As mentioned above, working with this company was a nightmare. After a year we decided to switch to another POS as we could not stand this product any longer, and I couldn't get anyone to call me back or respond to my emails when trying to extract our data out of the system. Additionally, I can't get a hold of anyone in billing to downgrade my account. I have a background in professional services and have worked with many companies, and I cannot believe this company is still around given my experience. Stay far away... there is a reason this product is cheap

Vorteile

The system had good, easy to use reporting options

Nachteile

The customer service was the worst I have ever dealt with. Any time I had an issue, no one was ever available to take my call, and often I would receive call backs after 5pm (if I received one at all). Most of the time, the help desk (which was mostly outsourced to India) had very minimal knowledge. Further, many of the help desk personnel seemed very condescending and would just tell me I was wrong when I talked about an issue I would have, rather than trying to recreate the issue. Features promised would take months extra to implement, issues encountered would not be resolved, and often times if the issue I was having wasn't impacting business, I would never get a response from anyone.

Murtaza
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 17.10.2020

Best point of sale software in use for retailers

It provides software in all platforms i.e. Android, iOS, and Mac or windows. So I do not have to worry about software compatibility for my company use.

Very good features available and everything is managed over cloud, so no data loss fear. Full solutions for point of sale software.

Also, it is available in multiple languages. so that is the plus point of this software.

Vorteile

I am solving below problems for my retail business
- centralized data
- stock management
- multiple device login and data management from any device
- different language availability helps my employees to manage everything easily
- safe and secure data storage
- quick customer selling
- and many more.. like it has eased up my life.

Nachteile

I didn't like UI but such software have this kind of UI only that is what I got to know after comparison

Ralitsa
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 5.10.2023

Erply Review

Vorteile

Easy to use, many options and integrations, as well as applications. very easy links and buttons

Nachteile

easy to use , apps and moreEasy to use, many options and integrations, as well as applications. very easy links and buttons

Ähnliche Kategorien