Über ERPLY

Erply ist eine cloudbasierte Einzelhandelslösung für kleine und mittelständische Unternehmen. Zu den wichtigsten Funktionen gehören POS, Kundendatenbank und Inventarmanagement. Die Lösung kann unabhängig vom Webzugriff ausgeführt werden und Daten werden bei einer erneuten Verbindung automatisch synchronisiert. Mobile Apps sind für Geräte und Tablets mit iOS und Android verfügbar. Der POS von Erply umfasst Funktionen wie Verkaufsaussetzung, Stornierung und Rückgabe von Käufen, Produktsuche, zeitgesteuerte Werbeaktionen, Verkaufsprovisionen und Unterstützung für mehrere Geschäfte und Kassen. Die Lösung bietet eine sichere Zahlungsabwicklung und X-Berichte nach Kartentyp, Erfassung elektronischer Signaturen und PIN-Debit. Erply enthält eine Kundendatenbank, die Informationen wie Verkaufshistorie, Shopgutschriften, Kontaktdaten und Social-Media-Details enthalten kann. Nutzer können Berichte zu einer Vielzahl von Geschäftskennzahlen ausführen, z. B. Verkäufe pro Produkt, Tag, Kunde und mehr. Die Lösung unterstützt die Verwaltung mehrerer Bestände und umfasst eine Lieferantendatenbank sowie automatische Nachbestellung.
ERPLY Software - 1
ERPLY Software - 2
ERPLY Software - 3
ERPLY Software - 1 - Vorschau
ERPLY Software - 2 - Vorschau
ERPLY Software - 3 - Vorschau

ERPLY Preis

ERPLY bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von ERPLY ist ab $ 29.00/Monat verfügbar.

Startpreis:
$ 29.00/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für ERPLY

ERPLY Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.0
Funktionalität
4.0
Bedienkomfort
4.1
Kundenbetreuung
3.9
Ryan "Ryno"
Ryan "Ryno"
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.11.2018

Great POS for a great price

Great POS overall

Vorteile

Very friendly and responsive customer service. Great price.

Nachteile

Wish there was more customization, such as native buy in process

Kyle
  • Branche: Landwirtschaft
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 9.5.2018

Erply customer service is second to none. It's nice to get a familiar person every time we...

We have benefited from inventory control, labor hour tracking, and many report functions.

Vorteile

I most enjoy the report functions and all the preset reports that are one click away. The layout and design is also very user friendly.

Nachteile

I wish the custom report generator were more user friendly, and I wish we were able to hard code some of what appears on our invoices and documents beyond what the templates in Erply allow. We are not all the way satisfied with how our invoices and documents look. It is also difficult to distinguish between what Erply considers an invoice, receipt, waybill, invoice-waybill, etc. I also wish we were able to go back after the fact and edit the warehouse location for a given transaction which is currently permanent once completed. Also we wish that it were easier when working on data entry to enter one line, hit tab or the down arrow, and be directed to the next blank. Currently it only takes you across the same line instead of being able to press down and create a new line on whatever form you're working on such as an invoice or inventory registration.

Narek
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 16.9.2024

Run Far Far Away

The UI is from 2013. The product development is extremely odd and arbitrary. The support is non-existent.

Features don't work as intended. You'll explain your workflow and how things should go and they'll just ignore it completely. The team has no idea what's going on half the time.

If I were to explain this company, it's engineers developing a product that they don't expect anyone else to understand.

Vorteile

Erply offers a lot of customization options and a platform for you to scale your business.

Nachteile

The features would be amazing! If they worked properly or were designed by someone other than engineers. The UI and UX is atrocious. They've made some changes but it's clear that the team has little to no understanding of UX design.

The support is also non-existent. I've had multiple calls with the support team where I knew more than they did. I knew about issues that they had and what was causing it, even before they did.

If you ask for a bug to be fixed, you're pretty much screwed. A simple bug that we had was still not addressed for over a year and a half. They also make the most obscure and arbitrary product decisions. Right when you think the product is going in a good direction, they change something and make it worse.

In Betracht gezogene Alternativen

NetSuite

Warum ERPLY gewählt wurde

Quickbooks POS was not scalable and it was causing issues.

Zuvor genutzte Software

QuickBooks Desktop

Gründe für den Wechsel zu ERPLY

NetSuite wanted us to pay $80,000 for a three year contract without having tried out the product at all.
Murtaza
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 17.10.2020

Best point of sale software in use for retailers

It provides software in all platforms i.e. Android, iOS, and Mac or windows. So I do not have to worry about software compatibility for my company use.

Very good features available and everything is managed over cloud, so no data loss fear. Full solutions for point of sale software.

Also, it is available in multiple languages. so that is the plus point of this software.

Vorteile

I am solving below problems for my retail business
- centralized data
- stock management
- multiple device login and data management from any device
- different language availability helps my employees to manage everything easily
- safe and secure data storage
- quick customer selling
- and many more.. like it has eased up my life.

Nachteile

I didn't like UI but such software have this kind of UI only that is what I got to know after comparison

Ralitsa
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 5.10.2023

Erply Review

Vorteile

Easy to use, many options and integrations, as well as applications. very easy links and buttons

Nachteile

easy to use , apps and moreEasy to use, many options and integrations, as well as applications. very easy links and buttons

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