ServiceNow Customer Service Management

4.3
Gesamtbewertung
Bewertungen

4.3
Gesamtbewertung
Bewertungen

Über ServiceNow Customer Service Management

ServiceNow ist eine IT-Service-Management-Lösung, die Asset-Management, Änderungs- und Freigabemanagement, Vorfallmanagement, IT-Kostenmanagement und Problemmanagement bietet. Die Lösung richtet sich an verschiedene Branchen, einschließlich Finanzdienstleistungen, Gesundheitswesen, Hochschulbildung, Biowissenschaften und des öffentlichen Sektors. ServiceNow bietet ein Self-Service-Portal, mit dem Nutzer Probleme melden und lösen und den Fortschritt verfolgen können. Das System kann auch Finanz-, Vertrags- und Inventardetails in Bezug auf Hardware, Software und virtuelle Infrastruktur verfolgen. Diese Lösung bietet einen Änderungskalender, einen Auswirkungsrechner und einen Kollisionsdetektor zur Bewertung von Risiken im Zusammenhang mit Änderungen in der IT-Konfiguration. Mit den Vorfall-Management-Funktionen von ServiceNow können IT-Abteilungen Vorfälle über das Self-Service-Portal, E-Mail, Chat und Telefon erfassen. Problemmanagement-Tools können helfen, die Ursachen von Serviceunterbrechungen zu untersuchen, Trendanalysen durchzuführen und Servicekonfigurationsüberprüfungen bereitzustellen, um zukünftige Unterbrechungen zu verhindern. ServiceNow erfasst auch alle IT-Kosten und präsentiert sie den Stakeholdern durch Berichte und Diagramme.
ServiceNow Customer Service Management Software - 1
ServiceNow Customer Service Management Software - 2
ServiceNow Customer Service Management Video
ServiceNow Customer Service Management Software - 1 - Vorschau
ServiceNow Customer Service Management Software - 2 - Vorschau

ServiceNow Customer Service Management Preis

ServiceNow Customer Service Management bietet keine Gratisversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für ServiceNow Customer Service Management

ServiceNow Customer Service Management Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.1
Funktionalität
4.3
Bedienkomfort
4.1
Kundenbetreuung
4.2
Jason
Jason
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 1’001–5’000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 31.7.2019

ServiceNow A Great Piece of Software

We use it to enter tickets for clients experiencing issues with our software. I use it on a daily basis to log these tickets and to keep records of issues that are clients experience.

Vorteile

This software is very easy to use and is extremely user-friendly. I love that it is very customizable and can be tailored to any buisness model.

Nachteile

There are times that it can be slow when trying to interact with some of the dashboards.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 1’001–5’000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 3.11.2022

Service Now -tools to use for Ticket management

I love the look and feel of service-Now.Support documentation and KB articles.If you have HI portal access then 80% of your problem is gone. Means you will get all the access for KB and documents which help you to understand any issue or product/ releases.Price is bit high but it is worthy to have Servicenow in your company.

Vorteile

first and formost point is, most the module is Workflow driven.for Juniors it is ease to use and learn.coding is minimal.you will get hell lot of examples from Web and Service-now communities to refer. APIs are readily available to integrate with any app.

Nachteile

if you report a problem or request for new feature then Servicenow team will take time to review that.then they will plan in their road Map may be it will come in next release like they have different release (helsinki/ geneva) or may be it will not come.this software they are keeping upto date so your team should have developers to fix the issue after each release.but i will say their product documentation is so so So good, it will help to understand and fix anything.

In Betracht gezogene Alternativen

SAP Customer Experience

Warum ServiceNow Customer Service Management gewählt wurde

maintaince of the product and support turn around time.

Zuvor genutzte Software

Microsoft Visual Studio

Gründe für den Wechsel zu ServiceNow Customer Service Management

Support and Market review of this product is good.
Will
Will
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 14.12.2021

ServiceNow Not for Small and Medium Sized Businesses

When this was flagged to ServiceNow Management, they have washed their hands of it and said for me not to get my hopes up that they will do anything. It's clear that I am too small of a business for them to do anything for us. My only option now is litigation.

Vorteile

The PROMISED functionality is fine. They never got it to a functional state after a year of "implementation." I do not recommend ServiceNow for small and medium sized businesses because ServiceNow doesn't care about fulfilling their promises because losing a small business is no big deal.

Nachteile

I feel that ServiceNow lied to me. I was told that it could integrate with NetSuite, our ERP. ServiceNow referred us to one of their partners for implementation. We bought it in December of 2020. It is now December 2021, and the tool is still not implemented. On top of this, they are contacting me asking why I haven't paid for the second year of the service! We have not been able to actually use the tool once! We are too small of a company for Service Now to do anything about the issue.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 5’001–10’000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.7.2024

ServiceNow - Integrate all you can . One stop for Managing your IT Lifecycle.

Vorteile

Managing ITIL Processes has become easier with ServiceNow. Integration with various security tools helps a lot.

Nachteile

Sometimes Implementation can be tideous but the Customer service team is awesome to help you with that.

Ryan
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 1’001–5’000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 17.2.2020

Complete Package

We are using this ServiceNow CSM as our primary Customer Service tool and we are easily able to manage thousands of cases per day which we have found difficult when using other applications in the past.

Vorteile

The ServiceNow CSM modules offer a full suite of features for customer management. The product is easy to use and extremely flexible.

Nachteile

ServiceNow's easy of customization can also be its achilles heel. If managed improperly or over-customized it does not take long to make oob upgrade path unsustainable.

In Betracht gezogene Alternativen

Dynamics 365

Warum ServiceNow Customer Service Management gewählt wurde

Dynamics was unable to handle the level of customization required for our business.

Zuvor genutzte Software

Dynamics 365

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