Über Zoho Desk












Zoho Desk Preis
Zoho Desk bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Zoho Desk ist ab EUR 14.00/Monat verfügbar.
Alternativen für Zoho Desk
Zoho Desk Erfahrungen
Funktionsbewertung
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Wir sind soweit zufrieden testen gerade
Wir sind soweit sehr zufrieden und für unsere Zwecke ist das eine sehr gute Software
Vorteile
Dass man viele Möglichkeiten hat und sich relativ schnell in die Software einfindet
Nachteile
Die Stimme der anrufaufzeichnung klingt meist etwas Roboter mäßig aber nicht schlimm

- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 10’000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
The gold standard in customer service!
Invaluable progress has been made in facilitating communication. Helping us more effectively assist and guide customers who have questions or concerns about our offerings. Because of the faster resolution of customer issues, we have also seen a rise of at least 10% in the number of new customers requesting our services.
Vorteile
Currently, we're using the Zoho Desk application to aid our customers and foster deeper connections between our products and services. And in this way, we can speed up the resolution of any issues or complaints our users may have inside the service.
Nachteile
If we were using an issue tracking application, the ability to drag and drop items across categories would be really helpful. To my knowledge, the ability to receive and transmit voice memos has also been introduced. What you propose is novel in the extreme.

- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 10’000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Zoho maintains automated tickets that are easy to attend to
Using Zoho Desk, I can see how quickly each issue is being responded to and make sure that our support staff isn't slacking off. From the perspective of the client, this appears more polished.
Vorteile
In order to improve support billing, we need to maintain tabs on tickets, have agents report how much time they spend on tickets, and monitor resource allocation on a per-client basis. We prefer using the social network aggregation tool to create support tickets. With the help of IA, we can now set up specialized divisions and generate tickets automatically.
Nachteile
Two more businesses using zoho confirmed that the email system and spf/dkim verification simply do not verify. No one here can confirm these parameters.
- Branche: Bekleidung & Mode
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Zoho + Communication = Happy Customers
With this software, our company is able to assist over thousands of customers on a daily basis with they equipment.
Vorteile
The most important features for myself as the front face of the company, is having the ability to find a customers support ticket in the queue and being able to get a message to the correct technician that can assist the customer. Very efficient and helpful
Nachteile
One feature that I would like to see or maybe shown how to use is the ability to merge duplicate customers when they are in the system
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 501–1’000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Quelle der Bewertung
Comprehensive Features
Vorteile
Zoho Desk offers a wide range of features, including ticket management, multi-channel support, self-service portals, automation, SLA management, and reporting.
Nachteile
The free plan of Zoho Desk has certain limitations on customization options and features compared to the paid plans.