Branch


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663 Bewertungen (4,5/5)
 
Branch ist eine cloudbasierte Lösung zur Mitarbeiterzeit- und Produktivitätsverfolgung, die für Unternehmen entwickelt wurde, die mehrere Mitarbeiterschichten verwalten. Die Lösung bietet die Möglichkeit, die stündliche Arbeit zu verfolgen, Zeitpläne einzusehen, Schichten zu planen, Aufgaben zuzuweisen und mit den Mitarbeitenden zu kommunizieren. Branch bietet sowohl eine Echtzeit- als auch Zukunftsansicht auf die Verfügbarkeit von Arbeitskräften, um Managern bei der Planung von Ressourcen und Arbeitsabläufen zu helfen. Eine mobile Self-Service-App ermöglicht es den Mitarbeitenden, Tagespläne zu verfolgen, Kollegen zu benachrichtigen und Schichten zu tauschen. Manager können Fotos von Papierzeitplänen importieren oder digitale Kalender erstellen. Mitarbeitende erhalten Benachrichtigungen über neue Aktivitäten oder Planänderungen und können Urlaubsanträge stellen oder Schichtänderungen beantragen. Zu den weiteren Funktionen gehören digitale Terminplanung, Geofence-Standortverfolgung, Zeituhrkorrekturen und Gehaltsvorschüsse. Branch lässt sich mit verschiedenen Anwendungen von Drittanbietern wie Zapier, Box, Salesforce und SAP integrieren. Die Preise verstehen sich pro Nutzer und Monat. Support gibt es per Telefon und E-Mail.
 

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Unterstützte Betriebssysteme:
Webbrowser (OS-agnostisch)

663 Bewertungen über Branch

 

Opeyemi O. Branche: Personalwesen Anzahl der Mitarbeiter:  2-10 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  2-10 Mitarbeiter

18.12.2018

18.12.2018

Quelle der Bewertung: Capterra

branch messenger review

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

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Funktionalität
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Vorteile

The update interval for this app is way frequent and actually fixes things. I work with a bunch of friends and with branch messenger, it is much easier to schedule and update our calendar to our taste. Effectiveness has never been this easy and cheap as now, there is no need to have a squabble with anyone over who was meant to do what and at what time, they all constantly get reminded and everyone gets on easy. The upcoming schedule notification is great, the chatroom is just right for sharing information and the news feed is perfect for broadcast messages.

Nachteile

Branch simply glitches and that's just about everything i hate about it. Sometimes when trying to make a post, branch puts you off with a response about how your post can not be published at the moment, then, you make the post again in an effort to get your aim achieved and then voila, you've got duplicate posts to your name. This is something that needs to be fixed asap.

Josheoni K. Branche: Rundfunk Anzahl der Mitarbeiter:  Selbstständig Mitarbeiteranzahl:  Selbstständig

21.11.2020

21.11.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

Free and Easy to use

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Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

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Wert
Kundenbetreuung

My overall experience is okay what I recommended to my family and friends as of right now no. I personally think that Branch should add a little bit more options and definitely have that online customer service chat whether it being live or a robot. Thank you

Vorteile

What I liked about branch is that it's simple and easy. I've only use this for a couple of months and I have not ran into any major problems. I like the fact that it's free you could link your bank to it if it qualifies, you can lock and unlock your card without calling 1-800 customer service, you can add funds, you can move funds, link to Google pay, and you can even ask for a Payday advance. That's if you qualify.

Nachteile

No there are a couple of things that I don't like about it is that I know it's simple and easy to use but sometimes it's a little too simple. Like for example when you want to add funds if you're adding from a bank account it will take three to five business days and for me that's way too long. But also concerns me is that there is no setting to manage alerts for example every time a money is being taken out or my card is being used at the store I want to get an alert so I know with branch there's no settings whatsoever. My last concern is that there is no online chat for customer service. By the time most people get off which is at 5:00 and then get home around 6:00 the banks are already closed. now if I'm sitting there and I want to go over my finances and I see something wrong in my account I don't want to have to wait until the following morning when I'm at work. I want to take care of the issue right then and there with most banks such as Wells Fargo is 24/7. I feel if the customer service is not there then you're never going to be serviced the way you should as a customer. I mean without customers there's no business.

Amy P. Branche: Essen & Trinken Anzahl der Mitarbeiter:  2-10 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  2-10 Mitarbeiter

21.9.2017

21.9.2017

Quelle der Bewertung: Capterra

Overall I really like this app

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Kundenbetreuung

 

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Bedienkomfort
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Funktionalität
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Wert
Kundenbetreuung

I like the scheduler and the ability to share these things with staff easily. I love the shift swap so that i don't always need to be the one looking to replace someone's shift

Vorteile

I love the scheduler and the ability for employees to shift swap. It saves time and energy for me that could be used else where

Nachteile

I have trouble with the transition from the main page to the shift or shift swap page. It sometimes will not change or takes forever

Verifizierter Rezensent Branche: Essen & Trinken Anzahl der Mitarbeiter:  1.001-5.000 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  1.001-5.000 Mitarbeiter

14.10.2020

14.10.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

Branch or no...?

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Kundenbetreuung

I actually within the time of use found it helpful and ease of use was a benifit. It doesn't allow much room to misuse or overborrow.

Vorteile

I really liked the fact it used two factor authentication and it seemed not as buggy as other platforms I have experience with.

Nachteile

The customer service response time and solutions offered by its artificial intelligence. It too long of a gap and no one is available via phone which would be more pragmatic and reliable.

Derrick G. Branche: Einzelhandel Anzahl der Mitarbeiter:  10.000+ Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  10.000+ Mitarbeiter

18.1.2020

18.1.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

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Wert
Kundenbetreuung

Great overall experience so far so good

Vorteile

I love this app..makes managing money very easy an it also has a feature that you can get a pay advance if needed

Nachteile

Not very many cons to branch but if i had to give one itd be that there is no actually bank location strictly online