BPA Restaurant Professional

4.2
Gesamtbewertung
Bewertungen

4.2
Gesamtbewertung
Bewertungen

Über BPA Restaurant Professional

BPA Restaurant Pro ist eine Lösung für Einzelhandelsmanagement, die kleine und große Unternehmen dabei unterstützt, Buchhaltungsprozesse zu verwalten und Verkaufsstellenprozesse zu rationalisieren. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Zeiterfassung, Berichterstattung, Bestandsverwaltung, Hauptbuch, Gehaltsabrechnung und Belegerstellung. Mit dem Menüverwaltungsmodul von BPA Restaurant Pro können Unternehmen bestimmten Produkten Modifikatoren zuweisen und die Farbcodierungsfunktion verwenden, um Elemente in mehrere Gruppen einzuteilen. Arbeitskräfte können verschiedene Funktionen ausführen, z. B. Notizen/Kochanweisungen für Bestellungen, Artikelduplizierung und Rechnungsaufteilung auf einer einzigen Plattform. Darüber hinaus können Nutzer Transaktionen über Kreditkarten in Übereinstimmung mit EMV- und PCI-Vorschriften abwickeln. BPA Restaurant Pro bietet Unterstützung für mehrere Treueprogramme wie Prämienpunkte, Rabatte, Stempelkarten oder Mitgliederpreise und verbessert so die Kundenerfahrung mit der Marke. Das Produkt ist im Rahmen eines monatlichen Abonnements verfügbar und der Support erfolgt per E-Mail, Telefon und über sonstige Online-Maßnahmen.
BPA Restaurant Professional Software - 1
BPA Restaurant Professional Software - 2
BPA Restaurant Professional Software - 3
BPA Restaurant Professional Software - 4
BPA Restaurant Professional Software - 1 - Vorschau
BPA Restaurant Professional Software - 2 - Vorschau
BPA Restaurant Professional Software - 3 - Vorschau
BPA Restaurant Professional Software - 4 - Vorschau

BPA Restaurant Professional Preis

BPA Restaurant Professional bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von BPA Restaurant Professional ist ab $ 40.00 verfügbar.

Startpreis:
$ 40.00
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für BPA Restaurant Professional

BPA Restaurant Professional Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5
Funktionalität
4.5
Bedienkomfort
4.1
Kundenbetreuung
4
Evan
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.5.2019

Wonderful Company and Great Software

I found BPA on ebay, called them direct and I did the purchase. I am a software consultant by nature so I have some idea of software. I understand every software has growing pains. BPA is a must for my business and has been for over 10 years now. I configure it, I modify the changes, adapt to new ideas, create new items, etc... In the future it will be nice to see a sql server version, but that not being there would never deter me from doing business with BPA

Vorteile

It's easy to implement and easy to customize and change on the fly. It's easy for the end user to understand the system and requires very little training. The company adapts and changes to the needs of the customers and really listens to concerns and ideas. I have witnessed many good changes over the years. BPA also evolves as online ordering is a big hit for me as well the ability to run modern credit card processing tools. I have been using it in my business for almost 11 years and they understand me and it has been an excellent growth relationship.

Nachteile

Honestly, I can't think of any the system performs as designed

In Betracht gezogene Alternativen

MicroStation

Zuvor genutzte Software

MicroStation

Gründe für den Wechsel zu BPA Restaurant Professional

I spoke to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and we developed a good relationship off the bat and she represents BPA really well. at that point I knew that I have picked the right business to start my POS adventure!!! almost 11 years later, we still have that professional relationship intact. not to mention the great relationship i have come to have with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] as well. He listened to all my requests and executed
Mark
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.6.2019

Restaurant pos

Always there when you need them. 99% of our issuers were always credit card issues. Minimal bpa software issues

Vorteile

Technical support

Very cost effective.
Nothing on the market compares

Nachteile

Nothing I can think of. Software has not had any problems to note

In Betracht gezogene Alternativen

MicroStation

Zuvor genutzte Software

MicroStation

Gründe für den Wechsel zu BPA Restaurant Professional

Ease of use. Price. I own my own hardware
dan
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
2
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 19.11.2017

never got it up

none

Vorteile

looks great on the surface has everything we thought that we wanted but was very hard to set up.

Nachteile

never could get it working always had a data base fault. spent 2 months setting up on computer the went go live and data base was missing. I am a volunteer and only have time after hours to set this up. Tech support is only available during normal work hours. Manual is written by someone with ADD. would not recommend to anyone

kestrel
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 8.1.2020

I would go back to BPA if I could

years of reliable service.

Vorteile

I used BPA in my restaurant for 12 years. It is limited and kind of outdated but is a workhorse that gets the job done.

Nachteile

The thing I liked least was that it is not online so you can't update buttons or pull reports from off site without using a third party to sign in to the actual computer you have BPA loaded onto. BUT I moved to Toast POS to solve this and deeply regret it.

Ted
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.5.2019

Long time user of Restaurant POS

It streamlines our processes, we need the ease of communicating seamlessly from the front of the house to the bar and the kitchen. I like being able to monitor in real time the status of the orders sent to the kitchen.
End of day processing is not difficult to use, there is a wide range of reports available. The merchant software Xcharge works well with the POS.

Vorteile

Easy to set up and use. The system is not complicated and that makes it easy to train new employees. It covers all of our needs and is easy to navigate.

Nachteile

We have had this software for more than 10 years. In the beginning the software was not as user friendly as it is now. There has been many updates to the software over the years and has made the software much easier to navigate.

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