Über vcita

vCita LiveSite ist eine CRM-Lösung für kleine Unternehmen, die Interaktionsverfolgung, Lead-Routing, Lead-Management und mobiles CRM innerhalb einer Suite bietet.

vCita LiveSite kombiniert verschiedene Kundenkommunikationsströme auf einer einzigen Plattform. Die Lösung lässt sich in Unternehmenswebsites, Social-Media-Accounts und E-Mail-Systeme integrieren, sodass die Nutzer ihre Kommunikation über diese Kanäle austauschen können. Sobald ein Kunde auf einer Produktwebsite landet oder auf eine Social-Media-Kampagne antwortet, erfasst vCita automatisch die Daten dieses Kunden und speichert sie in einer Kundendatenbank.

vCita LiveSite verfügt über eine Teamverwaltung, die es den Nutzern ermöglicht, Leads zu kategorisieren und sie anhand ihrer Verfügbarkeit und Fähigkeiten an die Teammitglieder weiterzuleiten. Wenn ein Lead angelegt wird, wird er anhand von Agentenattributen und Lead-Informationen kategorisiert. Die Nutzer erhalten auch Warnmeldungen und Benachrichtigungen über Telefonanrufe, E-Mails und Social-Media-Nachrichten.

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vcita Preis

vcita bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von vcita ist ab $ 29.00/Monat verfügbar.

Startpreis:
$ 29.00/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für vcita

Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...

QuickBooks Desktop Enterprise

QuickBooks Enterprise ist eine Buchhaltungslösung für KMU in verschiedenen Branchen wie Bauwesen, gemeinnütziger...

Housecall Pro

Housecall Pro ist eine cloudbasierte Außendienst-App, mit der Servicefachleute Geschäftsprozesse und Workflows...
Jobber ist eine cloudbasierte Softwarelösung für das Außendienstmanagement, mit der kleine und mittlere Dienstleistungsu...
Vagaro ist eine cloudbasierte Business-Management-Lösung für Salons, Spas und Fitnesszentren, mit der Fachleute Termine...

Square Payments

Square Payments ist ein cloudbasiertes Zahlungsverarbeitungstool für Unternehmen in den Bereichen Einzelhandel,...

vcita Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.3
Funktionalität
4.2
Bedienkomfort
4.4
Kundenbetreuung
4.2
Nadir
  • Branche: Hochschulbildung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 30.10.2017

My admin and I have several hours of additional productive time!

I save at least 1 hour every week, and my admin saves 2-3 hours every week . This means that our team gets a lot more done in a week than was possible with vCita.

Vorteile

+ Ease of use - this tool is very easy to use for me, and my clients love it for the easy of use.
+ HUGE Time Savings - I have spent no time scheduling meetings this year, and my admin has spent less than 30 minutes.
+ Mobile interface - including a simple app, and SMS reminders
+ Overall cost
+ Customization
+ Record-keeping - I can easily search the meeting history for any of my students

Nachteile

- Cost of SMS packages - I stopped sending reminders because it was not a great cost-benefit ratio.
- Lack of group-scheduling feature.

John
  • Branche: Religiöse Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 7.9.2021

vcita has kept us going

Fantastic. We implemented vcita in a very short time and became immediately proficient in using it. It was that easy. The Zoom integration was the clincher for us- it is, by far, the best video platform on the market!

Vorteile

Zoom integration! Appointment management is simple and intuitive. We are able to invoice clients simply without a worrisome billing system. Incredible communication tools built into the system. Notifications/Reminders.

Nachteile

I wish we had a way to allow the client to set the amount he/she would like to or is able to pay.
Sometimes it is difficult to do the reckoning between reports in vcita and stripe.

Dennison
  • Branche: Fotografie
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
1
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 20.6.2020

Sinking Ship

Having been a customer for several years, vCita offered an all-in-one solution that few others compared to at the time. However, very little has changed in the last 3 years other than some unnecessary aesthetic updates and very minor enhancements. I got on board fully aware that there were several missing features I needed which were on the top of the feature request list and I put in place workarounds to suffice until these features were going to be implemented. I'm talking about pretty fundamental things, like the ability for online payments to be accepted with sales tax automatically calculated, and add-on/bundled products/services. Instead of the development team addressing critical upgrades the community is begging for, we get branding updates, color scheme changes, and random issues where things that have always worked fine no longer work properly.
Customer service is all but useless, and I constantly get the feeling their priorities lie in marketing the outdated product they have rather than improving it.
If you try the product and feel that it accomplishes 100% of what you need it to do, go for it. But if you find that it looks great but misses the mark on a few key areas, don't jump on board hoping it will be addressed in the next decade. Keep looking. I'm done waiting.

Vorteile

Relatively easy to use and deploy. Client interface is mostly intuitive and easy to use.

Nachteile

Product development is nonexistent. Customer support is a joke. On the rare occasion there is an update, I find something on my website no longer works, instead of being improved.

In Betracht gezogene Alternativen

Acuity Scheduling und Jobber
Mory
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 7.3.2023

Good customer management software

Good software to manage your prospects very well

Vorteile

The adaptation is simple but above all effective, the tool also offers me many other features

Nachteile

During its use I did not notice any problems frankly

Jeffrey
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.3.2021

A Really Great Tool

My experience has been great. I almost feel like the vcita people are my friends even though they're in Seattle and I'm in NJ.

Vorteile

I love the people like [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who understand that I am archaic and need help implementing technology. I also love that I can follow the day's activities by just flipping on my computer. Vita allows me to do virtually everything I need to do with the exception of cleaning the office.

Nachteile

I really do not have any complaints with the system.

In Betracht gezogene Alternativen

Vagaro

Gründe für den Wechsel zu vcita

I felt that the vcita staff listened to me and did not try to shove a cookie cutter program down my throat.

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