4.7
Gesamtbewertung
Bewertungen

4.7
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Bewertungen

Über KORONA POS

KORONA bietet POS-Software, Inventarmanagement und CRM-Services für alle Arten von Einzelhändlern, z. B. für Lebensmittelgeschäfte, Spirituosengeschäfte und Schnellrestaurants. Die POS-Software richtet sich mit ihren Ticket- und Mitgliedschaftsfunktionen und Integrationen auch an Museen, Freizeitparks und Weingüter. Die cloudbasierte Lösung kann mit Unternehmen skalieren, um Betriebe mit mehreren Standorten und Franchisebetriebe zu unterstützen. Die Software kann automatisch Provisionen und Franchiselizenzgebühren berechnen. Alle Geschäftsvorgänge über den POS können vor Ort oder aus der Ferne abgeschlossen werden. Neuere KORONA-Funktionen bieten erweiterte Produktanalysen mit ABC-Bestandsbewertung, detaillierte Umsatzberichte, automatisierte Nachbestellungen, Bestandsbenachrichtigungen, Diebstahlprävention und Tools für das Mitarbeitermanagement. Die meisten Funktionen sind vollständig anpassbar, einschließlich Geschenkkarten, Werbeaktionen, Rabatten/Ausverkäufen, Mitarbeiterberechtigungen, Menüs, Berichten und mehr. KORONA unterstützt diverse Zahlungsabwickler und überlässt die Wahl dem Einzelhändler. Die Software läuft auf Windows, Linux und MacOS sowie auf mobiler oder stationärer Hardware. Die Lösung unterstützt auch alle Peripheriegeräte, einschließlich aller modernen Zahlungsarten. Es gibt keine Verträge oder Verpflichtungen und 24/7-Support ist Teil des Angebots.
KORONA POS Software - 1
KORONA POS Software - 2
KORONA POS Software - 3
KORONA POS Software - 4
KORONA POS Video
KORONA POS Software - 1 - Vorschau
KORONA POS Software - 2 - Vorschau
KORONA POS Software - 3 - Vorschau
KORONA POS Software - 4 - Vorschau

KORONA POS Preis

KORONA POS bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von KORONA POS ist ab $ 59.00/Monat verfügbar.

Startpreis:
$ 59.00/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für KORONA POS

QuickBooks Desktop Enterprise

QuickBooks Enterprise ist eine Buchhaltungslösung für KMU in verschiedenen Branchen wie Bauwesen, gemeinnütziger...
Erply ist eine cloudbasierte Einzelhandelslösung für kleine und mittelständische Unternehmen. Zu den wichtigsten...

Quickbooks Online

QuickBooks Online ist eine webbasierte Buchhaltungslösung, die sich an einzelne Buchhalter und kleine Unternehmen...

Square Point of Sale

Square POS ist ein mobiles POS-System, das für iOS- und Android-Geräte verfügbar ist. Zu den wichtigsten Funktionen des...
Clover POS ist ein integriertes POS-System mit nutzerdefinierter Hardware für verschiedene Arten von Einzelhändlern....

Lightspeed Retail

Lightspeed Retail ist eine cloudbasierte POS-Lösung, die sich für Einzelhändler in Branchen wie Bekleidung, Schuhe,...

KORONA POS Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5
Funktionalität
4.5
Bedienkomfort
4.5
Kundenbetreuung
4.7
TARIK
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.12.2023

Look no further!

Excellent, Exceptional. If they dont have the answer they will find it and call you back

Vorteile

Customer service!!
What a crew of patience and knowledge. Their customer service second to none. The system itself is also FANTASTIC.

Nachteile

I would like to have a tab or folder for my favorite reports on the back end. It has so many options for reports there are a few that i would like to customize and save in this folder or tab, so i dont have to search for the report tabs i like to use.

Kristen
  • Branche: Wein und Spirituosen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.4.2022

Best business decision!

I had such an antiquated system before, implementing Korona has been a huge game changer for my overall profitability. Implementation was seamless and painless! The support staff is great and always ready to help. Had I known it would be this easy, I would have made the switch sooner!

Vorteile

Korona makes it so easy to manage my business remotely. I can easily update pricing, enter stock receipts and view all my sales data from the website. All the POS features are customizable based on your business and the reporting is pretty endless.

Nachteile

My only "want" at this point is more features available from the mobile version of the back office.

In Betracht gezogene Alternativen

Quickbooks Online

Warum KORONA POS gewählt wurde

Running reports and accessing the data I need to make business decisions was a nightmare. The software was not web-based and does not run on a Mac computer. Working in that system was so time consuming.

Gründe für den Wechsel zu KORONA POS

I ran a custom software development company for 12 years prior and the second I set up a demo account, I knew the interface would meet my high expectations. My account executive got right to the point and answered all my questions. There was no "selling" me, which I loved. The software did that already, working with a team like Korona is exactly what I was looking for!

Antwort von COMBASE

Thanks, Kristen! We're always working on improving the product and service, and the mobile side of the back office will have new features soon. We'll keep ya posted!

Beantwortet am 27.4.2022
Steven
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 31.7.2019

KORONA Review

Vorteile

Software was good and features designed

Nachteile

Cost to much should have cheaper price for people

Antwort von COMBASE

Hi Steven, thanks for the feedback. Glad to hear that you liked our product, but sorry to hear that it wasn't in your price range. We strive to provide reasonable prices for each of our POS software solutions.
KORONA's software-as-a-service always comes as a flat monthly rate with no extra fees or expenses. Often, "cheaper" solutions end up being more expensive once all fees are added on.
Please don't hesitate to reach out again if you're interested in setting up a demo with your free trial so you can see each of the features that KORONA comes with. Our support and customer service team members are pretty great :)

Beantwortet am 12.8.2019
Samantha
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 1.11.2023

Korona POS for Our Small Business

Overall Korona has been easy to use and as a small business their customer service has allowed for us to do most everything we want as far as a POS goes.

Vorteile

Our store has been using Korona POS and it has made running our buisness easier. The system allows for us to enter and remove things from inventory easily and frequently. When we have hiccups we are able to reach their customer service who is responsive and quick with answers. The instilation was not too difficult to complete. Our employees use the system every day and have very little trouble using it.

Nachteile

The back end of the system is not as accesable for general users. You need a higher lever of technology skill set to work the back end of the system, which we run into issues with when people are not used to or have not been directly taught how to run the system. Another thing that would be nice is creating a program where you can update your equipment i.e. the computer/physical POS. It would be nice if there was a way to return old equipment to update to new equipment without having to pay outright for the new stuff.

In Betracht gezogene Alternativen

Square Point of Sale und PayPal Zettle
Oniqueh
  • Branche: Wein und Spirituosen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.7.2019

Great POS and Support Team

We transitioned multiple software solutions looking to find something that would fully integrate while also helping us dig deeper into our sales data and manage our inventory more closely. Korona has provided solutions for all of those things and made it so much easier to manage our business uniformly across all three tasting room locations as well as managing our Wine Club and online store.

Of all the software solutions we transitioned to this year, Korona greatly exceeded the customer service of all others. While other solutions were hard to get in contact with (especially with a real person), Korona was always easy to reach, extremely personable, knowledgeable, and quick to help.

Vorteile

The reporting you are able to do in Korona is amazing. It helps us make decisions about store hours, staffing, products to re-order, etc. much easier. We liked being able to customize the buttons in a way that made the most sense for our business and staff. It is much easier to train new staff members on Korona compared to our previous POS software, which is great!
Our favorite part of the software would be the Support and even Sales team though, they made the transition so easy and continue to promptly assist us with any issue or concern that arises. They work with us to ensure we are happy with the way things are operating and are just AMAZING overall!

Nachteile

We have struggled with getting the Quickbooks integration to work correctly for us. We also purchased a tablet from them that is extremely slow and frustrating to use the software on.

In Betracht gezogene Alternativen

Square Point of Sale und Quickbooks Online

Zuvor genutzte Software

Square Point of Sale und Quickbooks Online

Gründe für den Wechsel zu KORONA POS

The pricing and features available from Korona was better than the others we had previewed. Plus the ability to adjust the quantity of POSs we have active seasonally to fit our business needs.

Antwort von COMBASE

Thanks for taking the time to leave us a review, Oniqueh. We're proud of our customer service, so that's really nice to hear :) Call us with questions anytime!

Beantwortet am 24.7.2019

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