Über GloriaFood

GloriaFood ist eine Online-Plattform für die Bestellung und Lieferung von Lebensmitteln, die Restaurantbesitzern hilft, Bestellungen zu verwalten und den Point-of-Sale-Betrieb zu optimieren. Die Lösung verfügt über ein Verwaltungspanel, mit dem Fachleute mehrere Standorte für Lieferungen auswählen, den Mindestbestellbetrag definieren und zonenbasierte Liefergebühren festlegen können. GloriaFood ermöglicht es Unternehmen digitale Menüs erstellen und anpassen können, indem sie Lebensmittelkategorien, Bilder und Preisinformationen hinzufügen. Manager können Widgets in Unternehmens-Websites und offizielle Facebook-Seiten einbetten, um die Sichtbarkeit der Marke über mehrere Kanäle hinweg zu verbessern. Außerdem können Nutzer automatisierte Benachrichtigungen über neue Bestellungen erhalten und Bestellanfragen je nach Lebensmittelverfügbarkeit annehmen/ablehnen. GloriaFood erleichtert Integrationen in verschiedene Anwendungen Dritter wie QuestTag, Tookan, GetSwift, ItsaCheckmate, Ordermark und andere. Das Produkt ist kostenlos verfügbar. Der Support erfolgt per Chat mit schnellen Antwortzeiten.
GloriaFood Software - 1
GloriaFood Software - 2
GloriaFood Software - 3
GloriaFood Software - 4
GloriaFood Video
GloriaFood Software - 1 - Vorschau
GloriaFood Software - 2 - Vorschau
GloriaFood Software - 3 - Vorschau
GloriaFood Software - 4 - Vorschau

GloriaFood Preis

GloriaFood bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von GloriaFood ist ab EUR 0.00 verfügbar.

Startpreis:
EUR 0.00
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für GloriaFood

PayPal Zettle

PayPal Here ist eine mobile Anwendung, mit der Einzelhändler und Kaufleute Transaktionen verarbeiten können. Die...

Square Point of Sale

Square POS ist ein mobiles POS-System, das für iOS- und Android-Geräte verfügbar ist. Zu den wichtigsten Funktionen des...

tiramizoo Last Mile Master

Der mehrfach ausgezeichnete Last Mile Master (LMM) von tiramizoo ist eine vollständige SaaS-Plattform zur Optimierung...
SWIM (Savings with Improved Management) von Octahedron ist eine cloudbasierte Point-of-Sale-Lösung, die hauptsächlich...
Für Restaurants, die ihre Abläufe rationalisieren und ihr Geschäft ausbauen möchten, hilft Feksa bei der Erstellung...
GoFrugal POS ist eine hybride POS-Lösung, die Einzelhändlern in verschiedenen Branchen hilft, ihre Vertriebs- und...

GloriaFood Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7
Funktionalität
4.4
Bedienkomfort
4.7
Kundenbetreuung
4.6
Diego
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.10.2021

What a GREAT delivery system

Vorteile

It capabilities to multi location and draw delivery areas are great. They offer lots a possibilities when setting up promotions and discounts. It is a no brainer if you are looking to set up a delivery system for your business

Nachteile

Would be great if they could offer more 3rd party integrations such as online payment systems.

Jack
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 18.11.2022

Comprehensive review of GloriaFood from long-time partner

Despite the missing features and some quirks, I would rate my experience with GloriaFood as hands-down a very good experience. The addition of multiple tablet support, an accurate calculation of delivery fees, and a more flexible promotions template would make this the very best system in the world, in my opinion.

Vorteile

Menu builder, integration with third-party delivery dispatch systems, multi-lingual interface, easy to use by customers, easy to use by restaurant staff, mature product with large installed user base, ability to add ordering capability to existing website, Google Profile and business Facebook page, availability of free WordPress plugin if integrating the product into a WordPress website. Among the optional PAID features, the automatic payment system and the ability to create multiple promotional offers is very helpful.

Nachteile

Restaurant is limited to only one tablet (no ability to have one tablet at front of house and another tablet in the kitchen), unable to calculate accurate delivery fees based on actual driving distance (this is the #1 complaint from a majority of my clients). Certain promotions cannot be adequately defined with the available formula templates. For example, it is not possible to define a FIXED DOLLAR AMOUNT discount on delivery fees (only a percentage discount is allowed). While the support staff is sympathetic to those reporting "missing features", the reality is that the product roadmap is inflexible and I have had no success obtaining features that have been requested for almost five years.

Seth
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 8.3.2023

Major Loophole

Customer service is very scripted. Do not cater to specific problems.

Vorteile

Was easy to program menu items. Rest is average

Nachteile

Major loophole in online ordering. People can enter their address and then drop the pin to a different location(less or free delivery area) to avoid any relevant delivery charges. When asked to fix the loop they said its up to the clients. But its their system that allows it. significant money can be lost by any business. I am looking for alternative.

Kevin
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2021

Lifesaver during the first and second Covid-19 Social Distancing in Vietnam

As I mentioned GloriaFood helped our restaurant a lot. It was a surprise feature during the first social distancing campaign here. A competitors system went offline the first week and this GloriaFood system really helped. Right now we are using both this system and GrabFood. GrabFood may get more orders but per order, GloriaFood brings in higher revenue. Our loyal customers will use GloriaFood even though they know they can always get a good discount with GrabFood.

Vorteile

The software is easy to setup and implement with Facebook or website (WordPress in our case). We got it up and running just in time for the first social distancing which closed the restaurants except for deliveries. Customers were easily able to adapt to this app. Training the staff to use it was a breeze.

What is good about this software was the ability to add photos to each food item if needed. Our customers needed it.

The reports and heatmaps are another valuable asset to the this app as well. We can see exactly where we need to focus on our deliveries more.

Nachteile

Not related to the app but if a customer ordered via Facebook, then they tended to message us on whether we got their order or not. Other issues, if there was bad bandwidth, the restaurant would tend to blame me, rather than the bandwidth, if there were issues with the app.

One thing I would like to see are tabbed menus. Restaurants like the one I manage the IT for have many food items. A tabbed menu will be helpful.

Alicia
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.2.2021

Life Saver

Great customer service, easy set up and maintenance, great functionality!

Vorteile

In this year of scrambling to adjust our business model in response to the Covid19 Pandemic the GloriaFood online ordering platform was a life saver. This platform allowed us to keep our business open and keep the hungry people fed while abiding by our local Covid19 mandates and best practices for due diligence in keeping our staff and customers safe. I'm excited to see how much it helps our efficiency in service this upcoming summer as we get back to a more normal business model!

Nachteile

I'm excited for updates to reporting offered as this company grows and expands. I would love to see reporting that showed a breakdown of menu items ordered so we can see what is selling and what is not week by week and at the end of the year. I would also love reporting that showed a breakdown of sales and tips on sales that was quicker to access (not requiring the exporting of a file to excel and manual formula entering to get totals for both daily).

Ähnliche Kategorien